سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+48TC-S

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+48TC-S را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه ریفر
  • ابعاد (۴۴×۴۴۵×۲۳۶) میلیمتر
  • دارای حافظه DRAM برابر با 64MB
  • دارای وزن (3.6 کیلوگرم)
  • دارای 2 پورت SFP
  • دارای POE میباشد

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+48TC-S یکی از سوئیچ های ساخت شرکت سیسکو بوده و دارای قابلیت اترنت سریع با پیکربندی ثابت می باشد. آنها دارای اتصال لایه 2 هستند و امکان استفاده برای دفاتر شعبه، فضای کار مشترک و برنامه های زیرساختی را ارائه می دهند. آنها از طریق مجموعه ای از ویژگی های نرم افزار Cisco IOS، از جمله Cisco Catalyst SmartOperations، عملیات ایمن را با هزینه کل مالکیت کمتر امکان پذیر می کنند. یک سوئیچ اترنت 48 پورت است که عضوی از خانواده سوئیچ 2960C را فراهم می کند که در لایه 2 کار می کند. این سوئیچ سهولت دسترسی و استفاده و همچنین امنیت و ثبات بالا را بهبود می بخشد. سوئیچ شبکه نقش کنترل کننده شبکه را ایفا می کند.

معرفی سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+48TC-S

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+48TC-S یکی از سوئیچ های سری 2960 سیسکو است که دارای 48 پورت 10/100 می باشد. این طیف از سوئیچ ها از صدا، تصویر و انواع داده ها با امنیت بسیار بالا پشتیبانی می کند. این سوئیچ دارای 4 پورت 1000 شبکه به جای دو پورت است که دو تای آنها فیبر و دو تای دیگر اترنت هستند که آنها نیز ترکیبی نیستند. اگر می خواهید کامپیوتر سرور را مستقیما به سوئیچ متصل کنید باید از پورت های کنسول آن استفاده کنید، در قسمت Uplink شاهد 2 پورت در این دستگاه هستیم. یکی از پورت ها از نوع SFP است که برای اتصال ماژول های فیبر نوری است که از سرعت 1G پشتیبانی میکنند. پورت دیگر یک پورت اترنت RJ-45 با ظرفیت 1000 گیگابایت است دارای ابعاد (۴۴×۴۴۵×۲۳۶) میلیمتر میباشد.

برند سیسکو طیف وسیعی از روترها، سوئیچ های شبکه، سیستم های بی سیم، سیستم های امنیتی، سخت افزار شتاب دهی شبکه WAN، سیستم های مدیریت انرژی و ساختمان و غیره را ارائه می دهد. پیکربندی و تنظیمات این محصول به صورت پیش فرض اعمال می شود. یکی از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه پشتیبانی از ویدئو، دیتا، صدا و البته دسترسی بسیار امن آن است. پهنای باند سوئیچینگ 32 گیگابیت بر ثانیه، پهنای باند فوروارد 16 گیگابیت بر ثانیه، حافظه درام 64 مگابایت، حافظه فلش 32 مگابایت، منبع تغذیه AC 100 تا 240 ولت، مصرف برق 45 وات و فرکانس منبع تغذیه 50 تا 60 هرتز و همچنین از قابلیت POE پشتیبانی می کند که باعث کاهش مصرف برق هم میشود.

تنظیمات سوئیچ شبکه WS-C2960+48TC-S به صورت پیش فرض اعمال می شود که یکی از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه را می توان پشتیبانی از ویدئو، دیتا، صدا و البته دسترسی بسیار امن آن نام برد. این سوئیچ 48 پورت سیسکو به لطف پورت های LAN با سرعت اترنت گیگابیتی می تواند خدمات شبکه پیشرفته ای را برای شبکه های شعب سازمان های راه دور و البته شبکه های اداری کوچک ارائه دهد. مکانیزم PoE یا Power Over Ethernet فناوری جدیدی است که علاوه بر انتقال داده، انتقال انرژی الکتریکی را نیز امکان پذیر می کند. در واقع این رویکرد که مکانیزم استاندارد IEEE 802.3af در نظر گرفته می شود، برق را از طریق کابل های شبکه CAT5 و CAT6 ارسال می کند.

این سوئیچ سیسکو دارای ویژگی های امنیتی انعطاف پذیری میباشد که دسترسی به شبکه را محدود کرده و تهدیدات را کاهش دهند و همچنین از کیفیت قوی خدمات (QoS) بهره برده  که برای برنامه‌های صوتی و تجاری حیاتی در اولویت است و 4 صف خروج در هر پورت و صف های اولویت دقیق به طوری که بسته های دارای بالاترین اولویت قبل از سایر ترافیک ها ارائه می شوند و محدودیت نرخ مبتنی بر جریان، زمان‌بندی Round Robin (SRR) را شکل میدهد و از تراکم جلوگیری می‌کند. نرخ جریان بر اساس جریان و تا 64 در یک مجموعه یا به صورت جداگانه و طبقه‌بندی رشته کد نقطه خدمات متمایز (DSCP)، با علامت‌گذاری و طبقه‌بندی مجدد بر اساس هر بسته بر اساس آدرس‌های IP مبدا و مقصد، آدرس‌های MAC، یا شماره‌ پورتTCP/UDP.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+48TC-S

