سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24PC-S

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24PC-S را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه ریفر
  • ابعاد (۴۴×۴۴۵×۲۳۶) میلیمتر
  • دارای قابلیت عملکرد در لایه 2
  • دارای حافظه DRAM برابر با 64MB
  • دارای وزن (3.6 کیلوگرم)

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24PC-S یکی از سوئیچ های ساخت شرکت سیسکو بوده و دارای قابلیت اترنت سریع با پیکربندی ثابت می باشد. آنها دارای اتصال لایه 2 هستند و امکان استفاده برای دفاتر شعبه، فضای کار مشترک و برنامه های زیرساختی را ارائه می دهند. آنها از طریق مجموعه ای از ویژگی های نرم افزار Cisco IOS، از جمله Cisco Catalyst SmartOperations، عملیات ایمن را با هزینه کل مالکیت کمتر امکان پذیر می کنند. یک سوئیچ اترنت 24 پورت است که عضوی از خانواده سوئیچ 2960C را فراهم کرده که در لایه 2 کار می کند و توان مصرفی آن 370W میباشد. این سوئیچ سهولت دسترسی و استفاده و همچنین امنیت و ثبات بالا را بهبود می بخشد. سوئیچ شبکه نقش کنترل کننده شبکه را ایفا می کند.

معرفی سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24PC-S

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24PC-S یکی از سوئیچ های سری 2960 سیسکو است که دارای 48 پورت 10/100 می باشد و دارای 4 پورت 1000 شبکه به جای دو پورت است که دو تای آنها فیبر و دو تای دیگر اترنت هستند که آنها نیز ترکیبی نیستند. این طیف از سوئیچ ها از صدا، تصویر و انواع داده ها با امنیت بسیار بالا پشتیبانی می کند. همچنین با تغییر نیازهای کسب و کار شما امکان مدیریت مقیاس پذیر را فراهم می کند. این سوئیچ ها همچنین ویژگی های مشترکی را ارائه می دهند، از جمله امنیت پیشرفته مانند فناوری Cisco TrustSec برای احراز هویت، کنترل دسترسی و مدیریت سیاست امنیتی، گزینه های عملیاتی اترنت سریع یا گیگابیتی، فناوری Cisco EnergyWise برای مدیریت انرژی و مدیریت شبکه مقیاس پذیر.

اگر می خواهید کامپیوتر سرور را مستقیما به سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24PC-S متصل کنید باید از پورت های کنسول آن استفاده کنید، در قسمت Uplink شاهد 2 پورت در این دستگاه هستیم. یکی از پورت ها از نوع SFP است که برای اتصال ماژول های فیبر نوری است که از سرعت 1G پشتیبانی میکنند. پورت دیگر یک پورت اترنت RJ-45 با ظرفیت 1000 گیگابایت است دارای ابعاد (۴۴×۴۴۵×۲۳۶) میلیمتر میباشد. پهنای باند سوئیچینگ 32 گیگابیت بر ثانیه، پهنای باند فوروارد 16 گیگابیت بر ثانیه، حافظه درام 64 مگابایت، حافظه فلش 32 مگابایت، منبع تغذیه AC 100 تا 240 ولت، مصرف برق 45 وات و فرکانس منبع تغذیه 50 تا 60 هرتز و همچنین از قابلیت POE پشتیبانی می کند که باعث کاهش مصرف برق هم میشود.

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24PC-S از ویژگی های امنیتی پیشرفته ای برخوردار میباشد ولی تنها محدود به این موارد نمیشود. از جمله انها ویژگی ( MAC Auth Bypass) میباشد که اجازه می دهد تا بدون درخواست استاندارد 1X با استفاده از آدرس MAC خود احراز هویت شوند. امنیت پورت می تواند دسترسی به پورت اترنت را بر اساس آدرس MAC دستگاه متصل به آن محدود کند. همچنین می‌توان از آن برای محدود کردن تعداد کل دستگاه‌های متصل به پورت سوئیچ استفاده کرد، بنابراین سوئیچ را در برابر حملات سیل MAC محافظت می‌کند و همچنین خطر نقاط دسترسی بی‌سیم یا هاب را کاهش می‌دهد.

تابع هشدار آدرس MAC می تواند برای نظارت بر شبکه و ردیابی کاربران با ارسال هشدارها به یک ایستگاه مدیریت استفاده شود تا مدیران شبکه بدانند که کاربران چه زمانی و از کجا وارد شبکه شده اند. دو نسخه پروتکل (SSH (Secure Shell) و SNMP (Simple Network Management Protocol) نسخه 3 با رمزگذاری ترافیک مدیران در طول جلسات Telnet و SNMP امنیت شبکه را تامین می کنند. پروتکل SSH v2 و نسخه رمزگذاری شده پروتکل SNMP v3 به دلیل صادرات محدودیت ها ایالات متحده به یک نرم افزار رمزگذاری ویژه نیاز دارد. سوئیچ های سری 2960 سیسکو خدمات هوشمندی را ارائه می دهند. مکانیزم‌های پیشرو در صنعت عملکرد عالی برای داده‌های سرعت سیم، ترافیک صوتی و تصویری برای علامت‌گذاری، طبقه‌بندی و زمان‌بندی ارائه می‌کنند.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24PC-S

