سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-S

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-S را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه ریفر
  • دارای قابلیت POE میباشد
  • ابعاد (۴۴×۴۴۵×۲۳۶) میلیمتر
  • دارای قابلیت عملکرد در لایه 2
  • دارای کابل آداپتور 1 x RJ-45 تا DB-9

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-S یک سوئیچ اترنت 48 پورت است که عضوی از خانواده سوئیچ 2960C را فراهم می کند که در لایه 2 کار می کند. این سوئیچ سهولت دسترسی و استفاده و همچنین امنیت و ثبات بالا را بهبود می بخشد. با توجه به قابلیت ها و ویژگی های این دستگاه برای شبکه ها، سازمان ها و ادارات کوچک و متوسط ​​مناسب و کاربردی می باشد. سوئیچ ها برای اتصال دستگاه های مختلف در یک شبکه در یک ساختمان استفاده می شوند. به عنوان مثال، اتصال رایانه ها، چاپگرها و سرورها به یکدیگر و ایجاد شبکه ای که از منابع به روش مشترک استفاده می کند. سوئیچ شبکه نقش کنترل کننده شبکه را ایفا می کند و به دستگاه ها امکان تبادل اطلاعات و ارتباط با یکدیگر را می دهد.

معرفی سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-S

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-S یکی از سوئیچ های سری 2960 سیسکو است و این سوئیچ دارای 48 پورت ۲ پورت (۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ SFP) می باشد . این سوئیچ از ۲۵۵ شبکه مجازی VLAN پشتیبانی می کند و می تواند ۴۰۰۰ آیدی را تحت پوشش خود قرار دهد. این طیف از سوئیچ ها از صدا، تصویر و انواع داده ها با امنیت بسیار بالا پشتیبانی می کند. این سوئیچ به جای دو پورت دارای 4 پورت 1000 شبکه ای است که دو پورت آن فیبر و دو پورت دیگر اترنت هستند که آنها نیز ترکیبی نیستند. همچنین اگر می خواهید کامپیوتر سرور را مستقیما به سوئیچ متصل کنید باید از پورت های کنسول آن استفاده کنید که یکی دارای کانکتور Type-B و دیگری RJ-45 است. دارای ابعاد (۴۴×۴۴۵×۲۳۶) میلیمتر میباشد.

سوئیچ سیسکو WS-C2960-48TC-S قابل نصب است. این دستگاه از فن استفاده نمی کند و بی صدا کار می کند. روکش بدنه آن فلزی است و جایگزین مدل SF300-48P می شود. از ویژگی های اصلی این مدل سوئیچ 48 پورت سیسکو می توان به دسترسی و کنترل آسان، عملکرد عالی، امکانات پیشرفته، قیمت مناسب، عملکرد و عملکرد خوب، امکانات و کارایی، کیفیت ساخت و نصب بهینه اشاره کرد. آسان برای استفاده اشاره کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های این سوئیچ قابلیت PoE+ آن است. سوئیچ های سری 300 سیسکو سوئیچ های مدیریتی هستند که مدل های POE آنها FULL POE هستند. توان خروجی POE این سوئیچ در مجموع 375 وات و رم آن 64 مگابایت است.

برند سیسکو طیف وسیعی از روترها، سوئیچ های شبکه، سیستم های بی سیم، سیستم های امنیتی، سخت افزار شتاب دهی شبکه WAN، سیستم های مدیریت انرژی و ساختمان و غیره را ارائه می دهد. پیکربندی و تنظیمات این محصول به صورت پیش فرض اعمال می شود. یکی از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه پشتیبانی از ویدئو، دیتا، صدا و البته دسترسی بسیار امن آن است. این سوئیچ 48 پورت سیسکو می تواند خدمات شبکه پیشرفته ای را برای شبکه های شعب سازمان های راه دور و شبکه های اداری کوچک به لطف پورت های LAN با سرعت اترنت گیگابیتی ارائه دهد. همانطور که از نام این مدل پیداست، این دستگاه از 24 پورت اترنت با ظرفیت 1000 مگابایت بر ثانیه استفاده می کند.

