سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24P-E

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24P-E را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه ریفر
  • ابعاد (4.5 × 46 × 44.5 ) سانتی متر
  • دارای قابلیت عملکرد در لایه 3
  • دارای وزن (3.6 کیلوگرم)
  • دارای 4 پورت SFP
  • دارای POE میباشد

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24P-E سوئیچ‌های سازمانی قابل انباشته هستند و می‌توانند برای راه‌حل‌های تجمیع در محیط‌های هسته کوچک، متوسط ​​​​بازار یا دفتر شعبه استفاده شوند. این سوئیچ شبکه با ویژگی های نوآورانه ای مانند Cisco StackPower، چهار ماژول شبکه اختیاری، منابع تغذیه اضافی و ویژگی های امنیتی کنترل دسترسی به رسانه (MACsec)، در دسترس بودن، مقیاس پذیری، امنیت، بهره وری انرژی و سهولت کار را ارائه می دهند. یک سوئیچ اترنت 24 پورت است که عضوی از خانواده سوئیچ C3750X است که در لایه 3 کار می کند و از طریق مجموعه ای از ویژگی های نرم افزار Cisco IOS، از جمله Cisco Catalyst SmartOperations، عملیات ایمن را با هزینه کل مالکیت کمتر ارائه می کند.

خصوصیات سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24P-E

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24P-E دارای 24 پورت اترنت Full PoE قابل انباشته (10 و 100 و 1000) می باشد با قابلیت (SFP (4 اسلات فیبر نوری در لایه مدیریتی سری 3 3750X است. علاوه بر قابلیت PoE 802.3af، سوئیچ های سری 3750X از IEEE 802.3at PoE+ پشتیبانی می کنند که حداکثر 30 وات برق در هر پورت و UPOE که 60 وات برق در هر پورت را ارائه می دهد. با این حال، این ویژگی فقط در مدل‌های دارای UPOE موجود است، که می‌تواند هزینه کل مالکیت را برای استقرارهایی که شامل نقاط دسترسی Cisco Aironet® WLAN، تلفن‌های IP Cisco یا هر دستگاه نهایی سازگار با IEEE 802.3af باشد، کاهش دهد و میتوان این سوئیچ ها را درون رک گذاشت که امر مهمی میباشد چون از سوئیچ در برابر تغیرات اب و هوایی و.. محافظت میکند.

برند سیسکو طیف گسترده‌ای از روترها، سوئیچ‌های شبکه، سیستم‌های بی‌سیم، سیستم‌های امنیتی، سخت‌افزار شتاب‌دهی WAN، سیستم‌های مدیریت انرژی و ساختمان و غیره را ارائه می‌دهد. پیکربندی و تنظیمات این محصول به صورت پیش فرض اعمال می شود. یکی از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه پشتیبانی از ویدئو، دیتا، صدا و البته دسترسی بسیار امن آن است. این سوئیچ 24 پورت سیسکو به لطف پورت های LAN با سرعت اترنت گیگابیتی می تواند خدمات شبکه پیشرفته ای را برای شبکه های شعب سازمان های راه دور و شبکه های اداری کوچک ارائه دهد. همانطور که از نام این مدل پیداست، این دستگاه از 24 پورت اترنت با ظرفیت 1000 مگابایت بر ثانیه استفاده می کند و دارای (پورت کنسول)USB Mini Type B میباشد.

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24P-E از سه نوع مختلف سیسکو IOS پشتیبانی می‌کند: سرویس‌های مبتنی بر LAN، مبتنی بر IP، خدمات IP هر یک از این سه نسخه از سیستم‌ عامل دارای سرویس‌های خاصی هستند که روی آن فعال شده‌اند. در این میان نوع پایه LAN با ارائه امکانات لایه دوم کمترین امکانات را در این کلاس دارد. IOS موجود در این سوئیچ مدل پایه IP است که ویژگی های کمتری نسبت به خدمات IP دارد، اما همچنان از ویژگی هایی مانند کیفیت خدمات در لایه IP (QoS)، محدود کردن ترافیک کاربر، مسیریابی عادی و سایر ویژگی ها پشتیبانی می کند. ظرفیت داخلی این سوئیچ 160Gbps است و دارای حافظه فلش 128 MB و پهنای باند انباشتگی 64GB میباشد. ابعاد (4.5 × x 46 x 44.5 ) سانتیمتر

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24P-E دارای چهار ماژول شبکه آپلینک اختیاری با پورت GE یا 10GE میباشد و اولین PoE+ در صنعت با 30 وات / پورت با مجموع بودجه 435 وات و دارای ویژگی های StackWise Plus، StackPower، EnergyWise، MACsec، میباشد که حفاظت از سرمایه گذاری میکند. فناوری نوآورانه StackWise plus از انباشته شدن 9 سوئیچ برای تبدیل 9 چرخ دنده فیزیکی به یک سوئیچ پشتیبانی می کند و پهنای باند سیستم تا 64 گیگابیت بر ثانیه را فراهم می کند، فناوری StackWise همچنین از سازگاری عقب با فناوری StackWise پشتیبانی می کند، به این معنی که 3750X می تواند با مدل قدیمی 3750- انباشته شود. سوئیچ سری، مانند 3750E یا 3750 در همان زمان. فن‌آوری StackPower منابع تغذیه را در پشته برق جمع‌آوری می‌کند و قدرت را مانند یک استخر بزرگ تنها در تغذیه تک‌بار اعضای پشته برق مدیریت می‌کند.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24P-E

