سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TT-L

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TT-L را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه ریفر
  • دارای حافظه رم ۶۴ MB
  • دارای حافظه فلش ۳۲MB
  • پهنای باند سوئیچینگ ۳۲Gbps
  • دارای POE نمیباشد
  • دارای 2 پورت SFP

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TT-L یک سوئیچ اترنت 48 پورت است که عضوی از خانواده سوئیچ 2960C را فراهم می کند که در لایه 2 کار می کند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این سوئیچ می‌توان به بهره‌مندی از ۴۸ پورت ۱۰/۱۰۰ و همچنین 2 پورت آپلینک اشاره کرد. با توجه به قابلیت ها و ویژگی های این دستگاه برای شبکه ها، سازمان ها و ادارات کوچک و متوسط ​​مناسب و کاربردی می باشد. سوئیچ ها برای اتصال دستگاه های مختلف در یک شبکه در یک ساختمان استفاده می شوند. به عنوان مثال، اتصال رایانه ها، چاپگرها و سرورها به یکدیگر و ایجاد شبکه ای که از منابع به روش مشترک استفاده می کند. سوئیچ شبکه نقش کنترل کننده شبکه را ایفا می کند و بین دستگاه ها ارتباط برقرار میکند.

خصوصیات سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TT-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TT-L یکی از سوئیچ های سری 2960 سیسکو می باشد و این سوئیچ دارای 48 پورت و 2 پورت SFP (10/100/1000 ) می باشد. این سوئیچ از 255 شبکه مجازی VLAN پشتیبانی می کند و می تواند 4000 ID را پوشش دهد. این طیف از سوئیچ ها از صدا، تصویر و انواع داده ها با امنیت بسیار بالا پشتیبانی می کند. این سوئیچ به جای دو پورت دارای 4 1000 پورت شبکه است که دو عدد از آنها فیبر و دو عدد دیگر اترنت هستند که با هم ترکیب نمی شوند. همچنین اگر می خواهید کامپیوتر سرور را مستقیما به سوئیچ متصل کنید باید از پورت های کنسول آن استفاده کنید که یکی از آنها کانکتور Type-B و دیگری RJ-45 دارد. دارای ابعاد (1.73 × 17.5 × 9.3 ) میلی متر است.

برند سیسکو طیف وسیعی از روترها، سوئیچ های شبکه، سیستم های بی سیم، سیستم های امنیتی، سخت افزار شتاب دهی شبکه WAN، سیستم های مدیریت انرژی و ساختمان و غیره را ارائه می دهد. پیکربندی و تنظیمات این محصول به صورت پیش فرض اعمال می شود. یکی از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه پشتیبانی از ویدئو، دیتا، صوت و البته دسترسی بسیار امن آن است. این سوئیچ 48 پورت سیسکو می تواند خدمات شبکه پیشرفته ای را برای شبکه های شعب سازمان های راه دور و شبکه های اداری کوچک به لطف پورت های LAN با سرعت اترنت گیگابیتی ارائه دهد. همانطور که از نام این مدل پیداست، این دستگاه از 24 پورت اترنت با ظرفیت 1000 مگابایت بر ثانیه استفاده می کند.

سوئیچ سیسکو WS-C2960-48TT-L قابل نصب و استفاده آسان، دسترسی و کارکرد سریع و ساده، امکانات و قابلیت های کاربردی، کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب از دیگر موارد مهم این محصول سیسکو است. این دستگاه با توجه به پورت های LAN با سرعت اترنت گیگابیتی می تواند خدمات شبکه پیشرفته ای را برای شبکه های اداری کوچک و شبکه های شعب سازمان های راه دور ارائه دهد. این دستگاه از فن استفاده نمی کند و بی صدا کار می کند. روکش بدنه آن فلزی است و از ویژگی های اصلی این مدل سوئیچ 48 پورت سیسکو می توان به دسترسی و کنترل آسان، عملکرد عالی، امکانات پیشرفته، قیمت مناسب، عملکرد و عملکرد خوب، امکانات و کارایی، کیفیت ساخت و نصب بهینه اشاره کرد.

مکانیزم PoE یا Power Over Ethernet فناوری جدیدی است که علاوه بر انتقال داده، انتقال انرژی الکتریکی را نیز امکان پذیر می کند. در واقع، این رویکرد، که مکانیزم استاندارد IEEE 802.3af در نظر گرفته می شود، برق را از طریق کابل های شبکه CAT5 و CAT6 ارسال می کند. این سوئیچ از فناوری PoE پشتیبانی نمی کند و قابلیت انباشته سوئیچ در سوئیچ هایی که دارای این ویژگی هستند، امکان اتصال تعدادی کلید از برند و سری مشابه را برای دستیابی به افزونگی و بالانس بار فراهم می کند. این محصول سیسکو دارای Switch Stacking نیست.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TT-L

