سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-48T-L

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-48T-L را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه ریفر
  • 48 عدد پورت اترنت ( 10 و 100 و 1000)
  • سوئیچ سیسکو ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • ظرفیت سوئیچ 160 Gbps
  • دارای پهنای باند 64 گیگابیت
  • دارای حافظه رم ۲۵۶ MB
  • دارای حافظه فلش ۱۲۸ MB

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-48T-L سوئیچ‌های سازمانی قابل انباشته هستند و می‌توانند برای راه‌حل‌های تجمیع در محیط‌های هسته کوچک، متوسط ​​​​بازار یا دفتر شعبه استفاده شوند. این سوئیچ شبکه با ویژگی های نوآورانه ای مانند Cisco StackPower، چهار ماژول شبکه اختیاری، منابع تغذیه اضافی و ویژگی های امنیتی کنترل دسترسی به رسانه (MACsec)، در دسترس بودن، مقیاس پذیری، امنیت، بهره وری انرژی و سهولت کار را ارائه می دهند. یک سوئیچ اترنت 48 پورت است که عضوی از خانواده سوئیچ C3750X است که در لایه 3 کار می کند و از طریق مجموعه ای از ویژگی های نرم افزار Cisco IOS، از جمله Cisco Catalyst SmartOperations، عملیات ایمن را با هزینه کل مالکیت کمتر ارائه می کند.

خصوصیات سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-48T-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-48T-L دارای 48 پورت اترنت  اینترفیس (10، 100 و 1000) با قابلیت اسلات فیبر نوری در لایه مدیریت سری 3750X. علاوه بر قابلیت PoE 802.3af، 3750X سوئیچ های سری از IEEE 802.3at PoE+، که حداکثر 30 وات برق در هر پورت را ارائه می دهد، و UPOE که 60 وات برق در هر پورت ارائه می دهد، پشتیبانی می کند. با این حال، این ویژگی فقط در مدل های دارای UPOE در دسترس است و هزینه کل مالکیت برای استقرار را کاهش می دهد. که از Cisco Aironet® WLAN استفاده می کنند – شامل نقاط دسترسی، تلفن های IP سیسکو یا هر دستگاه نهایی سازگار با IEEE 802.3af. در برابر تغییرات آب و هوایی محافظت می کند و…

برند سیسکو طیف گسترده‌ای از روترها، سوئیچ‌های شبکه، سیستم‌های بی‌سیم، سیستم‌های امنیتی، سخت‌افزار شتاب‌دهی WAN، سیستم‌های مدیریت انرژی و ساختمان و غیره را ارائه می‌دهد. پیکربندی و تنظیمات این محصول به صورت پیش فرض اعمال می شود. یکی از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه پشتیبانی از ویدئو، دیتا، صوت و البته دسترسی بسیار امن آن است. این سوئیچ 48 پورت سیسکو به لطف پورت های LAN با سرعت اترنت گیگابیتی می تواند خدمات شبکه پیشرفته ای را برای شبکه های شعب سازمان های راه دور و شبکه های اداری کوچک ارائه دهد. همانطور که از نام این مدل پیداست، این دستگاه از 48 پورت اترنت با ظرفیت 1000 مگابایت بر ثانیه بهره می برد و دارای USB Mini Type B (پورت کنسول) می باشد.

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-48T-L از سه نوع مختلف سیسکو IOS پشتیبانی می کند: خدمات مبتنی بر LAN، خدمات مبتنی بر IP، خدمات IP هر یک از این سه نسخه از سیستم عامل دارای خدمات خاصی هستند که روی آن فعال شده است. در این میان نوع پایه LAN با ارائه امکانات لایه دوم کمترین امکانات را در این کلاس دارد. IOS در این سوئیچ یک مدل پایه IP است که ویژگی های کمتری نسبت به خدمات IP دارد، اما همچنان از ویژگی هایی مانند کیفیت خدمات در لایه IP (QoS)، محدودیت ترافیک کاربر، مسیریابی عادی و سایر ویژگی ها پشتیبانی می کند. ظرفیت داخلی این سوئیچ 160 گیگابیت بر ثانیه است و 128 مگابایت حافظه فلش و 64 گیگابایت پهنای باند ذخیره سازی دارد. ابعاد (4.5 × 46 × 44.5 ) سانتی مترسوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-48T-L

