سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ سیسکو
  • دارای 24 پورت‌ اترنت 10/100/1000T
  • دارای 4 پورت SFP RJ-45
  • پشتیبانی از IPS Image
  • دارای مجموعه ای از فناوری‌های هوشمند و به روز
  • سوئیچ‌ شبکه میان رده مناسب برای شبکه‌های متوسط و کوچک
  • استفاده از فن‌های 12 ولتی قوی و کم صدا برای خنک کردن سوئیچ
  • قابلیت استفاده از منبع تغذیه‌های متنوعی برای تامین انرژی و امکان اضافه کردن دو پاور به یک سوئیچ

سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع سوئیچ سیسکو هستند از سری سوئیچ های 3750 خانواده سوئیچ‌های میان رده سیسکو هستند که برای شبکه‌های متوسط و کوچک طراحی شده اند. سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E محصولی نو آورانه با فناوری پیشرفته  که کاربری و استک پذیری سوئیچ ها را به بالا ترین درجه خود می رساند.

معرفی سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E

سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E نماینده نسل آینده سوئیچ شبکه های دسکتاپ با ویژگی های فناوری استک وایز سیسکو میباشد که با استک 32 گیگابیت در هر ثانیه، چندین سوئیچ را به یک تک سوئیچ با پورت های فراوان و کارکرد بالا تبدیل میکند. این سوئیچ شبکه از سری سوئیچ های سری 3750 سیسکو برای کاربردهای متوسط ​​سازمانی و دفاتر شرکتی مناسب است. سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E توسعه برنامه های کاربردی همگرا را ساده میکند.

سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E سازگار با تغییر نیازهای کسب و کار بوده و به ارائه پیکربندی انعطاف پذیر از الگوهای همگرا پشتیبانی میکند و پیکربندی سرویس های شبکه هوشمند را خودکار میکند. یکی از اعضای سری Cisco Catalyst 3750 است، یک خط محصول نو آورانه که با ترکیب سهولت استفاده پیشرو در صنعت و بالاترین انعطاف پذیری موجود برای سوئیچ های قابل انباشته، کارایی عملیات LAN را بهبود میبخشد.

این خط محصول جدید نشان‌دهنده نسل بعدی سوئیچ‌های دسکتاپ است و دارای فناوری Cisco StackWise نیز میباشد که یک اتصال انباشته با سرعت 32 گیگابیت در ثانیه که مشتریان را قادر می‌سازد تا یک سیستم سوئیچینگ بسیار انعطاف‌پذیر و یکپارچه بسازند. این سوئیچ با استفاده از اتصال پشته ای 32 گیگابیت بر ثانیه، فناوری Cisco StackWise برای سازگاری با انواع تغییرات شبکه و در عین حال حفظ عملکرد شبکه ثابت بالا طراحی شده است.سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E

فناوری Cisco StackWise استفاده شده در سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E حداکثر نه سوئیچ Catalyst 3750 را از طریق کابل‌های اتصال ویژه پشته در یک واحد منطقی متحد میکند. پشته به عنوان یک واحد عمل میکند که توسط یک سوئیچ اصلی انتخاب شده از یکی از سوئیچ های عضو مدیریت میشود و مکانیزم های پیشرفته Failover آن بالاترین سطوح انعطاف پذیری قابل انباشته را برای قابل اعتماد فراهم میکند.

سایر مشخصات سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E

سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E دارای پورت های اترنت میباشد که شامل 24 پورت اترنت 10/100/1000T و 4 پورت SFP میباشد. این پورت ها از کانکتورهای RJ-45 استفاده میکنند که میتواند انتقال داده با کیفیت خوبی را برای ما فراهم کند. سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E دارای قابلیت پشتیبانی از تصویر IPS و همچنین ماژول های شبکه مورد استفاده بسیار متنوع هستند که هر یک از آنها امکانات بسیار خوبی را برای پشتیبانی از ارتباطات شبکه به ما ارائه میدهند.

سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E دارای پنج ماژول اترنت 10 گیگابیتی C3KX-NM-10GT، اترنت 10 گیگابیتی C3KX-NM-10GT، ماژول سرویس اترنت 10 گیگابیتی C3KX-SM-10G، اترنت 1 گیگابیتی C3KX-NM-3KX در Blank و Blank سری 3750 استفاده شده است. یکی از مهم ترین مواردی که ممکن است به آن توجه نشده باشد، استفاده از چراغ های LED با کیفیت بالاتر نسبت به سری های قبلی در سوئیچ سیسکو C3750G-24TS-E است که این LED ها برای گزارش حالت های مختلف فعالیت سوئیچ ها و پورت ها استفاده میشوند. اکنون در این کلید از انواع ال ای دی ها استفاده شده است که منجر به درک بهتر شرایط کاری کلید میشود.

سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E دارای پورت های mini USB نوع B برای ارتباط سخت افزاری و فریمور در این سوئیچ استفاده میشود که این پورت به ما امکان وارد کردن دستورات، فریمور و تصاویر سیستم عامل و موارد دیگر را میدهد. این سوئیچ شبکه از چندین منبع تغذیه برای تامین انرژی استفاده نموده که برای اطمینان از عملکرد قابل اعتماد سوئیچ، امکان افزودن دو منبع تغذیه به یک کلید نیز وجود دارد. مصرف برق در این سری سوئیچ ها بسیار مدیریت شده است و در صورتی که یک گیت وی اطلاعاتی را رد و بدل نکند، جریان برق آن در حالت بیدار و خواب قرار میگیرد که باعث کاهش مصرف برق به خصوص در شب و روزهای تعطیل میشود.سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E

در نهایت لازم به ذکر است، سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E برای خنک سازی از فن های 12 ولتی قدرتمند و بی صدا استفاده مینماید و در هر کلید از دو فن مجزا استفاده شده تا همیشه جریان خنک کننده در کلید وجود داشته باشد. هوای خنک از جلوی سوئیچ و هوای گرم از پشت به بیرون جریان مییابد. برای بهبود جریان هوا در این سوئیچ، سوراخ هایی در طرفین آن تعبیه شده است.

خرید سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E

سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E دارای چندین منبع تغذیه برای تامین انرژی استفاده شده است. برای اطمینان از عملکرد قابل اعتماد سوئیچ، امکان افزودن دو منبع تغذیه به یک کلید نیز وجود دارد. مصرف برق در این سری سوئیچ ها بسیار مدیریت شده است و در صورتی که یک گیت وی اطلاعاتی را رد و بدل نکند، جریان برق آن در حالت بیدار و خواب قرار میگیرد که باعث کاهش مصرف برق به خصوص در شب و روزهای تعطیل میشود و این ویژگی باعث میشود افزایش قیمت سوئیچ سیسکو C3750G-24TS-E نسبت به سوئیچ های قبلی سیسکو در نظر گرفته نشود.

کاربران هنگام خرید سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750G-24TS-E باید توجه داشته باشند که این سوئیچ شبکه دارای قابلیت های بسیار مختلف و مجموعه ویژگی های نرم افزار خدمات IP (IPS) و مسیریابی کامل دینامیکی IPv6 را فراهم میکند. لازم به ذکر است، برای اتصال سخت افزار و فریمور در این سوئیچ از پورت های مینی USB نوع B استفاده میشود که این پورت به ما امکان وارد کردن دستورات، فریمور و تصاویر سیستم عامل و موارد دیگر را میدهد.

  • قابلیت Cisco Network Assistant: این دستیار یک نرم‌افزار با رابط کاربری گرافیکی است که به شما امکان مدیریت شبکه خودتان را مید‌هد. در اینجا امکاناتی برای مدیریت کردن یک سوئیچ و یا مجموعه‌ای از آن‌ها فراهم آمده است.
  • قابلیت Device Manager: یکی از مهمترین موضوعاتی که شرکت سیسکو برای سوئیچ‌های خود در نظر گرفته است، مدیر داخلی ابزار (Device manger) است. این نرم‌افزار به شما امکان پیکربندی و مدیریت بهینه منابع و بخش‌های مختلف در هر جای شبکه را ارائه می‌کند.
  • قابلیت Cisco IOS CLI: این خط فرمان به شما امکان پیکربندی سوئیچ بدون هیچ رابط گرافیکی را میدهد. در اینجا میتوانید با استفاده از انواع سیستم‌های ارتباطی موجود در شبکه به سوئیچ مورد نظر متصل شده و دستوراتی را برای پیکربندی سوئیچ وارد کنید.
  • قابلیت Cisco Work Application: این مجموعه نرم‌افزار به شما امکاناتی را برای پیکربندی راحت‌تر، مدیریت، نظارت، و عیب‌یابی در شبکه‌هائی که به کمک سوئیچ‌های سیسکو بنا شده‌اند را مید‌هد. این مجموعه گاهی به عنوان Cisco Works LAN Management Solution یا به صورت مخف LMS شناخته میشود.
  • قابلیت SNMP network Management: این مجموعه یا ایستگاه کاری می‌توانند برای مدیریت پروتکل‌های موجود در شبکه به کار رود. هدف از ارائه این مجموعه ایجاد سازگاری و راحتی در کار با مجموعه نسبتاً گسترده از پروتکل‌هائی است که برای مسیردهی در شبکه به کار گرفته میشود. این مجموعه میتواند با سیستم‌های مدیریت شبکه مانند HPE ̣Open View یا Sun Net Manager کار کند.

سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E

در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ سیسکو WS-C3750G-24TS-E بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و سایر سوئیچ شبکه های سیسکو به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ‌ شبکه میان رده سیسکو مناسب برای شبکه‌های متوسط و کوچک
  • دارای مجموعه ای از فناوری‌های هوشمند و به روز
  • دارای 24 پورت‌ اترنت 10/100/1000T
  • دارای 4 پورت SFP RJ-45
  • پشتیبانی از IPS Image
  • قابلیت استفاده از منبع تغذیه‌های متنوعی برای تامین انرژی و امکان اضافه کردن دو پاور به یک سوئیچ
  • استفاده از فن‌های 12 ولتی قوی و کم صدا برای خنک کردن سوئیچ
برند

سیسکو

پورت SFP

4 پورت

قابلیت مدیریت – MANAGED

دارد

لایه عملکرد

لایه 3

سایر ویژگی و قابلیت ها

پشتیبانی از IPS Image دارای مجموعه ای از فناوری‌های هوشمند و به روز سوئیچ‌ شبکه میان رده مناسب برای شبکه‌های متوسط و کوچک استفاده از فن‌های 12 ولتی قوی و کم صدا برای خنک کردن سوئیچ قابلیت استفاده از منبع تغذیه‌های متنوعی برای تامین انرژی و امکان اضافه کردن دو پاور به یک سوئیچ

محصولات پیشنهادی