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-S یکی از سوئیچ های سری سیسکو 2960+ است که تنظیمات نرم افزار ثابت LAN Lite را ارائه می دهد، یک سوئیچ مستقل برای اتصال سریع اترنت دسکتاپ برای رک های سیمی سطح ورودی و شبکه های اداری کوچک. این سوئیچ انتقال یا جابجایی از هاب های غیرهوشمند و سوئیچ های مدیریت نشده به یک شبکه مدیریت شده مقیاس پذیر را آسان تر می کند. نرم‌افزار LAN Lite Cisco IOS امنیت سطح پایه، کیفیت خدمات QoS و قابلیت‌های دسترسی را فراهم می‌کند که هزینه مالکیت را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و با دسترسی به شبکه قابل اعتماد و مقرون به صرفه با سرعت اترنت بالا طراحی شده است.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-S

ویژگی های سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-S

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-S به عنوان یکی از سوئیچ های سری سیسکو Catalyst 2960، یک CLI برتر برای پیکربندی و مدیریت دقیق ارائه می دهد. پهنای باند سوئیچینگ ۳۲Gbps ، پهنای باند فورواردینگ برابر با ۱۶Gbps، حافظه درام ۶۴MB، حافظه فلش ۳۲MB، منبع تغذیه ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت برق AC ، برق مصرفی ۴۵ وات و فرکانس منبع تغذیه ۵۰ تا ۶۰ هرتز اشاره کرد و همچنین از قابلیت POE پشتیبانی می کند و موجب کاهش توان مصرفی می شود. و با داشتن گوشواره هایی مخصوص قابل نصب در رک مونت ها است که با حافظه ذخیره سازی درام ۶۴ مگابایت داده  شبکه را در خود ذخیره می کند.

تنظیمات سوئیچ شبکه WS-C2960-48TC-S به صورت پیش فرض اعمال می شود که یکی از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه را می توان پشتیبانی از ویدئو، دیتا، صدا و البته دسترسی بسیار امن آن نام برد. این سوئیچ 48 پورت سیسکو به لطف پورت های LAN با سرعت اترنت گیگابیتی می تواند خدمات شبکه پیشرفته ای را برای شبکه های شعب سازمان های راه دور و البته شبکه های اداری کوچک ارائه دهد. مکانیزم PoE یا Power Over Ethernet فناوری جدیدی است که علاوه بر انتقال داده، انتقال انرژی الکتریکی را نیز امکان پذیر می کند. در واقع این رویکرد که مکانیزم استاندارد IEEE 802.3af در نظر گرفته می شود، برق را از طریق کابل های شبکه CAT5 و CAT6 ارسال می کند.

یک سوئیچ سیسکو با 48 پورت می تواند تا 336409 ساعت کار مداوم را برای شما فراهم کند که به MTBF یا Mean Time to Failure نیز معروف است. بدنه فلزی این سوئیچ سیسکو برای عملکرد در دمای 5 تا 40 درجه سانتیگراد و تحمل رطوبت تا 95 درصد طراحی شده است که به کاربران در هر منطقه از کشور این امکان را می دهد تا به راحتی از این دستگاه استفاده کنند. پیکربندی این سوئیچ به گونه ای است که می تواند 255 VLAN را پشتیبانی کند و تا 4000 ID را پوشش دهد.

کارشناسان سیسکو یک دریچه فن در طراحی سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-S ایجاد کردند تا از گرم شدن بیش از حد و در نتیجه آسیب به اجزای سوئیچ جلوگیری کند، و سوئیچ های سری Catalyst 2960C سیسکو با مجموعه ای از ویژگی های LAN Base و LAN Lite در دسترس هستند. مدل‌های LAN Lite عملکرد و مقیاس‌پذیری کمتری را برای استقرارهای کوچک با الزامات اولیه ارائه می‌دهند. البته این مدل سوئیچ شبکه سیسکو در حالت اولیه LAN کار می کند. در متن زیر به معرفی برخی از ویژگی های این محصول می پردازیم. همچنین برای خرید سوئیچ شبکه و انواع سوئیچ شبکه می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ سیسکو ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • دارای قابلیت POE میباشد
  • ابعاد (۴۴×۴۴۵×۲۳۶) میلیمتر
  • دارای قابلیت عملکرد در لایه 2
  • دارای کابل آداپتور 1 x RJ-45 تا DB-9
  • دارای حافظه رم ۶۴ MB
  • دارای حافظه فلش ۳۲MB
  • پهنای باند سوئیچینگ ۳۲Gbps
  • قابلیت پشتیبانی از 255 گروه IPv4 IGMP
برند

سیسکو

پورت SFP

2 پورت

ابعاد

(۴۴×۴۴۵×۲۳۶) میلیمتر

سایر ویژگی ها

دارای قابلیت عملکرد در لایه 2 دارای کابل آداپتور 1 x RJ-45 تا DB-9 دارای حافظه رم ۶۴ MB دارای حافظه فلش ۳۲MB پهنای باند سوئیچینگ ۳۲Gbps قابلیت پشتیبانی از 255 گروه IPv4 IGMP

محصولات پیشنهادی