سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-L

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-L را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه ریفر
  • دارای 48 پورت 10/100/1000
  • ابعاد (44*450*242 میلیمتر)
  • دارای حافظه DRAM برابر با 64MB
  • دارای وزن (3.6 کیلوگرم)

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-L یک سوئیچ اترنت 48 پورت است که عضوی از خانواده سوئیچ 2960C را فراهم می کند که در لایه 2 کار می کند. این سوئیچ سهولت دسترسی و استفاده و همچنین امنیت و ثبات بالا را بهبود می بخشد. با توجه به قابلیت ها و ویژگی های این دستگاه برای شبکه ها، سازمان ها و ادارات کوچک و متوسط ​​مناسب و کاربردی می باشد. سوئیچ ها برای اتصال دستگاه های مختلف در یک شبکه در یک ساختمان استفاده می شوند. به عنوان مثال، اتصال رایانه ها، چاپگرها و سرورها به یکدیگر و ایجاد شبکه ای که از منابع به روش مشترک استفاده می کند. سوئیچ شبکه نقش کنترل کننده شبکه را ایفا می کند و به دستگاه ها امکان تبادل اطلاعات و ارتباط با یکدیگر را می دهد.

خصوصیات سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-L یکی از سوئیچ های سری 2960 سیسکو است که دارای 48 پورت 10/100 می باشد. این طیف از سوئیچ ها از صدا، تصویر و انواع داده ها با امنیت بسیار بالا پشتیبانی می کند. این سوئیچ دارای 4 پورت 1000 شبکه به جای دو پورت است که دو تای آنها فیبر و دو تای دیگر اترنت هستند که آنها نیز ترکیبی نیستند. اگر می خواهید کامپیوتر سرور را مستقیما به سوئیچ متصل کنید باید از پورت های کنسول آن استفاده کنید، در قسمت Uplink شاهد 2 پورت در این دستگاه هستیم. یکی از پورت ها از نوع SFP است که برای اتصال ماژول های فیبر نوری است که از سرعت 1G پشتیبانی میکنند. پورت دیگر یک پورت اترنت RJ-45 با ظرفیت 1000 گیگابایت است دارای ابعاد (44*450*242 میلیمتر) میباشد.

برند سیسکو طیف وسیعی از روترها، سوئیچ های شبکه، سیستم های بی سیم، سیستم های امنیتی، سخت افزار شتاب دهی شبکه WAN، سیستم های مدیریت انرژی و ساختمان و غیره را ارائه می دهد. پیکربندی و تنظیمات این محصول به صورت پیش فرض اعمال می شود. یکی از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه پشتیبانی از ویدئو، دیتا، صوت و البته دسترسی بسیار امن آن است. این سوئیچ 48 پورت سیسکو می تواند خدمات شبکه پیشرفته ای را برای شبکه های شعب سازمان های راه دور و شبکه های اداری کوچک به لطف پورت های LAN با سرعت اترنت گیگابیتی ارائه دهد. همانطور که از نام این مدل پیداست، این دستگاه از 48 پورت اترنت با ظرفیت 1000 مگابایت بر ثانیه استفاده می کند.

پیکربندی و تنظیمات سوئیچ شبکه WS-C2960-48TC-L به‌ صورت پیش‌فرض اعمال شده‌، از جمله مهم‌ترین امکانات و قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از ویدیو، دیتا، صدا و البته دسترسی بسیار امن آن اشاره کرد. این سوئیچ ۴۸ پورتی سیسکو میتواند برای شبکه‌های شاخه‌ای سازمان‌های از راه دور و البته شبکه‌های اداری کوچک، به لطف برخورداری از درگاه‌های LAN دارای سرعت Gigabit Ethernet، امکان ارائه سرویس‌های شبکه‌های پیشرفته را فراهم کند. مکانیزم PoE یا Power Over Ethernet فناوری جدیدی است که علاوه بر انتقال داده، انتقال انرژی الکتریکی را نیز امکان پذیر میکند. در واقع، این رویکرد، که مکانیزم استاندارد IEEE 802.3af در نظر گرفته می شود، برق را از طریق کابل های شبکه CAT5 و CAT6 ارسال میکند.

