سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24S-S

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24S-S را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه ریفر
  • 24 عدد پورت اترنت (سرعت 10 و 100)
  • دارای حافظه DRAM برابر با ۲۵۶ مگابایت
  • دارای پهنای باند 32 گیگابیت
  • دارای حافظه فلش ۱۲۸ MB
  • پهنای باند فوروارد 16 گیگابیت بر ثانیه

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24S-S سوئیچ‌های سازمانی قابل انباشته هستند و می‌توانند برای راه‌حل‌های تجمیع در محیط‌های هسته کوچک، متوسط ​​​​بازار یا دفتر شعبه استفاده شوند. این سوئیچ شبکه با ویژگی های نوآورانه ای مانند Cisco StackPower، چهار ماژول شبکه اختیاری، منابع تغذیه اضافی و ویژگی های امنیتی کنترل دسترسی به رسانه (MACsec)، در دسترس بودن، مقیاس پذیری، امنیت، بهره وری انرژی و سهولت کار را ارائه می دهند. یک سوئیچ اترنت 24 پورت است که عضوی از خانواده سوئیچ C3750X است که در لایه 3 کار می کند و از طریق مجموعه ای از ویژگی های نرم افزار Cisco IOS، از جمله Cisco Catalyst SmartOperations، عملیات ایمن را با هزینه کل مالکیت کمتر ارائه می کند.

خصوصیات سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24S-S

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24S-S دارای 24 پورت اترنت 10/100 با قابلیت SFP، 4 اسلات فیبر نوری در لایه مدیریتی سری 3 3750X است. علاوه بر قابلیت PoE 802.3af، سوئیچ های سری 3750X از IEEE 802.3at PoE+ پشتیبانی می کنند که حداکثر 30 وات برق در هر پورت و UPOE که 60 وات برق در هر پورت را ارائه می دهد. با این حال، این ویژگی فقط در مدل‌های دارای UPOE موجود است، که می‌تواند هزینه کل مالکیت را برای استقرارهایی که شامل نقاط دسترسی Cisco Aironet® WLAN، تلفن‌های IP Cisco یا هر دستگاه نهایی سازگار با IEEE 802.3af باشد، کاهش دهد.

PoE نیاز به برق ثابت را برای هر دستگاه مجهز به PoE حذف می کند و هزینه کابل کشی و مدارهای الکتریکی اضافی را که در غیر این صورت در تلفن IP و استقرار WLAN مورد نیاز است، کاهش میدهد. حافظه استاندارد این سوئیچ 256 مگابایت و حافظه فلش 128 مگابایت و دارای منبع تغذیه 350W می باشد. سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24S-S از جمله آنها هاب سوئیچ در سطح حرفه ای با قابلیت انباشتگی است. این سوئیچ ها در دسترس بودن، مقیاس پذیری، امنیت، صرفه جویی در مصرف انرژی و عملکرد آسان را ارائه میدهند. این سوئیچ های 24 پورت SFP برای شبکه های محلی مناسب هستند و با قابلیت Stacking، راه حلی راحت و کم هزینه برای مدیرانی که به تعداد زیادی پورت فیبر برای اتصالات متمرکز Uplink و CCTV یا ارتباطات فیبر با استفاده از یک سرور مجازی نیاز دارند، ارائه می دهد.

سوئیچ های سری 3750X سیسکو در دسترس بودن، مقیاس پذیری، امنیت، بهره وری انرژی و سهولت استفاده را با ویژگی های نوآورانه ای مانند Cisco StackPower، پیکربندی استاندارد IEEE 802.3+ ارائه می دهند. در Power over Ethernet Plus (PoE)، پیکربندی‌های شبکه اختیاری ماژول‌های شبکه اختیاری، منابع تغذیه اضافی و کنترل امنیتی دسترسی به رسانه (MACsec) را ارائه می‌کنند. سوئیچ های سری Cisco Catalyst 3750-X مانند سوئیچ WS-C3750X-24S-S با فناوری StackWise Plus مقیاس پذیری، مدیریت آسان و محافظت از سرمایه گذاری را برای تغییر نیازها در پیشنهادات تجاری ارائه میدهند. سوئیچ های سری Cisco Catalyst 3750-X با فعال کردن برنامه هایی مانند تلفن IP، بی سیم و ویدئو در شبکه های جهانی، بهره وری را افزایش می دهند.