خصوصیات سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+48TC-S

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+48TC-S مدیریت ترافیک هوشمندی را ارائه می‌کنند که همه چیز را روان نگه می‌دارد. این سوئیچ امکان ارائه مکانیسم هایی با انعطاف پذیری بالا برای علامت گذاری و همچنین عملکردهای صوتی و تصویری، زمان بندی و طبقه بندی مناسب برای داده ها را فراهم می کند که این امکانات همه با سرعت بالا و از طریق سیم انجام می شود. Cisco Catalyst SmartOperations مجموعه ای جامع از قابلیت ها است که برنامه ریزی، استقرار، استقرار، نظارت و عیب یابی شبکه LAN را ساده میکند. استفاده از ابزار SmartOperations زمان و تلاش مورد نیاز برای راه اندازی شبکه را کاهش می دهد و هزینه کل مالکیت (TCO) را کاهش می دهد.

Cisco Smart Install با نصب و پیکربندی خودکار تصویر نرم‌افزار Cisco IOS با اتصال سوئیچ‌های جدید به شبکه، امکان استقرار بدون لمس را فراهم می‌کند. هنگام اتصال دستگاه به سوئیچ، پورت‌های هوشمند خودکار سیسکو پیکربندی خودکار پورت‌های سوئیچ را با تنظیمات بهینه شده برای نوع دستگاه، فعال می‌کنند. Cisco Smart Diagnostics مجموعه گسترده‌ای از دستورات تشخیصی و بررسی سلامت سیستم در سوئیچ است، از جمله قابلیت‌های Smart Call Home. این سوئیچ از ویژگی عالی و کارآمد (انرژی هوشمند) Cisco EnergyWise برخوردار است که تیم های فناوری اطلاعات را قادر می سازد تا نیازهای انرژی دستگاه های شبکه را اندازه گیری و مدیریت و در مصرف انرژی صرفه جویی و انتشار گازهای گلخانه ای را کم میکند.

سیاست های EnergyWise را می توان برای کنترل مصرف انرژی توسط پایانه های مجهز به PoE، در تجهیزات فناوری اطلاعات دسکتاپ و مرکز داده و طیف گسترده ای از زیرساخت های ساختمانی استفاده کرد. فناوری EnergyWise در تمام سوئیچ‌های Cisco Catalyst 2960-PlusSeries گنجانده شده است. برق از طریق اترنت این سوئیچ Cisco و سوئیچ های Cisco Catalyst 2960-Plus از IEEE 802.3af Power over Ethernet (PoE) پشتیبانی می کند تا هزینه های مکان یابی کلی را برای استقرارهایی که شامل تلفن های IP سیسکو، نقاط دسترسی بی سیم و موارد دیگر می شود کاهش دهد. سیم Cisco Aironet یا سایر دستگاه های پایانه PoE مطابق با استانداردها. PoE نیاز به برق رسانی به دستگاه های دارای قابلیت PoE را از بین می برد.

متخصصان شرکت سیسکو در طراحی سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+48TC-S یک دریچه فن تعبیه کرده اند تا به موجب آن از داغ شدن و در نتیجه بروز آسیب به قطعات سوئیج جلوگیری گردد و سوئیچ های سری Cisco Catalyst 2960C با مجموعه ویژگی های LAN Base و LAN Lite در دسترس هستند. مدل‌های LAN Lite عملکرد و مقیاس‌پذیری کمتری را برای استقرارهای کوچک با الزامات اولیه ارائه می‌دهند. البته این مدل سوئیچ شبکه سیسکو در حالت پایه LAN کار می کند. در متن زیر به معرفی برخی از ویژگی های این محصول می پردازیم. همچنین برای خرید سوئیچ شبکه و انواع سوئیچ شبکه می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ سیسکو ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • ابعاد (۴۴×۴۴۵×۲۳۶) میلیمتر
  • دارای قابلیت عملکرد در لایه 2
  • دارای حافظه DRAM برابر با 64MB
  • دارای وزن (3.6 کیلوگرم)
  • دارای 2 پورت SFP
  • دارای POE میباشد
  • دارای پهنای باند 32 گیگابیت
  • پهنای باند فوروارد 16 گیگابیت بر ثانیه
  • دارای شدت جریان 0.3 تا 0.6 آمپر
  • دارای کابل های شبکه CAT5 و CAT6
  • 48 عدد پورت اترنت (سرعت 10 و 100)
  • تعداد مک آدرس های مورد پشتیبانی دستگاه: 8K مک آدرس
برند

سیسکو

پورت SFP

2 پورت

ابعاد

(۴۴×۴۴۵×۲۳۶) میلیمتر

سایر ویژگی ها

دارای حافظه DRAM برابر با 64MB دارای وزن (3.6 کیلوگرم) دارای پهنای باند 32 گیگابیت پهنای باند فوروارد 16 گیگابیت بر ثانیه دارای شدت جریان 0.3 تا 0.6 آمپر

محصولات پیشنهادی