دوربین کنفرانس یالینک SmartVision 60

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت تلفن های تحت شبکه و VOIP یالینک yealink را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت دوربین کنفرانس یالینک SmartVision 60 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • دارای دوربین 10k 360 درجه
  • 6 آرایه میکروفون MEMS برای ملاقات سمعی
  • حداکثر توان خروجی: 7 وات
  • دارای 1 رابط USB Type-C 3.0

دوربین کنفرانس یالینک SmartVision 60، دوربین هوشمند 360 درجه یکپارچه میباشد و برای تجربه اتاق‌های تیم‌های پیشرفته نسل جدیدی از دستگاه های صوتی و تصویری همه کاره است که برای کنفرانس های هوشمند طراحی شده است. اتاق هایی که به طور مشترک توسط Yealink و مایکروسافت ایجاد شده اند. SmartVision 60 دارای میدان دید 360 درجه با زوم دیجیتال 5 برابر و دریافت صدای 360 درجه است که این امر بسیار مهمی برای کاربران میباشد به این دلیل زمانی که کنفرانس یالینک SmartVision 60 بر روی میز برای جلسات قرار میگیرد با چرخش 360 درجه خود میتواند بر روی همه ی کارمندان تسلط داشته باشد و کنفرانس خوبی را ساپورت کند.در تصویر دوربین کنفرانس یالینک SmartVision 60 را مشاهده می کنید که یک دوربین 360 درجه است

معرفی دوربین کنفرانس یالینک

دوربین کنفرانس یالینک SmartVision 60 محدوده ای است، که تجربه کنفرانس جامع و همه جانبه ای را برای کاربران به ارمغان می آورد. یک دوربین 10k میباشد که هر موقعیتی را ایجاد می کند و اتاق هیئت مدیره با اندازه متوسط ​​به وضوح قابل مشاهده میباشد. و محدوده دریافت صدا 6 متری هر گوشه اتاق را پوشش می دهد. Yealink SmartVision 60 به انواع عملکردهای صوتی و تصویری ابتکاری مایکروسافت مجهز به هوش مصنوعی است تا شما یک تجربه صوتی و تصویری پیشگامانه را داشته باشید. ویژگی Multi-Stream People Feed به شرکت کنندگان جلسه این امکان را میدهد یک قاب شخصی در گالری داشته باشند تا به شرکت کنندگان از راه دور کمک کنند تا با افراد حاضر در اتاق احساس نزدیکی کنند.در عکس دوربین کنفرانس یالینک SmartVision 60 را می بینید روشی هوشمند برای تجربه صوتی غنی است Yealink SmartVision 60 همچنین شامل تمام ویژگی‌های عالی اسپیکرهای هوشمند تیم مایکروسافت، از جمله شناسایی افراد به صورت زنده و رونویسی و دستیار دیجیتال کورتانا و همچنین این دوربین کنفرانس دارای یک جعبه حریم خصوصی بالابر با حلقه ای از چراغ های LED است که می تواند برای محافظت از حریم خصوصی شما، به صورت خودکار به صورت همزمان با وضعیت جلسه بالا یا پایین بیاورید و همچنان که گفته شد SmartVision 60 روشی هوشمند برای تجربه صوتی غنی تر و بهتر برای کاربران میباشد.در این عکس دوربین کنفرانس یالینک SmartVision 60 را در رنگ سفید مشاهده می کنید دوربین کنفرانس یالینک SmartVision 60 از مفهوم طراحی یکپارچه حمایت می کند. این نسل جدید 360 درجه همه کاره هوشمند است که دوربین و میکروفون و بلندگوها را با هم ترکیب می‌کند تا به این نتیجه برسد که یک دستگاه می‌تواند تمام نیازهای یک دستگاه را برآورده و اجرا کند و نمای پانورامای بی نظیر 360 درجه به طوری که هر موقعیت در اتاق کنفرانس با اندازه متوسط ​​به وضوح قابل مشاهده است. 6 x آرایه‌های میکروفون MEMS در پایین قرار دارند و صدای همه جانبه 6 متری را می‌گیرند و 6+1 آرایه میکروفون در بالای آن برای تشخیص صدا هوشمند که تمام گوشه های اتاق را کاملاً پوشش می دهد .

