دوربین هایک ویژن DS-2DE7232IW-AE

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات دوربین مداربسته هایک ویژن را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت دوربین هایک ویژن DS-2DE7232IW-AE  را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی
  • دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل
  • دارای رزولوشن 1080*1920
  • قابلیت چرخش 360 درجه
  • قابلیت زوم اپتیکال 32 برابر
  • قابلیت زوم دیجیتال 16 برابر
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 128GB
  • قدرت دید در شب 150 متر

دوربین هایک ویژن DS-2DE7232IW-AE یکی از صدها دوربین تحت شبکه برند هایک ویژن است که دارای خروجی تصویر 2 مگاپیکسلی بوده و از نسل اول دوربین های مگاپیکسلی معرفی شده به بازار بوده است. دوربین هایک ویژن DS-2DE7232IW-AE  از محصولات سطح بالا کمی پایین تر است، اما تصویر خوب و قابل قبولی را ارائه می دهد.

مشخصات دوربین هایک ویژن DS-2DE7232IW-AE

دوربین هایک ویژن DS-2DE7232IW-AE دارای 1080 عدد پیکسل است که می تواند تصاویر رنگی و شفافی را ضبط کند. لنز این دوربین مداربسته 2.8 است، این گونه لنزها عمق تصویر کمتری دارند ولی تصاویر را با عرض بیشتری به نمایش می‌گذارند. از نظر ظاهری طراحی دوربین هایک ویژن DS-2DE7232IW-AE به صورت استوانه ای بوده و در دسته دوربین های بالت قرار می گیرد و به دلیل طراحی منحصر به فرد می توان آن را به راحتی به سقف وصل کرد و با کمک دست شما 360 درجه چرخید. این دوربین ها به دلیل ظاهر و طراحی زیبا که دارند بیشتر در خارج از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

بدنه دوربین تحت شبکه 2 مگاپیکسل دوربین هایک ویژن DS-2DE7232IW-AE  از آلیاژ آلومینیوم در بدنه خود استفاده می کند که این دوربین را در برابر ضربه محکم می کند به همین دلیل دارای استاندارد ip66 می باشد. محصولاتی که مانند این دوربین مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و همچنین ضد آب و گرد و غبار هستند جایزه تعلق می گیرد. برای سنسور و پردازنده از چیپ سیموس استفاده شده است و از مزیت های این چیپ به تولید انرژی کمتر و سرعت عملکرد بالای آن در سطح تصاویر دوربین مداربسته می باشد. سنسورهای cmos بسیار باکیفیت هستند و اکثر دوربین های بازار به این چیپ مجهز شده‌اند تا قیمت پایین تری به خود بگیرند و از لحاظ اقتصادی هم به صرفه باشند.

برد دید در شب این دوربین ها 150 متر است و دارای قدرت زوم اپتیکال 32 برابر و قدرت زوم دیجیتال 16 برابر است. دمای محیطی که می تواند تحمل کند از -40 درجه سانتیگراد تا 60 درجه سانتیگراد است. دوربین هایک ویژن DS-2DE7232IW-AE  همچنین از منوی چند زبانه پشتیبانی می کند که می تواند توسط دستگاه NVR سفارشی شود. دارای خروجی تصویر SD و HD قابل تغییر است که می تواند به طور خودکار خود را با کیفیت تصویر ذخیره شده دستگاه تنظیم کند. اگر دستگاه تصاویر را با کیفیت HD ذخیره کند، این دوربین تصاویر HD را نیز ارسال می کند و همین امر در مورد خروجی SD نیز صدق می کند.دوربین هایک ویژن DS-2DE7232IW-AE

ویژگی های دوربین هایک ویژن DS-2DE7232IW-AE

اولین فناوری استفاده شده در این دوربین AGC است، این فناوری نور ضعیف و ابری را در زمانی که نور محیط کم است و تصویر خروجی تصویر ضعیف و تار است با استفاده از فرکانس های نور به تصویری شفاف تبدیل می کند.این فناوری در دوربین ها نسل جدید مگاپیکسل ظاهر می شود. فناوری بعدی TVL است. این فناوری برای ثبت تصاویر با جزئیات بیشتر ایجاد شده است. که با یک عدد نشان می دهد هر چه این عدد بیشتر باشد تصاویر با جزئیات بیشتری به ثبت می‌رسد.