این سوئیچ سیسکو 48 پورت می تواند تا 336409 ساعت به طور مداوم برای شما کار کند که به عنوان MTBF یا Mean Time to Failure نیز شناخته می شود. بدنه فلزی این سوئیچ سیسکو به گونه ای طراحی شده است که در دمای 5 تا 40 درجه سانتیگراد کار می کند و تا 95 درصد رطوبت را تحمل می کند و این امر باعث کاربران در هر خطه ای از کشور بتوانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند. پیکربندی این سوئیچ به گونه ای است که می تواند از 255 شبکه مجازی VLANs پشتیبانی نماید و حداکثر 4000 آیدی را تحت پوشش خود قرار دهد.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-L

مشخصات سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960-48TC-L از فناوری PoE پشتیبانی نمی کند. قابلیت انباشته سوئیچ در سوئیچ هایی که این ویژگی را دارند این امکان را فراهم می کند که تعدادی کلید از همان برند و سری را برای دستیابی به افزونگی و بالانس بار به هم متصل کنیم. این محصول سیسکو دارای Switch Stacking نیست. این دستگاه سوئیچ شبکه ۴۸ پورت از اترنت با ظرفیت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه بهره می‌برد. در قسمت Uplink شاهد 2 پورت در این دستگاه هستیم. یکی از پورت ها از نوع SFP است که برای اتصال ماژول های فیبر نوری است که از سرعت 1G پشتیبانی می کنند. پورت دیگر یک پورت اترنت RJ-45 با ظرفیت 1000 گیگابایت است و وزن این سوئیچ (3.6 کیلوگرم) میباشد.

سوئیچ شبکه WS-C2960-Plus 48TC-L مجهز به 48 پورت شبکه اترنت، 2 پورت SFP در پنل جلویی خود است. در نتیجه می توانید تعداد زیادی دستگاه شبکه را به آن متصل کنید. پورت کنسول این سوئیچ در پشت دستگاه قرار دارد و برای اتصال مستقیم سوئیچ به کامپیوتر استفاده می شود. علاوه بر آن پورت منبع تغذیه، یک کانکتور 1xRPS نیز در پشت دستگاه وجود دارد. در هنگام قطع برق می توانید دستگاه را به یو پی اس وصل کنید. در این دستگاه یک شیر فن نیز وجود دارد که می تواند از داغ شدن سوئیچ جلوگیری کند. در پنل جلویی دستگاه چراغ های LED وضعیت پورت، فعالیت لینک، سرعت انتقال پورت، حالت دورو پورت، درصد استفاده از پهنای باند، وضعیت وجود دارد. این LED ها شما را از وضعیت های مختلف دستگاه مطلع می کنند.

این سوئیچ شبکه سیسکو عملیات سوئیچینگ را با پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه انجام می دهد. این دستگاه اطلاعات ارسالی را با پهنای باند 16 گیگابیت بر ثانیه به دستگاه های دیگر فوروارد می کند. تبادل داده در سوئیچ شبکه 48 پورت سیسکو در بسته هایی با حداکثر حجم 9000 بایت انجام می شود. لازم به ذکر است که توانایی ارسال 10.1 میلیون بسته در ثانیه را دارد. منبع تغذیه این محصول از 100 تا 240 ولت AC برق شهری را تغذیه می کند و دارای شدت جریان 0.3 تا 0.6 آمپر می باشد. این سوئیچ می تواند 255 شبکه مجازی با حداکثر شناسه 4096 را پشتیبانی کند. این سوئیچ با پروتکل های RIP-1, RIP-2, EIGRP, Static IP Routing, RIPng سازگار است.

متخصصین شرکت سیسکو در طراحی سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+48TC-L یک دریچه فن تعبیه کرده اند تا به موجب آن از داغ شدن و در نتیجه بروز آسیب به قطعات سوئیج جلوگیری گردد و سوئیچ های سری Cisco Catalyst 2960C با مجموعه ویژگی های LAN Base و LAN Lite در دسترس هستند. مدل‌های LAN Lite عملکرد و مقیاس‌پذیری کمتری را برای استقرارهای کوچک با الزامات اولیه ارائه می‌دهند. البته این مدل سوئیچ شبکه سیسکو در حالت پایه LAN کار می کند. در متن زیر به معرفی برخی از ویژگی های این محصول می پردازیم. همچنین برای خرید سوئیچ شبکه و انواع سوئیچ شبکه می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ سیسکو ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • ابعاد (44*450*242 میلیمتر)
  • دارای قابلیت عملکرد در لایه 2
  • دارای حافظه DRAM برابر با 64MB
  • دارای وزن (3.6 کیلوگرم)
  • دارای 2 پورت SFP
  • دارای پهنای باند 32 گیگابیت
  • دارای POE نمیباشد
  • دارای شدت جریان 0.3 تا 0.6 آمپر
  • دارای کابل های شبکه CAT5 و CAT6
  • 48 عدد پورت اترنت (سرعت 10 و 100 و 1000)
  • تعداد مک آدرس های مورد پشتیبانی دستگاه: 8K مک آدرس
برند

سیسکو

پورت SFP

2 پورت

ابعاد

(44×450×242 میلیمتر)

سایر ویژگی ها

دارای پهنای باند 32 گیگابیت دارای POE نمیباشد دارای شدت جریان 0.3 تا 0.6 آمپر دارای وزن (3.6 کیلوگرم)

محصولات پیشنهادی