ویژگی های دوربین کنفرانس یالینک

دوربین کنفرانس یالینک SmartVision 60 دارای دستیار صوتی هوشمند Cortana میباشد که می تواند به راحتی قفل کنترل جلسه صوتی، رونویسی هوشمند صوتی را باز کند و این عملکرد باعث می شود از حالت دقیقه جلسه بدون سرنشین با یک کلیک، عملکرد ترجمه بی درنگ هوشمند و لذت ببرید و ترجمه آنلاین زیرنویس‌های بی‌درنگ می‌تواند تجربه جدیدی از ارتباطات چند طرفه بدون مانع، هوشمندانه را بدون هیچ مشکل و کم و کاستی آغاز کند. این دوربین کنفرانس یالینک با طراحی شیک و جمع و جور که دارد همه آنچه را که برای کنفرانس ویدیویی نیاز دارید در یک دستگاه جمع میکند.در عکس زیر SmartVision 60 می بینید که به کمک آن مکالمه در زمان کنفرانس بسیار واضح است نمایندگی یالینک با استفاده از تکنولوژی های ارتباطی جدید در طراحی و تولید دوربین کنفرانس یالینک SmartVision 60 در مقابل از دست رفتن اطلاعات مقاومت کرده و همچنان ارتباطی بدون مشکل و قطعی در اختیار کاربران قرار میدهد یعنی زمانی که شما با از دست دادن بسته مواجه میشوید این مشکل حل شده و اگر میزان آن زیاد نباشد همچنان ارتباطی بدون مشکل و قطعی به شما ارائه مینماید و همچنین لازم به ذکر است، در حین کنفرانس اگر سرعت اینترنت مجموعه کم و زیاد شود این وب کم مطابق با شرایط از تکنولوژی های مختلفی استفاده می‌کند تا خود را با شرایط منطبق کرده و میزان پهنای باند مشخصی را استفاده کند تا بیشترین بهره وری را به شما ارائه دهد.در عکس دوربین کنفرانس SmartVision 60 را مشاهده می کنید که از ویژگی های صوتی هوشمند پشتیبانی می کند Yealink SmartVision 60 دارای حداکثر توان خروجی 7 وات است که با قدرت موثر 5W میباشد. این دوربین کنفرانس یالینک بهره برده از 2 دکمه بی صدا و لغو صدا میکروفون و 1 دکمه بی صدا و لغو صدا دوربین به همراه 1 رابط USB Type-C 3.0 و 1 * 15V/2.4A پورت برق DC و 1 دکمه تنظیم مجدد و همچنین مشخصات فیزیکی از جمله آداپتور برق Yealink، ورودی AC 100~240V و خروجی DC 15V/2.4A، رطوبت عملیاتی: 10 تا 95 درصد و دمای عملیاتی: 0~40℃ میباشد. در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های برجسته دوربین کنفرانس یالینک SmartVision 60 بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن تحت شبکه ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط نیز مراجعه نمایید.

  • دارای دوربین 10k 360 درجه
  • 6 آرایه میکروفون MEMS برای ملاقات سمعی
  • حداکثر توان خروجی: 7 وات
  • دارای 1 رابط USB Type-C 3.0
  • دارای 1 * 15V/2.4A پورت برق DC
  • دارای 2 دکمه بی صدا/لغو صدا میکروفون
  • 1 دکمه بی صدا/لغو صدا دوربین
  • رطوبت عملیاتی: 10 تا 95 درصد
  • دمای عملیاتی: 0~40℃

برای مشاهده دیتاشیت محصول دوربین کنفرانس یالینک SmartVision 60 روی لینک زیر کلیک کنید.

PDF

 

برند

یلینک

کشور سازنده

چین

رنگ

نقره ای

نوع پورت اترنت

تعداد تماس همزمان

بلندگوی دیجیتال

قابلیت انتقال تماس

محصولات پیشنهادی