تلفن هتلی گرنداستریم ghp621

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت انواع تلفن گرنداستریم Grandstream را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت تلفن هتلی گرنداستریم ghp621 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • دارای 2 حساب SIP خط
  • مدیریت و تهیه دستگاه آنلاین GDMS
  • کنفرانس صوتی 3 طرفه برای تماس های کنفرانسی آسان
  • دارای انعطاف پذیری پیشرفته در برابر لرزش میباشد
  • دارای یک پورت شبکه 100 مگابیت بر ثانیه با PoE

معرفی تلفن هتلی گرنداستریم ghp621

تلفن هتلی گرنداستریم ghp621 از تلفن های IP فشرده ای است که یک بلندگوی HD را در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی دارای 2 حساب/خط SIP و 10 کلید شماره گیری سریع و 3 کلید قابل برنامه ریزی میباشد. بخشی از سری GHP از تلفن های هتلی، این تلفن ویپ IP ساده همچنین برای بیمارستان ها، آپارتمان ها، خوابگاه ها، خرده فروشی ها و موارد دیگر ایده آل هستند. تلفن ویپ هتلی گرنداستریم ghp621 از کنفرانس صوتی 3 طرفه، از کدک صوتی OPUS با باند کامل پشتیبانی می کند و دارای انعطاف پذیری پیشرفته در برابر لرزش میباشد و دارای الگوریتمی است که تا 30٪ از دست دادن بسته را بدون تأثیر بر کیفیت صدا تحمل می کند.

این محصول از سری ghp برند گرداستریم بوده و از سری GHP پشتیبانی میکند. این سری از تلفن تحت شبکه ها توسط سیستم مدیریت دستگاه Grandstream (GDMS)، که یک رابط متمرکز برای پیکربندی فراهم می کند، پشتیبانی می کند که ارائه، مدیریت و نظارت بر استقرار نقاط پایانی Grandstream را راحت میکند. تلفن هتلی گرنداستریم ghp621 به لطف طراحی جمع و جور و ساده و خوش دستی که دارد می تواند به راحتی روی دسکتاپ یا دیوار نصب شده و با آداپتور برق PoE تغذیه میشود و قابل استفاده میباشد و همچنین از ویژگی بسیار مهم این تلفن این است که برای استفاده در هتل هم ایده آل و بسیار کارآمد هستند.

 در این عکس تلفن هتلی گرنداستریم ghp621 در رنگ مشکی را می بینید

ویژگی های این تلفن آسانسوری شماره گیری، پاسخ، انتقال، کنفرانس، شماره گیری مجدد، فلش، هندزفری، پست صوتی (با سرور) نگه دارید، لغو نگه‌داشتن، بی‌صدا کردن/لغو صدا، طرح شماره‌گیری انعطاف‌پذیر، افزونگی سرور شماره‌گیری سریع و تماس با شکست. پشتیبانی از پیجینگ چندپخشی و پشتیبانی از باز شدن درب GDS و سرویس E911 و پشتیبانی از الگوریتم سوئیچ شبکه پیشرفته انعطاف پذیری لرزش و پشتیبانی از GDS Door Opening و ورودی: 100~240Vac 50~60Hz و خروجی: 12V/0.5A(6W) و دارای رمز عبور پیش فرض تصادفی و به رنگ مشکی و به ابعاد (210mm × 132mm × 29mm) تولید میشود. و همچنین در خیلی از محیط های مشابه دیگر مانند بیمارستان ها، آپارتمان ها، خوابگاه ها، خرده فروشی و غیره نیز ایده آل هستند.

ویژگی های تلفن هتلی گرنداستریم ghp621

تلفن هتلی گرنداستریم ghp621 دارای پورت شبکه با PoE شامل یک 100 مگابیت بر ثانیه و برچسب شماره گیری سریع و صفحه قابل تعویض برای اجازه دادن میباشد و از ویژگی های حائز اهمیت دیگر این تلفن آسانسوری سازگاری با سمعک (HAC) و حفاظت در سطح سازمانی از جمله بوت امن، تصاویر فریمور دوگانه و ذخیره سازی داده های رمزگذاری شده است. از ویژگی های ظاهری این تلفن آسانسوری این است که شامل 26 کلید کلی میباشد که 6 کلید آن قابل برنامه ریزی و 12 کلید آن شماره تلفن استاندارد (0-9 کلیدهای شماره گیری سریع پیکربندی در صفحه وب) و 5 کلید عملکرد (فلش، شماره گیری مجدد، هندزفری، پست صوتی، نگه داشتن)، 3 کلیدهای کنترل صدا، بالا/پایین/بی صدا (با LED رنگی قرمز) میباشد.

در این عکس تلفن هتلی گرنداستریم ghp621 دارای 2 اکانت سیپ را مشاهده می کنیدسیستم های تلفن هتل سیستمی است که به طور معمول کلیه ارتباطات و رفتارهای تلفنی داخلی و خارجی هتل را مدیریت می کند. تماس های داخلی در سیستم های تلفن هتل معمولاً تماس بین مهمانان و میز پذیرش لابی یا سایر امکانات هتل و همچنین تماس بین کارمندان هتل است. تماس های خارجی شامل هر چیزی است که خارج از هتل باشد. از جمله تماس با مشتریان، مهمانان خارج از هتل، تامین کنندگان و غیره. سیستم تلفن هتل معمولاً شامل یک تلفن گویا (پاسخ صوتی تعاملی) برای کمک به تماس‌گیرندگان می‌شود و اغلب شامل ویژگی‌های مرکز تماس مانند مدیریت صف و آمار تماس، تماس‌های از دست رفته، زمان انتظار و موارد دیگر است.

تلفن هتل دارای سیستم خاصی است و با استفاده از گوشی در زندگی روزمره ما کمی متفاوت است. بنابراین خرید گوشی های خاص برای داشتن سیستم تلفن هتل بسیار مهم است. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های برجسته تلفن هتلی گرنداستریم ghp621 بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن تحت شبکه ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط نیز مراجعه نمایید.

  • دارای 2 حساب SIP خط
  • مدیریت و تهیه دستگاه آنلاین GDMS
  • کنفرانس صوتی 3 طرفه برای تماس های کنفرانسی آسان
  • دارای انعطاف پذیری پیشرفته در برابر لرزش میباشد
  • دارای یک پورت شبکه 100 مگابیت بر ثانیه با PoE
  • برچسب شماره گیری سریع و صفحه قابل تعویض برای سفارشی سازی آسان و سازگاری با سمعک (HAC)

برای مشاهده دیتاشیت تلفن هتلی گرنداستریم ghp621 روی لینک زیر کلیک نمایید.

PDF

برند

گرنداستریم

کشور سازنده

چین

ابعاد

(210mm × 132mm × 29mm)

رنگ

مشکی

کلید BLF

محصولات پیشنهادی