هنگامی که نور محیط به صورت نامتعادل از لنز عبور می کند و طیف رنگی غیر واقعی ایجاد می شود، فناوری AWB وارد عمل می شود.این فناوری با حذف نورهای غیر واقعی از تصویر و رنگ برای متعادل کردن تصویر، رنگ متعادلی نسبت به تصویر واقعی ایجاد می کند. . گاهی اوقات اختلاف سطح نور در برخی مکان ها بسیار زیاد است، مانند زمانی که دوربین مداربسته را در مکانی نصب می کنید که یک قسمت تصویر کاملا تاریک است و قسمت دیگر دارای نور شدید خورشید در تصویر است. برای مطابقت با این اختلاف سطح، از فناوری BLC استفاده می شود. امروزه ما تمام این تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته را بدون نویز بر روی صفحه نمایش می بینیم. این تصاویر ذاتاً بدون نویز نیستند. این تصاویر قبل از ارسال به دستگاه، از خطوط پردازش سیگنال عبور کرده و تمام نویز تصویر را حذف می کنند.

به عنوان یک قاعده، ما انتظار داریم دوربین هایی که نصب می کنیم در شب و در تاریکی مطلق تصاویر را ضبط کنند. این امر با کمک فناوری ICR امکان پذیر است. این فناوری زمانی نور مرئی را در محیط ایجاد می کند که نور مرئی در شب بسیار ضعیف شود. ابزار مادون قرمز سعی می کند مقدار نور مرئی را جبران کند تا تصویر مانند روز ثبت شود، اما این فناوری نمی تواند شدت نور را تنظیم کند و در صورت وجود لامپ در نزدیکی دوربین، شدت نور کاهش می یابد. کنترل نشده و تصویر تنها با یک لامپ برای کنترل شدت نور، از فناوری IR هوشمند برای جبران کمبود فناوری های ICR استفاده شده است. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه و قیمت انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کیفیت 4 مگاپیکسل ( 1440*2560 )
  • دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل
  • دارای رزولوشن 1080*1920
  • قابلیت چرخش 360 درجه
  • قابلیت زوم اپتیکال 32 برابر
  • قابلیت زوم دیجیتال 16 برابر
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 128GB
  • قدرت دید در شب 150 متر
  • استاندارد IP67
  • فرمت ضبط +H265

جهت مشاهده دیتاشیت محصول دوربین هایک ویژن DS-2DE7232IW-AE  کلیک کنید.

PDF

سنسور تصویر

1/2.8 اینچ اسکن پیشرونده CMOS

حداقل روشنایی

رنگ: 0.005 لوکس @(F1.6، AGC ON)

فیلتر برش

IR روز و شب

لنز

فاصله کانونی 4.8 تا 153 میلی متر، زوم اپتیکال 32×

سرعت زوم

تقریبی 5.6 ثانیه (لنز نوری، تله عریض)

فاصله

IR 150 متر

ویژگی های هوشمند

تشخیص حرکت اصلی رویداد، ورودی زنگ هشدار، خروجی زنگ هشدار، تشخیص دستکاری ویدئو، استثنا

حداکثر وضوح

1920 × 1080

ذخیره سازی شبکه

اسلات کارت حافظه داخلی، پشتیبانی از Micro SD/SDHC/SDXC، تا 256 گیگابایت؛ NAS (NFS , SMB/CIFS)، ANR

32 زبان

انگلیسی، روسی، استونیایی، بلغاری، مجارستانی، یونانی، آلمانی، ایتالیایی، چکی، اسلواکی، فرانسوی، لهستانی، هلندی، پرتغالی، اسپانیایی، رومانیایی، دانمارکی، سوئدی، نروژی، فنلاندی، کرواتی، اسلوونیایی، صربی، ترکی، کره ای، چینی سنتی، تایلندی، ویتنامی، ژاپنی، لتونیایی، لیتوانیایی، پرتغالی (برزیل)

ابعاد

Φ 220 میلی‌متر × 353.4 میلی‌متر (Φ 8.66 اینچ × 13.91 اینچ)

وزن

تقریبی 4.5 کیلوگرم (9.92 پوند)

مسافت (تله)

1963.6 متر (6442.4 فوت) 779.2 متر (2556.5 فوت) 392.7 متر (1288.5 فوت) 196.4 متر (644.2 فوت)

برند

هایک ویژن

محصولات پیشنهادی