ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات انواع NVR هایک ویژن را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4 را نیز مشاهده نمایید.

  • دستگاه 16 کانال ان وی ار ( 16CH NVR )
  • ساپورت دوربین تا کیفیت 8 مگاپیکسل ( Up to 8 mp )
  • پهنای باند ورودی و خروجی 160 مگابیت ( mbs 160 )
  • دارای خروجی HDMI & VGA  4K
  • پشتیبانی از استاندارد ONVIF
  • فرمت ضبط  H265+
  • ساپورت 4 عدد هارد تا 10 ترابایت ( Up to 10TB )
  • بدنه فلز ( Metal )

ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4 یکی از پرفروش ترین محصولات هایک ویژن می باشد که از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4 دارای 2 پورت ورودی شبکه با پهنای باند ورودی و خروجی 160 مگابیت می باشد. راه اتصال دوربین مدار بسته ها به ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4 از طریق کابل شبکه یا CAT6 به طول حداکثر 100 متر و از طریق سوکت RG45 می باشد.

معرفی ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4

ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4  قابلیت پشتیبانیساپورت ۱۶ عدد دوربین ایپی تا کیفیت ۸ مگاپیکسل و پشتیبانی از فرمت ضبط: ۸MP/6 MP/5 MP/4 MP/3 MP/1080p/UXGA /720p/VGA/4CIF/DCIF/ 2CIF/CIF/QCIF را دارد. ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4 دارای خروجی تصویر HDMI و VGA است و فرمت های آن شامل: ۱۰۸۰*۱۹۲۰ – ۱۰۲۴*۱۲۸۰  – ۷۲۰*۱۲۸۰ –  ۷۶۸*۱۰۲۴ – ۴K – 2K می باشد. ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4 قابلیت اتصال 32 کاربر به دستگاه به طور همزمان از طریق شبکه را دارد همچنین این محصول از برند هایک ویژن قابلیت سازگاری با سیستم های اندروید و آیفون از طریق نرم افزار IVMS-4500 و ویندوز و مک از طریق IVMS-4200 را دارد.

پرتکل های جهانی شبکه که ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4 از آن ها پشتیبانی می کند شامل: TCP/IP, PPPoE, DHCP, Hik-Connect, DNS, DDNS, NTP, SADP, SMTP, NFS, iSCSI, UPnP, HTTPS است. ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4 به این صورت ساخته شده است که می تواند هم از دوربین هایک ویژن که از برند خود محصول هست و هم دوربین های برندهای دیگر پشتیبانی کند و بهترین تصویر را به شما نشان می دهد همچنین از استاندارد جهانی ONVIF پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای فرمت ضبط +H265 نیز می باشد که تا 85 درصد فشرده تر از دستگاه های دیگر ضبط کنید و کمک میکند تا فضای هارد و زمان ضبط شما را افزایش پیدا کند.

پهنای باند ورودی دستگاه میزان اطلاعاتی را که دستگاه قادر به پردازش آنها خواهد بود تعیین می کند. این ویژگی زمانی اهمیت پیدا می کند که بخواهید دوربین هایی با کیفیت تصویر بسیار بالا را به دستگاه متصل کنید. در این صورت باید ترافیک شبکه را محاسبه کرده و سپس NVR مناسب را انتخاب کنید. دستگاه های NVR معمولاً به جنبه های مختلف طبقه بندی می شوند. مهم ترین این جنبه ها تعداد کانال ها و پهنای باند ورودی دستگاه NVR است. دستگاه NVR را به ساده ترین نحو میتوان معادل سرور در سیستم مداربسته شبکه قلمداد کرد. NVR تمامی وظایف DVR را در سیستم مداربسته شبکه بر عهده میگیرد. در کنار آن می توان در صورت POE بودن از این دستگاه به عنوان منبع تغذیه دوربین ها نیز استفاده نمود.ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4

سایر ویژگی ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4

در واقع دستگاه NVR را می توان به عنوان یک سرور مرکزی در سیستم مدار بسته تحت شبکه در نظر گرفت. NVR مخفف Network Video Recorder است. نحوه استفاده از این دستگاه همانند دستگاه DVR می باشد با این تفاوت که دستگاه NVR فقط مخصوص دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشد. دستگاه NVR نیز عملکردهای ویژه ای دارد که شامل:دریافت تصاویر گرفته شده از دوربین های مداربسته توسط کابل شبکه و سپس ضبط این تصاویر، امکان مشاهده تصاویر تمام دوربین های مداربسته به صورت یکجا، امکان تنظیم تصاویر در حالت های مختلف و برنمامه دادن به دستگاه، تغذیه برق دوربین ها اگر دستگاه ان وی آر قابلیت POE را داشته باشد، امکان پردازش های متنوع روی تصاویر ضبط شده مانند: تشخبص چهره، نقشه حرارتی و …..

ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4 قابلیت عملکرد ضبط حساس به حرکت که باعث صرفه جویی در فضای هارد دیسک می شود را دارد. ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4 می تواند از 4 هارد داخلی تا ظرفیت 10 ترابایت پشتیبانی کند. این ان وی ار قابلیت پخش 16 کانال به صورت همزمان را دارد که داشتن این قابلیت سبب شده تا این محصول محبوبیت داشته باشد. ولتاژ کاری ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4 از نوع DC می باشد و مصرفی برابر با ۱۲ ولت با جریان ۲ امپر و توان مصرفی برابر با ۱۵ وات را دارد. بدنه ان وی ار هایک ویژن DS-7716NI-K4 از فلز ساخته شده است و مقاومت خوبی دارد که می تواند در دمایی معادل منفی 10 درجه تا مثبت 50 درجه کار کند.

طراحی فیزیکی این محصول با بدنه مشکی استاندارد است به طوری که دارای ۴۴۵ میلی متر طول،۴۰۰ میلی متر عرض، ۷۱ میلی متر ارتفاع و وزنی برابر با ۵۰۰۰ گرم می باشد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه و قیمت انوع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دستگاه 16 کانال ان وی ار ( 16CH NVR )
  • ساپورت دوربین تا کیفیت 8 مگاپیکسل ( Up to 8 mp )
  • پهنای باند ورودی و خروجی 160 مگابیت ( mbs 160 )
  • دارای خروجی HDMI & VGA  4K
  • پشتیبانی از استاندارد ONVIF
  • فرمت ضبط  H265+
  • ساپورت 4 عدد هارد تا 10 ترابایت ( Up to 10TB )
  • بدنه فلز ( Metal )
برند

هایک ویژن

محصولات پیشنهادی