سایر ویژگی های سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-48T-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-48T-L، مناسب برای استفاده در سطح مبتدی، یک سوئیچ لایه 3 است که نسبت به نسل های قبلی خود انرژی کمتری مصرف می کند. سوئیچ های سری 3750 برای استفاده در شبکه های حرفه ای یا به اصطلاح Enterprise مناسب هستند. در سوئیچ های سری 3750 با فعال کردن شبکه یکپارچه داده، صدا و تصویر می توانید از یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور بهره مند شوید. همچنین با لایه 3 و ویژگی های تنظیم شده توسط نرم افزار Cisco IOS برای ستون فقرات LAN کار می کند. نرم افزار خدمات IP ویژگی های کلاس حرفه ای مانند IP Unicast، مسیریابی IP Multicast و مسیریابی مبتنی بر سیاست را ارائه میدهد و دارای مجموعه ای از خدمات OSPF IP و ویژگی های نرم افزار مسیریابی است.

سوئیچ سیسکو WS-C3750X-48T-L با ویژگی های نوآورانه ای مانند پیکربندی های Cisco StackPower، IEEE 802.3at Power over Ethernet Plus (PoE+)، ماژول های شبکه اختیاری، منابع تغذیه اضافی و رسانه ها، در دسترس بودن، مقیاس پذیری، امنیت، بهره وری انرژی و سهولت عملکرد را ارائه می دهند. ویژگی های امنیتی کنترل دسترسی (MACsec). سری Cisco Catalyst 3750-X با فناوری StackWise Plus مقیاس‌پذیری، مدیریت آسان و محافظت از سرمایه‌گذاری را برای تغییر نیازهای کسب‌وکار فراهم می‌کند. سوئیچ‌های Cisco Catalyst 3750-X با فعال کردن برنامه‌هایی مانند تلفن IP، بی‌سیم و ویدیو برای تجربه یکپارچه شبکه، بهره‌وری را افزایش می‌دهند.

باید مکانیسم هایی برای کنترل سرویس در لایه دسترسی و لایه IP وجود داشته باشد. برخی از این مکانیسم ها شامل علامت گذاری فریم های داده، طبقه بندی آنها و در نهایت زمان بندی آنها برای انتقال است. مهندسان سیسکو یک دهانه فن را در طراحی سوئیچ شبکه WS-C3750X-48T-L برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد و آسیب به اجزای سوئیچ گنجانده اند و سوئیچ های سری Cisco Catalyst C3750X دارای مجموعه ای از ویژگی های اولیه LAN و LAN و همینطور Lite هستند. در متن زیر به معرفی برخی از ویژگی های این محصول می پردازیم و برای خرید سوئیچ شبکه و سایر انواع سوئیچ شبکه نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ سیسکو ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • ابعاد (4.5 × 46 × 44.5 ) سانتی متر
  • دارای قابلیت عملکرد در لایه 3
  • دارای وزن (3.6 کیلوگرم)
  • دارای POE میباشد
  • ظرفیت سوئیچ 160 Gbps
  • دارای پهنای باند 64 گیگابیت
  • دارای حافظه رم ۲۵۶ MB
  • دارای حافظه فلش ۱۲۸ MB
  • دارای شدت جریان 0.3 تا 0.6 آمپر
  • دارای کابل های شبکه CAT5 و CAT6
  • 48 عدد پورت اترنت (سرعت 10 و 100 و 1000)
برند

سیسکو

ابعاد

(4.5 × 46 × 44.5 ) سانتی متر

پورت SFP

ندارد

قابلیت رکمونت

دارد

سایر ویژگی ها

ظرفیت سوئیچ 160 Gbps دارای پهنای باند 64 گیگابیت دارای حافظه رم ۲۵۶ MB دارای حافظه فلش ۱۲۸ MB دارای شدت جریان 0.3 تا 0.6 آمپر دارای کابل های شبکه CAT5 و CAT6

محصولات پیشنهادی