سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960S-48FPS-L

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960S-48FPS-L را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه ریفر
  • دارای ابعاد 4.5 × 44.5 × 38.6 سانتی متر
  • دارای فناوری Cisco EnergyWise برای کاهش مصرف انرژی
  • 48 عدد پورت اترنت (سرعت 10 و 100 و 1000)
  • دارای FlexStack

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960S-48FPS-L یک سوئیچ اترنت 48 پورت تامین کننده عضوی از خانواده سوئیچ 2960S می‌باشد که در لایه‌ی 2 عمل می‌کند. این سوئیچ سهولت در دسترسی و استفاده را بهبود می بخشد و همچنین دارای امنیت بالا و بهبود پایداری است. با توجه به قابلیت ها و ویژگی های این دستگاه برای شبکه های کوچک و متوسط، سازمان ها و ادارات مناسب و قابل استفاده می باشد. سوئیچ ها برای اتصال چندین دستگاه در یک شبکه در یک ساختمان استفاده می شوند. به عنوان مثال، اتصال رایانه ها، چاپگرها و سرورها به یکدیگر و ایجاد شبکه ای که از منابع به روش مشترک استفاده میکند. سوئیچ شبکه نقش کنترل کننده شبکه را ایفا میکند و به دستگاه ها امکان تبادل اطلاعات و ارتباط با یکدیگر می دهد.

خصوصیات سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960S-48FPS-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960S-48FPS-L از پیکربندی های سخت افزاری با کیفیتی ساخته شده است که تمامی پورت های آن از نوع (۱۰۰۰/۱۰۰/۱۰) مگابیت بر ثانیه هستند و پورت های به کار رفته در این سیستم باعث بهبود سرعت و عملکرد دستگاه شده است. این سوئیچ مجهز به 48 پورت شبکه اترنت و دارای چهار اسلات ماژول SFP با سرعت 1 گیگ که می توانید از ماژول برای انتقال اطلاعات با سرعت بالاتر استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید کامپیوتر سرور را مستقیما به سوئیچ متصل کنید باید از پورت های کنسول آن استفاده کنید، این مدل از سوئیچ سیسکو از 2 پورت کنسول استفاده می کند که یکی از آنها دارای کانکتور Type-B و دیگری RJ- 45 است.

برند سیسکو طیف گسترده‌ای از روترها، سوئیچ‌های شبکه، سیستم‌های بی‌سیم، سیستم‌های امنیتی، سخت‌افزار شتاب‌دهی WAN، سیستم‌های مدیریت انرژی و ساختمان و غیره را ارائه می‌دهد. پیکربندی و تنظیمات این محصول به صورت پیش فرض اعمال می شود. یکی از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه پشتیبانی از ویدئو، دیتا، صوت و البته دسترسی بسیار امن آن است. این سوئیچ 24 پورت سیسکو به لطف پورت های LAN با سرعت اترنت گیگابیتی می تواند خدمات شبکه پیشرفته ای را برای شبکه های شعب سازمان های راه دور و شبکه های اداری کوچک ارائه دهد. همانطور که از نام این مدل پیداست، این دستگاه از 48 پورت اترنت با ظرفیت 1000 مگابایت بر ثانیه استفاده می کند.

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48FPS-L  از توان مصرفی 740 وات POE/POE+ پشتیبانی میکند که این توان مصرفی به شما اجازه می دهد تا برق را از طریق 48 پورت سوئیچینگ با 15.4 وات یا از طریق 24 پورت در 30 وات در بستر شبکه انتقال دهید. پشتیبانی از انباشتگی FlexStack با پهنای باند 20 گیگابیت بر ثانیه در هر سوئیچ (این امکان را به شما می دهد تا با انجام تنظیمات، تغییراتی را در تمام سوئیچ های پشته ایجاد کنید و ارتقا سوئیچ آسان تر از قبل است). برای عملکرد بهتر پردازنده و ذخیره سازی موقت داده ها، این دستگاه از یک حافظه RAM 256 مگابایتی و یک حافظه فلش 64 مگابایتی استفاده می کند و دارای ابعاد 4.5 × 44.5 × 38.6 سانتی متر میباشد.

در سوئیچ های سری 2960S قابلیت STACK به دستگاه‌ها اضافه شده است و به اصطلاح (stackable) هستند که این ویژگی امکان استفاده از 1 تا 4 سوئیچ همزمان را به کاربران داده است و سبب راحتی در مدیریت دستگاه‌ها به صورت یکپارچه می شود. این دستگاه با استفاده از توان قدرتمند 740 وات امکان پشتیبانی از عملکرد POE+ را دارد، یعنی در این دستگاه امکان تامین برق 15.4 وات در تمامی 48 پورت امکان پذیر و موجود میباشد که شامل استاندارد POE می باشد. این دستگاه با تامین برق 30 وات در 24 پورت خود از استاندارد POE+ نیز پشتیبانی می کند.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960S-48FPS-L