ویژگی های سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TT-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TT-L به عنوان یکی از سوئیچ های سری سیسکو Catalyst 2960، یک CLI برتر برای پیکربندی و مدیریت دقیق ارائه می دهد. همانطور که از نام این مدل پیداست، این دستگاه از 48 پورت اترنت با ظرفیت 100 مگابایت بر ثانیه استفاده می کند. پهنای باند سوئیچینگ ۳۲Gbps برابر با ثانیه، در قسمت Uplink شاهد 4 پورت در این دستگاه هستیم. 2 تا از پورت ها از نوع SFP هستند که برای اتصال ماژول های فیبر نوری که از سرعت 1G پشتیبانی می کنند می باشد. 2 پورت دیگر از نوع اترنت RJ-45 با ظرفیت 1000 گیگابایت است. حافظه درام ۶۴MB، حافظه فلش ۳۲MB برای ذخیره موقت داده ها و یک Jumbo فریم با ظرفیت 9018bytes بهره می برد و تعداد VLAN های این سوئیچ 255 میباشد.

تنظیمات سوئیچ شبکه WS-C2960-48TT-L به صورت پیش فرض اعمال می شود و یکی از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه می تواند پشتیبانی از ویدئو، دیتا، صدا و البته دسترسی بسیار امن آن باشد. این سوئیچ 48 پورت سیسکو می تواند خدمات شبکه پیشرفته ای را برای شبکه های شعب سازمان های راه دور و شبکه های اداری کوچک به لطف پورت های LAN با سرعت اترنت گیگابیتی ارائه دهد. منبع تغذیه ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت برق AC، برق مصرفی ۴۵ وات و فرکانس منبع تغذیه ۵۰ تا ۶۰ هرتز اشاره کرد و با داشتن گوشواره هایی مخصوص قابل نصب در رک مونت ها است. پنل جلویی سوئیچ شبکه دارای فضای LED و دکمه Mode میباشد و این سوئیچ شبکه دارای وزن3.6  کیلوگرم میباشد.

یک سوئیچ سیسکو با 48 پورت می تواند تا 336409 ساعت کار مداوم را برای شما فراهم کند که به MTBF یا Mean Time to Failure نیز معروف است. بدنه فلزی این سوئیچ سیسکو برای عملکرد در دمای 5 تا 40 درجه سانتیگراد و مقاومت در برابر رطوبت تا 95 درصد طراحی شده است تا کاربران در هر منطقه از کشور به راحتی از این دستگاه استفاده کنند. پیکربندی این سوئیچ به گونه ای است که می تواند 255 VLAN را پشتیبانی کند و تا 4000 ID را پوشش دهد. این سوئیچ می تواند 255 شبکه مجازی با حداکثر شناسه 4096 را پشتیبانی کند. این سوئیچ با پروتکل های RIP-1, RIP-2, EIGRP, Static IP Routing, RIPng سازگار است.

فن پشت دستگاه می تواند هنگامی که دمای سوئیچ به بالاتر از 45 درجه سانتی گراد رسید آن را به دمای متعادل می رساند. از طرفی پورت منبع تغذیه سوئیچ سیسکو در پشت دستگاه قرار دارد که می تواند از برق شهری AC با ولتاژ 100 تا 240 ولت انرژی خود را تامین کند و جریان برق را با شدت جریان 0.8 تا 1.3 آمپر منتقل کند، همچنین توان مصرفی این منبع تغذیه برابر با 45 وات می باشد. مدل‌های LAN Lite عملکرد و مقیاس‌پذیری کمتری را برای استقرارهای کوچک با الزامات اولیه ارائه می‌دهند. البته این مدل سوئیچ سیسکو در حالت اولیه LAN کار می کند. در متن زیر به معرفی برخی از ویژگی های این محصول می پردازیم. برای خرید سوئیچ شبکه و انواع سوئیچ شبکه نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ سیسکو ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • ابعاد (1.73 × 17.5 × 9.3 )
  • دارای قابلیت عملکرد در لایه 2
  • دارای حافظه رم ۶۴ MB
  • دارای حافظه فلش ۳۲MB
  • پهنای باند سوئیچینگ ۳۲Gbps
  • دارای POE نمیباشد
  • دارای 2 پورت SFP
  • دارای منبع تغذیه ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت
  • قابلیت پشتیبانی از 255 گروه IPv4 IGMP
  • دارای وزن3.6  کیلوگرم
برند

سیسکو

پورت SFP

2 پورت

ابعاد

(1.73 × 17.5 × 9.3 )

سایر ویژگی ها

دارای منبع تغذیه ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت قابلیت پشتیبانی از 255 گروه IPv4 IGMP دارای وزن3.6  کیلوگرم دارای حافظه رم ۶۴ MB دارای حافظه فلش ۳۲MB پهنای باند سوئیچینگ ۳۲Gbps

محصولات پیشنهادی