سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ سیسکو
  • دارای 8 پورت 10/100/1000
  • دارای 2 پورت 10/100/1000 و 2 پورت SFP در قسمت Uplink
  • دارای قابلیت +POE
  • فعال در لایه 3
  • پشتیبانی از اتصال اترنت 10 گیگابیتی از طریق ماژول SFP+
  • تغذیه از طریق اترنت پلاس (PoE+)، پورت حرفه ای تا 30 وات

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S یکی از انواع سوئیچ شبکه دارای Cisco Catalyst Compact Gigabit و Multigigabit Ethernet و مخصوص استفاده در خارج از کابینت های توزیع برق است که جایگزینی آسان زیر ساخت شبکه سیسکو را فراهم میکند. از جمله تغییرات و تعویض های این سوئیچ شبکه میتوان به سیم کشی خارج از کابینت اشاره کرد که به راحتی میتوانید برای گسترش محل کار جدید، گسترش شبکه های محلی بی سیم و اتصال دستگاه های Ethernet PoE انجام دهید.

معرفی سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S سوئیچ سیسکو کوچک بدون فن برای استقرار در فضای محدودی که میتوان از چندین نوع کابل استفاده کرد، ایده آل است و از جهاتی این سوئیچ چالش برانگیز است. از ویژگی های جدید سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S باعث افزایش پهنای باند، دو برابر شدن ظرفیت PoE، پردازنده سریعتر و حافظه بیشتر میشود که عملکرد را چندین برابر بهبود میبخشد.

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S بسیاری از ویژگی های هوشمند و نوآورانه را برای مدیریت، ساده سازی و مقیاس پذیری ارائه میدهد و از 8 پورت 10/100/1000 با قابلیت +POE و 2 پورت 10/100/1000 و 2 پورت SFP در قسمت Uplink استفاده میکند که سرعت این سوئیچ یک مزیت بزرگ نسبت به سایر سوئیچ های سری 3560 میباشد. از دیگر ویژگی های مهم این سوئیچ قابلیت PoE آن است که از حرف p در شماره قطعه مشخص است. پورت های مجهز به POE + دارای خروجی 15.4 وات هستند. توان POE این محصول برابر با 240 وات میباشد.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S دارای 4 پورت کاربردی گیگابیتی (1G) است که شامل 2 پورت RJ45 و 2 پورت فیبر نوری میباشد و همچنین در لایه 3 شبکه استفاده میشود. سوئیچ های فشرده Cisco Catalyst 3560-CX Series به بهینه سازی استقرار شبکه کمک میکنند. این سوئیچ‌های اترنت گیگابیتی (GbE) مدیریت‌شده برای اتصال داده‌های پرسرعت، اتصال Wi-Fi backhaul و اتصال برق از طریق اترنت (PoE) در مکان‌هایی که فضا در آنها ممتاز است، ایده‌آل هستند.

سایر مشخصات و خرید سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S از جمله سوئیچ‌های فشرده کاتالیست اتصال IP را برای دستگاه‌هایی مانند تلفن تحت شبکه IP، نقاط دسترسی بی‌سیم، دوربین‌های نظارتی، رایانه‌ها و نقاط پایانی ویدیویی فعال می‌کنند. این سوئیچ‌ها با طراحی بی‌صدا و بدون فن و ردپای جمع و جور خود، گزینه‌های نصب انعطاف‌پذیری را ارائه می‌کنند و انواع طراحی شبکه و گزینه‌های اتصال را باز می‌کنند. از آن در دفاتر، کلاس های درس، هتل ها، فروشگاه های خرده فروشی و سایر مکان های شرکتی و شعبه استفاده کنید. ناگفته نماند که این سوئیچ را نمی توان در رک نصب کرد. IOS نصب شده بر روی این سوئیچ از نوع IP-based است.

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S به عبارت کلی دارای شکل کوچک، طراحی بدون فن، عملکرد بی صدا میباشند که آنها را می توان در محیط های کاری باز و سایر مناطقی که نمی توانند نویز تجهیزات را تحمل کنند و جاهایی که کابل های متعدد ممکن است دشوار، گران و مزاحم باشد استفاده نمود و همچنین آنها را میتوان بر روی دیوار، زیر میز، قفسه، ریل DIN یا عملاً در هر مکانی که مورد نیاز است نصب کرد.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S دارای قابلیت PoE دائمی میباشد که حتی زمانی که سوئیچ در حال بوت شدن است، برق بدون وقفه را برای دستگاه خاموش شده فراهم میکند که این امر نیاز به منبع تغذیه پشتیبان را از بین میبرد. ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و یکپارچه این سوئیچ سیسکو WS-C3560CX-8PC-S قابلیت‌های دفاع از تهدید را برای کاهش حملات انسان در میانه و محافظت از زیرساخت شبکه حیاتی شما فراهم میکنند.

قابلیت Hibernate استفاده شده در سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S موجب میگردد، این سوئیچ را در زمان هایی که کار نمیکند مانند شب ها و آخر هفته ها در حالت بسیار کم مصرف قرار گیرد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3560CX-8PC-S بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 8 پورت 10/100/1000
  • دارای 2 پورت 10/100/1000 و 2 پورت SFP در قسمت Uplink
  • دارای قابلیت +POE
  • فعال در لایه 3
  • دارای عملکرد بی صدا و بدون فن
  • IOS نصب شده از نوع IP Base
  • پشتیبانی از اتصال اترنت 10 گیگابیتی از طریق ماژول SFP+
  • تغذیه از طریق اترنت پلاس (PoE+)، پورت حرفه ای تا 30 وات
  • پورت های USD و کنسول برای پشتیبان گیری، توزیع و عملیات ساده
  • رمزگذاری مبتنی بر سخت افزار با اوراق بهادار کنترل دسترسی رسانه (MACsec)
  • درخواست کننده استاندارد X1 با انتقال دسترسی لبه شبکه (NEAT) و ایجاد دسترسی امن تر
برند

سیسکو

پورت SFP

2 پورت

توان مصرفی

تغذیه از طریق اترنت پلاس (PoE+)، پورت حرفه ای تا 30 وات

سایر ویژگی و قابلیت ها

فعال در لایه 3 دارای عملکرد بی صدا و بدون فن IOS نصب شده از نوع IP Base پورت های USD و کنسول برای پشتیبان گیری، توزیع و عملیات ساده رمزگذاری مبتنی بر سخت افزار با اوراق بهادار کنترل دسترسی رسانه (MACsec) درخواست کننده استاندارد X1 با انتقال دسترسی لبه شبکه (NEAT) و ایجاد دسترسی امن تر

محصولات پیشنهادی