سوئیچ سیسکو دارای چهار ماژول شبکه آپلینک اختیاری با پورت های GE یا 10GE و منابع تغذیه و فن های مدولار و اضافی است و سایر ویژگی های مهم رمزگذاری مبتنی بر سخت افزار برای کنترل امنیت کنترل دسترسی رسانه ها (MACsec) و رمزگذاری سخت افزار با NetFlow انعطاف پذیر و سوئیچ به سوئیچ با ماژول سرویس Uplink. پورت های USB Type-A و Type-B به ترتیب برای ذخیره سازی و کنسول هستند و یک پورت مدیریت اترنت خارج از باند و ارائه عملکرد StackWise Plus، این سیستم یکپارچه انعطاف پذیر می تواند تا 9 سوئیچ و مدیریت ساده را از طریق یک IP تک فعال پشتیبانی کند. آدرس، رابط خط فرمان (CLI)، بررسی خودکار نسخه، پیکربندی خودکار، جلسه شبکه راه دور و موارد دیگر.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24S-S

ویژگی های سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24S-S

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C3750X-24S-S دارای فناوری Cisco StackWise Plus است که برای سهولت استفاده و انعطاف پذیری با ظرفیت 64 گیگابیت بر ثانیه و برای حفاظت از سرمایه گذاری برای سازگاری با تمامی مدل های قبلی سوئیچ های سری سیسکو Catalyst 3750 استفاده می شود. با ویژگی‌های بارز و مهمی که این سوئیچ شبکه دارد، به جرات می‌توان گفت که این نوع سوئیچ با نمونه‌های قبلی سوئیچ‌های سری 3750 سیسکو Catalyst و فناوری Cisco StackPowerTM که یک ویژگی جدید برای به اشتراک گذاشتن نیرو بین اعضای پشته است، سازگاری دارد. فناوری StackWise امکان پاسخگویی به حذف‌ها، ارسال‌های مجدد و اضافه‌ها را با حفظ عملکرد ثابت فراهم می‌کند.

راه‌حل‌های سوئیچینگ کاتالیست سیسکو، بهره‌وری انرژی قابل اندازه‌گیری، خدمات یکپارچه و نوآوری مداوم را ارائه می‌کنند، مانند Cisco EnergyWise، به عنوان راه‌حلی در سطح سازمانی که با سیاست‌های سفارشی‌شده نظارت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را انجام می‌دهد و تأمین امن را ممکن می‌سازد. فناوری Cisco EnergyWise و سوئیچ‌های Cisco Catalyst انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) و همچنین صرفه‌جویی در هزینه انرژی و شیوه‌های تجاری پایدار را کاهش می‌دهند. Cisco Smart Configuration یک نقطه مدیریت واحد را برای گروهی از سوئیچ‌ها، به علاوه توانایی بایگانی و پشتیبان‌گیری از فایل‌های پیکربندی در سرور فایل یا سوئیچ برای جایگزینی یکپارچه یک سوئیچ لمسی فراهم می‌کند.

Cisco Smart Diagnostics مجموعه ای جامع از دستورات عیب یابی برای اشکال زدایی و بررسی سلامت سیستم در سوئیچ است، از جمله تشخیص آنلاین (GOLD) و ثبت خطا روی برد (OBFL). دارای ویژگی Embedded Event Manager (EEM) است که یک ویژگی قدرتمند و منعطف است که تشخیص رویداد شبکه و اتوماسیون فرآیند را در زمان واقعی امکان پذیر می کند. با استفاده از EEM، مشتریان می توانند رفتار دستگاه های شبکه خود را با توجه به نیازهای تجاری خود سفارشی کنند. این ویژگی به مجموعه ویژگی های IP Base نیاز دارد. در پشت این سوئیچ دکمه Reset وجود دارد که کاربران می توانند از آن برای به روز رسانی دستگاه استفاده کنند.

مهندسان سیسکو یک دریچه فن در طراحی سوئیچ شبکه WS-C3750X-24S-S برای جلوگیری از گرمای بیش از حد و آسیب به اجزای سوئیچ تعبیه کردند و سوئیچ های سری Cisco Catalyst C3750X دارای مجموعه ای از ویژگی های اولیه LAN و LAN هستند و Lite نیز هست. مدل‌های LAN Lite عملکرد و مقیاس‌پذیری کمتری را برای استقرارهای کوچک با الزامات اولیه ارائه می‌دهند. البته این مدل سوئیچ شبکه سیسکو در حالت اولیه LAN کار می کند. در متن زیر به معرفی برخی از ویژگی های این محصول می پردازیم و برای خرید سوئیچ شبکه و سایر انواع سوئیچ شبکه نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ سیسکو ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • ابعاد (4.45 × 44.5 × 46.0) سانتی متر
  • دارای قابلیت عملکرد در لایه 3
  • دارای حافظه DRAM برابر با ۲۵۶ مگابایت
  • دارای وزن (3.6 کیلوگرم)
  • دارای 4 پورت SFP
  • دارای POE میباشد
  • دارای پهنای باند 32 گیگابیت
  • دارای حافظه فلش ۱۲۸ MB
  • پهنای باند فوروارد 16 گیگابیت بر ثانیه
  • دارای شدت جریان 0.3 تا 0.6 آمپر
  • دارای کابل های شبکه CAT5 و CAT6
  • 24 عدد پورت اترنت (سرعت 10 و 100)
برند

سیسکو

پورت SFP

4 پورت

ابعاد

(4.45 × 44.5 × 46.0) سانتی متر

سایر ویژگی ها

دارای قابلیت عملکرد در لایه 3 دارای شدت جریان 0.3 تا 0.6 آمپر دارای کابل های شبکه CAT5 و CAT6

محصولات پیشنهادی