سوئیچ سیسکو WS-C3560C-8PC-S

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ سیسکو WS-C3560C-8PC-S را نیز مشاهده نمایید.

  • دکمه Mode
  • پورت USB mini-Type B (کنسول)
  • پورت کنسول RJ-45
  • فضای LED
  • 8 پورت 10/100 با قابلیت +PoE

سوئیچ سیسکو WS-C3560C-8PC-S از سری 3560 و خانواده Catalyst است. سوئیچ سیسکو WS-C3560C-8PC-S یک سوئیچ از نوع PoE یا Power over Ethernet است. این محصول از برند سیسکو در لایه 3 شبکه کار می کند و قابلیت اختصاص IP به هر پورت را دارد. قابلیت PoE به دستگاه هایی مانند دوربین های مداربسته IP و تلفن های IP اجازه می دهد تا انرژی مورد نیاز خود را تامین کنند.

مشخصات سوئیچ سیسکو WS-C3560C-8PC-S

سوئیچ سیسکو WS-C3560C-8PC-S از قابلیت های متعدد و کاربردی برخوردار است. عملکرد PoE+ به هر پورت سوییچ اجازه می دهد تا خروجی PoE برابر با 15.4w داشته باشد. در حالی که سوئیچ های معمولی PoE دارای خروجی 12.9 وات در هر پورت هستند، مانند سوئیچ Cisco WS-C3560-8PC-S. سوئیچ سیسکو WS-C3560C-8PC-S دارای 8 پورت با سرعت 10/100 از نوع Fast Ethernet می باشد.  آپ لینک ( uplink) های این مدل از نوع combo یا copper می باشد . در واقع شما میتوانید از دو عدد پورت آپلینک فیبر نوری SFP یا دو پورت آپلینک RJ45 استفاده کنید و راه دیگر استفاده از یک پورت SFP و یک پورت RJ45 است و سرعت آپ لینک ها 1G یا گیگ می باشد.
برای راه اندازی یک شبکه کامپیوتری، باید روش های مختلفی را امتحان کنید. تست هر یک از این روش ها به عوامل مختلفی از جمله تعداد دستگاه های موجود در شبکه، نوع استفاده و غیره بستگی دارد. یکی از مهم ترین وسایلی که نقش بسیار مهمی در ایجاد و راه اندازی شبکه ایفا می کند سوئیچ شبکه است. سوئیچ وسیله ای پرسرعت است که بسته های داده دریافتی را دریافت کرده و در یک شبکه محلی (LAN) به مقصد ارسال می کند. یک سوئیچ LAN در لایه پیوند داده (لایه 2) یا لایه شبکه مدل OSI کار می کند و بنابراین می تواند از انواع پروتکل های بسته پشتیبانی کند.
سیستم سیسکو در دسامبر 1984 در کالیفرنیا توسط زوجی از دانشگاه استنفورد، Bosack و Sandy Lnerner تأسیس شد. Bosak مدیر Foktaus به دلیل فقدان علوم کامپیوتر بود و لرنر نسبت به فقدان علوم کامپیوتر تحمل داشت. Lerner و Boussac سعی کردند فناوری‌های اینترنتی را که بوساک تعریف می‌کند به رقابتی‌ترین شرکت‌ها در بروشور بفروشند، اما در آن زمان کار نکردند. سپس تصمیم گرفتند کسب و کار خود را بر اساس این فناوری به نام سیستم سیسکو شروع کنند.
در این تصویر پورت های سوئیچ سیسکو WS-C3560C-8PC-S را مشاهده می کنید.

در این تصویر پورت های سوئیچ سیسکو WS-C3560C-8PC-S را مشاهده می کنید.

سایر مشخصات سوئیچ سیسکو WS-C3560C-8PC-S

راه حل های مدیریت شبکه Prime سیسکو مدیریت کامل چرخه حیات شبکه را فراهم می کند. زیرساخت Prime سیسکو مجموعه ای از ویژگی های ضروری و مهم را برای استفاده آسان فراهم می کند تا مدیریت روزانه و اولیه شبکه سیسکو شما را اتوماتیک کند. Cisco Prime پلت فرم سخت افزار و نرم افزار تخصصی و تجربه عملیاتی را با مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای پیکربندی، نظارت، عیب یابی، گزارش دهی و مدیریت یکپارچه می کند. ویژگی های محصول سوئیچ سیسکو WS-C3560C-8PC-S شامل:  پشتیبانی از فناوری‌ها و خدمات جدید، از استقرار اولیه تا مدیریت و پیاده‌سازی روزمره، از جمله EnergyWise، Cisco Auto Smartports ،Cisco Smart Install و موارد دیگر می باشد. ابزارهای مدیریت پیکربندی برای تجربه سیسکو و توصیه های معتبر طراحی سیسکو قابلیت های کنترل و عیب یابی، از جمله ویژگی های تشخیصی و بهترین روش های سخت افزاری سیسکو می باشند.

از ویژگی های این محصول، شبکه‌های بدون مرز، یک معماری نسل بعدی سیسکو، تجربه فضای کاری جدید می باشد که سبب میشود هر کسی را در هر مکان، با استفاده از هر دستگاهی، به هر منبعی متصل می‌کند همچنین ایمن، قابل اعتماد، شفاف. معماری شبکه‌های بدون مرز سیسکو به چالش‌های اصلی فناوری اطلاعات و کسب‌وکار می‌پردازد تا با نزدیک‌تر کردن تعاملات به کارمند و مشتری، تجربه‌ای واقعاً بدون مرز ایجاد کند. نوآوری‌ها در سوئیچینگ به سازمان‌ها کمک می‌کند تا سهولت کار، کارایی سبز، امنیت و عملکرد را برای تسریع در ارائه و مقیاس‌بندی آن خدمات در شبکه ارائه کنند. برای مشاهده سایر محصولات تحت شبکه  از جمله سانترال تحت شبکه کلیک نمایید.

سوئیچ سیسکو WS-C3560C-8PC-S یک سوئیچ لایه دسترسی و ایده آل برای دسترسی شبکه LAN سازمان های کوچک یا محیط دفاتر شعب می باشد و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ سیسکو WS-C3560C-8PC-S بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.
  • کد کالا : سوئیچ سیسکو 3560 سی 8 پی سی اس
  • مشخصات فنی سوئیچ سیسکو 3560 سی8 پی سی اس
  • تعداد پورت : SFP  2
  • سرعت پورت : SFP  1G
  • تعداد پورت : POE  8
  • نوع IOS  IP BASE
  • شرح کوتاه شده :  Catalyst 3560C Switch 8 FE PoE, 2 x Dual Uplink, IP Base
  • ولتاژ مورد نیاز : 220
برند

سیسکو

پورت SFP

2 پورت

ابعاد

4.44 × 26.9 × 21.3 سانتی‌متر

محصولات پیشنهادی