سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ سیسکو ریفر
  • دارای 24 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت گیگابیت 10/100/1000
  • 4 عدد پورت SFP در قسمت Uplink با پشتیبانی از سرعت 10/100/1000
  • مجهز به درگاه USB جهت اتصال کنسول و انتقال فایل
  • مجهز به پورت های مدیریتی کنسول ، پورت شبکه و USB
  • دارای قابلیت کار با انواع نرم افزارهای مدیریت و کانفیگ و مانیتورینگ و نگهداری
  • دارای یک منبع تغذیه با قابلیت نصب منبع تغذیه ثانویه به صورت غیر hotplug
  • قابلیت Cisco FlexStack با امکان استک شدن با 3 دستگاه دیگر با پهنای باند 40 Gbps
  • حافظه فلش 64 مگابایت و رم 128 مگابایت

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L یکی از بهترین و پرکاربردترین سوئیچ سیسکو مدیریتی در شبکه لایه دو و یکی از بهترین گزینه ها برای شبکه های سرعت گیگ اترنت است و بهترین مکان در شبکه برای استفاده در لایه دسترسی و اتصال کاربران نهایی شبکه به این سوئیچ می باشد. لازم به ذکر است، این سوئیچ شبکه از تمام مفاهیم لایه شبکه مانند VLAN، STP و غیره نیز پشتیبانی میکند.

معرفی سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L دارای 24 پورت اترنت با سرعت 10/100/1000 میباشد که قابلیت POE را ندارند و همچنین همانطور که میدانید، این دستگاه دارای 4 پورت آپلینک SFP نیز میباشد که میتوانید ماژول فیبر نوری سیسکو را متناسب با نیاز خود بیابید و آپلینک های این سوئیچ را راه اندازی کنید. امکانات و قابلیت های این سوئیچ شبکه بسیار متنوع و کاربردی است که یکی از آنها حافظه رم 128 مگابایتی آن است.

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L از جمله سوئیچ شبکه هایی میباشد که در حوزه شبکه کارایی های زیادی دارد. این دستگاه توسط شرکت سیسکو (Cisco) ساخته شده است و هم رده روتر های اکسس طبقه بندی میشود. این دستگاه از 24 عدد پورت از نوع اترنت بهره میبرد که در کنار این پورت های اترنت پورت های فیبر نیز به چشم میخورند که سرعتی بسیار زیاد دارند. این سوئیچ مجهز به درگاه USB برای اتصال دستگاه های مختلف از جمله کنسول های بازی میباشد و از آن ها جهت انتقال فایل هم میتوان استفاده کرد. از ویژگی های سخت افزاری دیگر سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L میتوان به حافظه فلش 64 مگابایتی و حافظه رم 128 مگابایتی اشاره کرد.سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L

این سوئیچ اکسس از تکنولوژی استک (Stack) نیز پشتیبانی میکند که دارای یک پهنای باند با ظرفیت 176 گیگابایت بر ثانیه است. از مهمترین ویژگی های این دستگاه، مقاومت و پایداری بالای آن در کنار هزینه پایین است. فناوری Cisco FlexStack امکان استک کردن با استفاده از چهار سوئیچ سری 2960s را دارد. این فناوری این امکان را دارد که به صورت Hot-Swappable (اتصال و جدا‌سازی در حالت روشن بودن) امکان اتصال هر کدام از سوئیچ‌های سیسکو به یک شبکه را با استفاده از نرم‌افزار IOS ارائه شده از سوی شرکت سیسکو فراهم آورد. در زمانی که از این فناوری استفاده می‌شود، سوئیچ‌ها به صورت خودکار به استک شبکه متصل می‌شود و بدون نیاز به تنظیمات خاصی استک ارتقا پیدا می‌کند. سوئیچ‌های سری 2960s این قابلیت را دارند که بتوانند به صورت ترکیبی از پورت‌های گیگابایتی و فست اترنت در یک استک استفاده کنند.

سایر مشخصات و خرید سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L اتصال شبکه کارآمد را برای شما فراهم میکند که با استفاده از این روترها، میتوانید چندین دستگاه را به روشی مقرون به صرفه برای دفاتر یا هر جای دیگری به یکدیگر متصل کنید. پورت های اترنت در این روتر با سرعت بسیار بالایی کار میکنند، بنابراین از نظر سرعت نسبت به مدل های قبلی خود پیشرفت چشمگیری داشته است و همچنین میتوان گفت سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L آپدیت ساده و آسان، دسترسی سریع اترنت، ویژگی های دفاعی لایه 2، مسیریابی استاتیک و … نیز دارد که برای کاربران این امر بسیار خوشایند میباشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L ظرفیت مصرف برق است که برای این مدل سوئیچ سیسکو تا 40 وات در نظر گرفته شده است. برخی از دستگاه های سوئیچینگ از rack mounting پشتیبانی می کنند که به آن Rack mounting می گویند که شامل این دستگاه میشود. پورت کنسول این دستگاه RJ-45 و MINI-USB TYPE B و تلفن های شبکه از طریق کابل RJ-45 متصل میشوند که برای انتقال اطلاعات در لایه پیوند داده، تمام اطلاعات در قالب بسته های داده انجام میشود که این بسته حاوی آدرس دستگاه مقصد، نوع داده و اطلاعات صحیح و نادرست است که به مقصد میرسد.سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L از جمله سوئیچ هایی میباشد که در لایه Access مورد استفاده قرار میگیرد و قابل نصب بر روی رک هایی با ارتفاع یک یونیت نیز میباشد که میتواند برای شرکت ها و ادارات کوچک جهت راه اندازی سبکه LAN انتخاب مناسبی باشد که توانسته است رضایت درصد زیادی از مصرف کنندگان را جلب کند که دلیل این رضایت را میتوان قیمت مناسب در مقابل امکانات بالای آن دانست. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24TS-L بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سوئیچ شبکه سیسکو میتوانید به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 24 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت گیگابیت 10/100/1000
  • 4 عدد پورت SFP در قسمت Uplink با پشتیبانی از سرعت 10/100/1000
  • مجهز به درگاه USB جهت اتصال کنسول و انتقال فایل
  • حافظه فلش 64 مگابایت
  • حافظه رم 128 مگابایت
  • مجهز به پورت های مدیریتی کنسول ، پورت شبکه و USB
  • دارای قابلیت کار با انواع نرم افزارهای مدیریت و کانفیگ و مانیتورینگ و نگهداری
  • دارای یک منبع تغذیه با قابلیت نصب منبع تغذیه ثانویه به صورت غیر hotplug
  • قابلیت Cisco FlexStack با امکان استک شدن با 3 دستگاه دیگر با پهنای باند 40 Gbps
  • ظرفیت سوئیچینگ 176 Gbps
برند

سیسکو

پورت SFP

4 پورت

سایر پورت های دستگاه

مجهز به پورت های مدیریتی کنسول ، پورت شبکه و USB مجهز به درگاه USB جهت اتصال کنسول و انتقال فایل

لایه عملکرد

لایه 2

حافظه رم دستگاه

128 مگابایت

حافظه فلش

64 مگابایت

قابلیت stack

قابلیت Cisco FlexStack با امکان استک شدن با 3 دستگاه دیگر با پهنای باند 40 Gbps

ظرفیت سوئیچینگ

176 Gbps

سایر مشخصات فنی

-دارای قابلیت کار با انواع نرم افزارهای مدیریت و کانفیگ و مانیتورینگ و نگهداری -دارای یک منبع تغذیه با قابلیت نصب منبع تغذیه ثانویه به صورت غیر hotplug

محصولات پیشنهادی