ویژگی های سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960S-48FPS-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960S-48FPS-L از سری Catalyst 2960 هستند که از نظر نرم افزاری LAN BASE می باشند. سوئیچ شبکه های سیسکو دستگاه هایی هستند که قابلیت قرارگیری در رک را دارند و به اصطلاح به انها (RACK MOUNT) میگویند. همچنین این سوئیچ  عملکردی مهم و کارآمد را برای شبکه های سازمانی میانی و شبکه داخل شعبه ها ارائه میدهد. مصرف برق بهینه در سوئیچ های سری 2960X وجود دارد که در سوئیچ سری 2960S وجود ندارد و توان پردازشی و ارسال سوئیچ ها در 2960S کمتر از سری 2960X است. با تمام این موارد در بسیاری از سازمان ها به دلیل تخصیص بودجه کمتر، خرید سوئیچ های سری 2960S راه حل مناسب و کارآمد بوده و پاسخگوی قابلیت های مورد نیاز سازمان یا شبکه میباشد.

سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960S-48FPS-L دارای قابلیت Stacking جدید به نام FlexStack می باشد که به همراه قابلیت اتصال پورت های 1 و 10 گیگابیت و پورت پشتیبانی برق از طریق پورت PoE + Ethernet و قابلیت سریع اتصال به آن همچنین دارای اترنت و PoE است. این سوئیچ دارای کلیدهای دسترسی طراحی شده برای شبکه های اداری، متوسط ​​و کوچک است تا هزینه کل سرمایه گذاری را کاهش دهد. سوئیچ WS-C2960S-48FPS-L دسترسی سریع اترنت، قابلیت های دفاعی تهدیدات لایه 2 و مسیریابی استاتیک مبتنی بر لایه 3 را با 16 مسیر برای سهولت استفاده و ارتقا ارائه می دهد. شما می توانید از این سوئیچ برای اتصال شبکه ای کارآمد و مقرون به صرفه برای ادارات یا شرکت های کوچک و متوسط ​​استفاده کنید.

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960S-48FPS-L علاوه بر این، از FastTrent درجه سازمانی ایمن از سطح پایه شبکه های بدون مرز سیسکو پشتیبانی می کند. دارای پیوندهای دو منظوره برای انعطاف پذیری پورت های Gigabit Ethernet میباشد که استفاده از یک پیوند مس یا فیبر را امکان پذیر می کند و همچنین دارای رابط های USB برای مدیریت و انتقال پرونده ها میباشد. Cisco EnergyWise تیم‌های فناوری اطلاعات را قادر می‌سازد تا با صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، میزان انرژی مورد استفاده دستگاه‌های موجود در شبکه را اندازه‌گیری و مدیریت کنند. سیاست های EnergyWise را می توان برای کنترل انرژی مصرف شده توسط نقاط پایانی PoE، تجهیزات محاسباتی و مرکز داده و طیف گسترده استفاده کرد.

سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960S-48FPS-L برای کاربردهای مختلفی از جمله: ایجاد یک اتصال سیمی مقرون به صرفه در محیط های کاری کامپیوتر و پیاده سازی کیفیت خدمات QoS به منظور اولویت دادن به برنامه های کاربردی مهم در زمینه صدا ارائه شده است. برای محدود کردن دسترسی به شبکه و کاهش تهدیدها و کاهش کل هزینه مالکیت از طریق عملیات ساده و اتوماسیون، سیاست های امنیتی اساسی را اعمال کنید. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه خرید سوئیچ شبکه و انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه انلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ سیسکو ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • دارای قابلیت عملکرد در لایه 2
  • دارای ابعاد 4.5 × 44.5 × 38.6 سانتی متر
  • پشتیبانی از IEEE 802.3af، PoE با حداکثر 15.4وات، در هر پورت و تا 48 پورت
  • ساده برای پیکربندی، بهره برداری و مدیریت
  • SmartPortخودکار سیسکو برای خودکارسازی پیکربندی دستگاه
  • دارای فناوری Cisco EnergyWise برای کاهش مصرف انرژی
  • 48 عدد پورت اترنت (سرعت 10 و 100 و 1000)
  • دارای FlexStack
  • توان PoE موجود تا 15.4وات در هر پورت
  • ارائه سوئیچ به همراه نرم افزار LAN Base
  • اتصال با فاکتور Pluggable Plus SFP + برای کابل های فیبر نوری
  • فراهم آوردن استمرار کار و تجارت و انتقال سریع پورت ها به 10 گیگابیت اترنت
  • ارائه ماژول انباشتگی Cisco FlexStack با توان 20 گیگابیت بر ثانیه
  • PoE +با حداکثر 30وات در هر پورت به شما این امکان را می دهد که از جدیدترین دستگاه های PoE + توانمند پشتیبانی کنید
برند

سیسکو

پورت SFP

4 پورت

ابعاد

4.5 × 44.5 × 38.6 سانتی متر

توان مصرفی

740W

ظرفیت رم

256

حافظه فلش

64 مگابایتی

پهنای باند

20 گیگابیت

سایر ویژگی ها

دارای FlexStack فناوری Cisco EnergyWise برای کاهش مصرف انرژی ارائه سوئیچ به همراه نرم افزار LAN Base اتصال با فاکتور Pluggable Plus SFP + برای کابل های فیبر نوری

محصولات پیشنهادی