سایر ویژگی های سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24P-E

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24P-E، مناسب برای استفاده در سطح ورودی، یک سوئیچ لایه سه است که نسبت به پیشینیان خود انرژی کمتری مصرف می کند. سوئیچ های سری 3750 برای استفاده در شبکه های حرفه ای یا به اصطلاح Enterprise بسیار مناسب هستند. در سوئیچ های سری 3750 با فعال کردن شبکه یکپارچه داده، صدا و تصویر می توانید از یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور بهره مند شوید. همچنین با لایه 3 و ویژگی های تنظیم شده توسط نرم افزار IOS سیسکو برای پایه های LAN کار می کند. نرم افزار IP Service ویژگی های کلاس حرفه ای مانند IP Unicast، IP Multicast Routing و Policy Based Routing را ارائه می دهد و دارای مجموعه ویژگی های نرم افزار مسیریابی و سرویس IP OSPF میباشد.

سوئیچ سیسکو WS-C3750X-24P-E دارای قابلیت اطمینان 3750 سوئیچ پشته می تواند از 4500 یا 6500 سوئیچ سری تجاوز کند. در سوئیچ های ماژولار کارت سوپروایزر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و معمولاً هر سوئیچ فقط یک ماژول سوپروایزر دارد. اگر این کارت از کار بیفتد، عملکرد کل سوئیچ مختل می شود. بنابراین برای اطمینان بیشتر باید از دو کارت سرپرست استفاده کرد. اما سوئیچ پشته ای WS-C3750X-24P-E فقط به اندازه تعداد سوئیچ ها قابل اعتماد است و اگر یکی از سوئیچ ها خراب شود، سوئیچ دیگری جایگزین می شود.

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24P-E از لیست طولانی ویژگی های امنیتی پشتیبانی می کند. برخی از ویژگی های امنیتی این سوئیچ سیسکو عبارتند از ACL، شناسایی کاربر، کنترل دسترسی بر اساس پورت مورد استفاده و کنترل دسترسی سرویس از طریق چارچوب IEEE 802.1x. به این ترتیب این سوئیچ می تواند از حملاتی مانند man-in-the-middle جلوگیری کند. یکی از مزیت های خرید این سوئیچ نسبت به سوئیچ های بدون مدیریت، قابلیت تضمین امنیت آن است. در پشت این سوئیچ یک دکمه Reset وجود دارد که کاربران می توانند از آن برای به روز رسانی یا به روز رسانی مجدد دستگاه استفاده کنند.

باید مکانیسم هایی برای کنترل سرویس در لایه دسترسی و لایه IP وجود داشته باشد. برخی از این مکانیسم ها شامل علامت گذاری فریم های داده، طبقه بندی آنها و در نهایت زمان بندی آنها برای انتقال است. مهندسان سیسکو یک دریچه فن را در طراحی سوئیچ شبکه WS-C3750X-24P-E برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد و آسیب به اجزای سوئیچ تعبیه کردند و سوئیچ های سری Cisco Catalyst C3750X دارای مجموعه ای از ویژگی های اولیه LAN و LAN هستند و Lite نیز چنین است. در متن زیر به معرفی برخی از ویژگی های این محصول می پردازیم و برای خرید سوئیچ شبکه و سایر انواع سوئیچ شبکه نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ سیسکو ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • ابعاد (4.5 × 46 × 44.5 ) سانتی متر
  • دارای قابلیت عملکرد در لایه 3
  • دارای وزن (3.6 کیلوگرم)
  • دارای 4 پورت SFP
  • دارای POE میباشد
  • ظرفیت سوئیچ 160 Gbps
  • دارای پهنای باند 64 گیگابیت
  • دارای حافظه رم ۲۵۶ MB
  • دارای حافظه فلش ۱۲۸ MB
  • دارای شدت جریان 0.3 تا 0.6 آمپر
  • دارای کابل های شبکه CAT5 و CAT6
  • 24 عدد پورت اترنت (سرعت 10 و 100 و 1000)
برند

سیسکو

پورت SFP

4 پورت

قابلیت رکمونت

دارد

سایر ویژگی ها

ظرفیت سوئیچ 160 Gbps دارای پهنای باند 64 گیگابیت دارای حافظه رم ۲۵۶ MB دارای حافظه فلش ۱۲۸ MB دارای شدت جریان 0.3 تا 0.6 آمپر

محصولات پیشنهادی