خصوصیات سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24PC-S

این سوئیچ سیسکو دارای ویژگی‌های امنیتی انعطاف‌پذیری است که دسترسی به شبکه را محدود کرده و تهدیدات را کاهش داده و همچنین از کیفیت بالای خدمات (QoS) که برای برنامه‌های کاربردی حیاتی صوتی و تجاری اولویت دارد و 4 صف خروج در هر پورت بهره می‌برد. و صف‌های اولویت دقیق به طوری که بسته‌های دارای بالاترین اولویت قبل از سایر ترافیک ارائه می‌شوند و محدودیت نرخ مبتنی بر جریان، زمان‌بندی Round Robin (SRR) را تشکیل و از ازدحام جلوگیری میکند نرخ جریان در هر جریان و تا 64 در یک مجموعه یا به صورت جداگانه و طبقه بندی رشته کد نقطه خدمات متمایز (DSCP)، با علامت گذاری و طبقه بندی مجدد بر اساس هر بسته بر اساس آدرس IP مبدا و مقصد، آدرس های MAC، یا شماره های TCP/پورت UDP

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24PC-S مدیریت ترافیک هوشمندی را ارائه می دهد که کارها را روان نگه می دارد. این سوئیچ مکانیسم‌های بسیار انعطاف‌پذیری را برای علامت‌گذاری و همچنین عملکردهای صوتی و تصویری، زمان‌بندی و طبقه‌بندی داده‌ها، همه با سرعت بالا از طریق سیم ارائه می‌کند. Cisco Catalyst SmartOperations مجموعه ای جامع از قابلیت ها است که برنامه ریزی، استقرار، استقرار، نظارت و عیب یابی LAN را تسهیل می کند. استفاده از ابزار SmartOperations زمان و تلاش مورد نیاز برای پیکربندی شبکه را کاهش می‌دهد و هزینه کل مالکیت (TCO) را کاهش می‌دهد. چهار صف خروجی در هر پورت امکان مدیریت متمایز انواع مختلف ترافیک را در استک فراهم می کند.

یک سوئیچ سیسکو با 24 پورت می تواند تا 336409 ساعت کار مداوم را برای شما فراهم کند که به MTBF یا Mean Time to Failure نیز معروف است. بدنه فلزی این سوئیچ سیسکو به گونه ای طراحی شده است که در دمای 5 تا 40 درجه سانتیگراد کار می کند و تا 95 درصد رطوبت را تحمل می کند تا کاربران در هر منطقه ای از کشور به راحتی از این دستگاه استفاده کنند. پیکربندی این سوئیچ به گونه ای است که می تواند 255 VLAN را پشتیبانی کند و تا 4000 ID را پوشش دهد. این سوئیچ می تواند 255 شبکه مجازی با حداکثر شناسه 4096 را پشتیبانی کند.این سوئیچ با پروتکل های RIP-1, RIP-2, EIGRP, Static IP Routing, RIPng سازگار است.

متخصصان سیسکو یک دریچه فن در طراحی سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24PC-S برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد و در نتیجه آسیب به اجزای سوئیچ تعبیه کردند، و سوئیچ‌های سری Catalyst 2960C سیسکو با مجموعه‌ای از ویژگی‌های LAN Base و LAN Lite در دسترس هستند. مدل‌های LAN Lite عملکرد و مقیاس‌پذیری کمتری را برای استقرارهای کوچک با الزامات اولیه ارائه می‌دهند. البته این مدل سوئیچ شبکه سیسکو در حالت اولیه LAN کار می کند. در متن زیر به معرفی برخی از ویژگی های این محصول می پردازیم. برای خرید سوئیچ شبکه و سایر انواع سوئیچ شبکه نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ سیسکو ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • ابعاد (۴۴×۴۴۵×۲۳۶) میلیمتر
  • دارای قابلیت عملکرد در لایه 2
  • دارای حافظه DRAM برابر با 64MB
  • دارای وزن (3.6 کیلوگرم)
  • دارای 2 پورت SFP
  • دارای POE میباشد
  • دارای پهنای باند 32 گیگابیت
  • پهنای باند فوروارد 16 گیگابیت بر ثانیه
  • دارای شدت جریان 0.3 تا 0.6 آمپر
  • دارای کابل های شبکه CAT5 و CAT6
  • 24عدد پورت اترنت (سرعت 10 و 100)
  • تعداد مک آدرس های مورد پشتیبانی دستگاه: 8K مک آدرس
برند

سیسکو

پورت SFP

2 پورت

سایر ویژگی ها

دارای حافظه DRAM برابر با 64MB دارای وزن (3.6 کیلوگرم) دارای پهنای باند 32 گیگابیت پهنای باند فوروارد 16 گیگابیت بر ثانیه دارای شدت جریان 0.3 تا 0.6 آمپر دارای کابل های شبکه CAT5 و CAT6

محصولات پیشنهادی