ان وی آر هایک ویژن DS-7608NI-K1

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات انواع NVR هایک ویژن را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت ان وی آر هایک ویژن DS-7608NI-K1 را نیز مشاهده نمایید.

  • دستگاه 8 کانال تحت شبکه
  • ساپورت دوربین تا کیفیت 8 مگاپیکسل
  • پهنای باند 80 مگابیت بر ثانیه
  • دارای 1 عدد پورت شبکه 10/100/1000
  • خروجی HDMI – VGA
  • فرمت ضبط  H265 +
  • پشتیانی از 1 عدد هارد دیسک حداکثر 10 ترابایت
  • ضبط حساس به حرکت

ان وی آر هایک ویژن DS-7608NI-K1 می تواند با استفاده از سوییچ تا 8 کانال تحت شبکه را تحت پوشش بگیرید. قیمت مناسب این محصول نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. همه کاربران تجهیزات امنیتی به خوبی به این موضوع واقفند که خرید دستگاه ضبط کننده ویدیویی تحت شبکه از مهم ترین نکات یک پروژه به شمار می رود.

معرفی ان وی آرهایک ویژن مدل DS-7608NI-K1

ان وی آر هایک ویژن DS-7608NI-K1 معمولا ظاهری ساده و کیفیت بسیار خوبی دارند. در پنل جلویی دوربین مدار بسته تحت شبکه DS-7608NI-K1 یک پورت USB و 3 نشانگر وضعیت وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به وضعیت ذخیره سازی دستگاه و وصل بودن برق اشاره کرد. اما وضعیت پشت دستگاه کاملا متفاوت است، تقریباً از تمام پورت های ارتباطی لازم در این دستگاه استفاده شده است. ابعاد این ضبط 48*240*315 میلی متر و وزن آن تقریباً 1000 گرم می باشد.

برای خرید در عین حال که باید نیاز پروژه و تجهیزات را بشناسید و دستگاهی را تهیه کنید که آن نیاز را رفع کند باید بتوانید نیاز های آینده را نیز پیش بینی کنید. آنچه که در خرید NVR ها اهمیت دارد این است که کاربر بتواند با افزایش تعداد دوربین هایک ویژن یا دیگر برند ها، در پروژه و یا تغییر مدل دوربین ها همچنان از دستگاه خریداری شده استفاده کند. اگر پشت دستگاه را به دو قسمت چپ و راست تقسیم کنیم. در سمت چپ ورودی های دوربین مدار بسته و در سمت راست خروجی های مختلفی را مشاهده خواهیم کرد. البته ورودی صدا و همچنین پورت اتصال برق در یک سمت هستند. در ادامه به توضیح پورت ها می پردازیم.

ان وی آر هایک ویژن DS-7608NI-K1 از 1 رابط شبکه علاوه بر پورت های VGA و HDMI استفاده می کند. 1 پورت ورودی صدا مسئول دریافت صدا از 1 دوربین مداربسته یا میکروفون. کلید پاور (POWER) در گوشه سمت راست بالا قرار دارد و باید مراقب باشید که این کلید به راحتی در دسترس افراد نباشد تا مشکلی برای دریافت و ذخیره تصاویر برای دستگاه NVR پیش نیاید. علاوه بر این، می توانید هشدارهای امنیتی را از دوربین های مداربسته موجود با استفاده از کانال های ورودی دریافت کنید.ان وی آر هایک ویژن DS-7608NI-K1

مشخصات ان وی آر هایک ویژن DS-7608NI-K1

پورت های خروجی HDMI ،VGA برای انتقال صدا و تصویر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که وظیفه دریافت تصاویر با کیفیت بالا را بر عهده دارد. از دیگر پورت های موجود می توان به دو پورت USB (یکی در جلو و دیگری در پشت) اشاره کرد که یکی برای اتصال ماوس و دیگری برای نصب فلش برای دریافت بک آپ تصاویر یا آپدیت ها و در نهایت در انتهای این دکمه ها، متصل می شود. پورت آداپتور برق نیز تا حد امکان نقطه امنیتی این دستگاه است و می توانید از عملکرد زمین برای جلوگیری از برق گرفتگی استفاده کنید.

کیفیت ذخیره سازی در ان وی آر هایک ویژن DS-7608NI-K1 ممکن است بسته به انتخاب شما متفاوت باشد، اما به طور کلی ان وی آر هایک ویژن DS-7608NI-K1 تصویربرداری می تواند تصاویری با فرمت ها و کیفیت های 8MP/6MP/5MP/3MP/1080p/Save UXGA ثبت کند. /720p /VGA/4CIF/DCIF/2CIF/CIF/QCIF. تعداد فریم های ذخیره سازی تصویر برای هر فرمت از 25 تا 30 فریم در ثانیه متغیر است. علاوه بر این، دستگاه می تواند به طور همزمان تصاویر را به دستگاه دیگری ارسال کند تا امنیت اطلاعات شما افزایش یابد تا در صورت از بین رفتن یکی از منابع ذخیره سازی، تمامی اطلاعات را از دست ندهید.

ان وی آر هایک ویژن DS-7608NI-K1 می تواند یک هارد دیسک تا 6 ترابایت را متصل کند. با کاهش کیفیت ذخیره سازی، زمان نگهداری آن نیز افزایش می یابد. نکته حائز اهمیت در این موارد این است که اکثر متولیان نصب تجهیزات دوربین مداربسته امکان ذخیره کانال هایی که دوربین مداربسته ندارند را ارائه می دهند و این امر زمان ذخیره تصاویر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این مدل فرمت های مختلفی برای ضبط تصاویر دوربین مداربسته روی خود دارد. فرمت هایی مانند H.265+/H.265/H.264+/H.264/MPEG که در فشرده سازی و کیفیت تصاویر ضبط شده با هم تفاوت دارند. این محصول از فرمت های فشرده سازی H.265+/H.265/H.264+/H.264 پشتیبانی می کند. این دستگاه با توجه به پهنای باند 80 مگابایتی می تواند 8 کانال با کیفیت 8 مگاپیکسل یا 4K ضبط کند.

سایر ویژگی های ان وی آر هایک ویژن DS-7608NI-K1

این سری از محصولات دارای ویژگی های خاصی هستند. با اتصال این دستگاه به دستگاه یا سوئیچ یا کامپیوتر دیگری می توانید سیستم جامع تری را تشکیل دهید. امکان دریافت و ذخیره صدا نیز اهمیت تصاویر شما را افزایش می دهد. ان وی آر هایک ویژن DS-7608NI-K1 می تواند تا 8 کانال شبکه را با استفاده از سوئیچ پوشش دهد و دوربین هایی با حداکثر وضوح 8.0 مگاپیکسل به دستگاه متصل می شوند.

یکی دیگر از ویژگی های این مدل، ذخیره سازی همزمان روی دستگاه دیگر است، به طوری که اگر اطلاعات به هر دلیلی از دستگاه اول حذف یا حذف شود، در دستگاه دوم در دسترس خواهد بود، البته در مورد سیستم های امنیتی به ندرت این اتفاق می افتد. اتفاق می افتد، اما در برخی موارد بسیار مهم است که حساسیت بالایی برای حفظ تصاویر وجود داشته باشد. البته لازم به توضیح است که ذخیره ساز دوم در حین ذخیره سازی کیفیت پایین تری خواهد داشت. این دستگاه از Onvif، زبان جهانی سیستم های شبکه پشتیبانی می کند. بر اساس این استاندارد تمامی سیستم ها و دوربین های تحت شبکه بدون در نظر گرفتن برند و مدل قابل نصب هستند.

با بررسی تصاویر موجود در ضبط کننده فیلم دوربین مداربسته DS-7608NI-K1 می توانید همزمان 4 کانال را با وضوح 2 مگاپیکسل یا یک کانال 4K مشاهده کنید. در عین حال خروجی HDMI این دستگاه قابلیت نمایش 4K یعنی 4 برابر فول اچ دی را دارد. پشتیبانی از اکثر پروتکل های شبکه و همچنین TCP/IP، DHCP، Hik-Connect، DNS، DDNS، NTP، SADP، SMTP، NFS، iSCSI، UPnP به این معنی است که هیچ مشکلی نخواهید داشت. برای انتقال تصویر دیگر نیازی به اتصال به اینترنت با تلفن همراه یا هر سیستم دیگری ندارید. پهنای باند مورد نیاز برای دریافت تصاویر 80 مگابایت و ارسال تصاویر 80 مگابایت بر ثانیه است و 64 کاربر همزمان می توانند این دستگاه را کنترل کنند. این مدل از اکثر پروتکل های شبکه پشتیبانی می کند و با استفاده از این پروتکل ها می تواند تصاویر را روی دستگاه های مختلف با امنیت بالا ارسال و دریافت کند.

یکی از نکاتی که ممکن است برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت باشد این است که فرد حتی اگر در آن منطقه نباشد از حذف ویدیوی ذخیره شده مطلع می شود. همچنین در صورت قطع شدن دوربین های مداربسته به هر دلیلی به شما هشدار داده خواهد شد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه و قیمت انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دستگاه 8 کانال تحت شبکه
  • ساپورت دوربین تا کیفیت 8 مگاپیکسل
  • پهنای باند 80 مگابیت بر ثانیه
  • دارای 1 عدد پورت شبکه 10/100/1000
  • خروجی HDMI – VGA
  • فرمت ضبط  H265 +
  • پشتیانی از 1 عدد هارد دیسک حداکثر 10 ترابایت
  • ضبط حساس به حرکت
  • سازگاری با سیستم عامل های WINDOWS-ANDROID-IOS-MAC
  • بدنه فلزی

جهت مشاهده دیتاشیت محصول ان وی آر هایک ویژن DS-7608NI-K1 کلیک کنید.

PDF

برند

هایک ویژن

ورودی تصویر

IP 8-ch

پهنای باند ورودی

80 مگابیت بر ثانیه

پهنای باند خروجی

80 مگابیت بر ثانیه

وضوح ضبط

وضوح ضبط 8 مگاپیکسل/6 مگاپیکسل/5 مگاپیکسل/4 مگاپیکسل/3 مگاپیکسل/1080p/UXGA/ 720p/VGA/4CIF/DCIF/2CIF/CIF/QCIF

ظرفیت

تا 8 ترابایت ظرفیت برای هر دیسک

ابعاد

(W × D × H) 320 × 240 × 48 میلی متر (12.4 × 9.4 اینچ × 1.9 اینچ)

وزن

≤ 1 کیلوگرم (بدون HDD، 2.2 پوند)

محصولات پیشنهادی