دوربین هایک ویژن DS-2DE4225IW-DE T5

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات دوربین مداربسته هایک ویژن را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت دوربین هایک ویژن DS-2DE4225IW-DE T5 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی 
  • تحت شبکه (IP)
  • رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسل
  • لنز وریفوکال موتوردار – (4/8-120mm)
  • میزان دید در شب مادون قرمز IR با برد 100 متر
  • زوم اپتیکال25X

دوربین هایک ویژن DS-2DE4225IW-DE T5 یک دوربین مداربسته تحت شبکه فوق العاده با زوم اپتیکال 25 برابر و زوم دیجیتال 16 برابر و کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل است که دارای ویژگی Dark Fighter نیز می باشد. همچنین به دلیل فناوری WDR تصویری واضح در پس زمینه بالا به ما می دهد. WDR اختلاف سطح نور را در محیط های با کنتراست بالا و یا محیط هایی که نور مستقیماً به لنز دوربین می تابد برطرف می کند و از تاریک شدن تصویر جلوگیری می کند.

مشخصات دوربین هایک ویژن مدل DS-2DE4225IW-DE T5

دوربین هایک ویژن DS-2DE4225IW-DE T5 از دید در شب Smart IR پشتیبانی می کند و برد دید در شب دوربین هایک ویژن DS-2DE4225IW-DE T5 تا 100 متر است. با توجه به زوم اپتیکال و دید در شب 100 متر، می توانید به راحتی روی سوژه حتی در فواصل طولانی زوم کنید تا تصویری واضح داشته باشید. این محصول دارای ورودی و خروجی صدا و پورت شبکه RJ45 10 M/100 M و PoE (802.3at) است. این دوربین دارای اسلات کارت حافظه است و از microSD/microSDHC/microSDXC تا 256 گیگابایت پشتیبانی می کند همچنین از استانداردهای فشرده سازی H.265+/H.265/H.264+/H.264 نیز پشتیبانی می کند.

از پروتکل ها ی شبکه IPv4/IPv6;HTTP;HTTPS;802.1x;Qos;FTP;SMTP;UPnP;SNMP;DNS;DDNS;NTP;RTSP;RTCP;RTP;TCP/IP;UDP;IGMP;ICMP;DHCP;PPPoE;Bonjour نیز پشتیبانی می کند. دوربین هایک ویژن DS-2DE4225IW-DE T5 یکی از دوربین های چرخشی فناوری شبکه شرکت هایک ویژن می باشد. این دوربین تصاویری با کیفیت و با وضوح 2 مگاپیکسل ارائه می دهد. با توجه به PTZ بودن دوربین مداربسته مذکور، قابلیت چرخش در جهات مختلف و زوم در یک زاویه خاص از فاصله دور را دارد. دارای استاندارد جهانی ONVIF است، بنابراین با سایر برندهای تجهیزات دوربین مداربسته با استاندارد ONVIF سازگار است.

دوربین های دید در شب از امواج مادون قرمز برای دیدن تصاویر در شب یا در محیط های تاریک استفاده می کنند. لنز به کار رفته در آن یک دوربین موتوردار Hikvision Varifocal با فاصله کانونی 4.8-120mm است. به این ترتیب کاربر می تواند زاویه دید دوربین را تغییر داده و تصویر را از راه دور بزرگ کند. این تنظیمات را می توان به صورت دستی یا خودکار انجام داد. زوم اپتیکال این دوربین مدار بسته 25 برابر است. فوکوس خودکار دوربین نیز به تنظیم وضوح تصویر پس از تغییر زوم کمک می کند. این محصول دارای تکنولوژی Dark Fighter است که به گونه ای است که در نور بسیار کم تصویری عالی می دهد و در منبع نور 0.005lux دید در شب رنگی خواهیم داشت و مشکل تصویر سیاه و سفید دوربین مداربسته در شب نیز حل شده است.دوربین هایک ویژن DS-2DE4225IW-DE T5

ویژگی های دوربین هایک ویژن DS-2DE4225IW-DE T5

از خصوصیات دیگر دوربین هایک ویژن DS-2DE4225IW-DE T5 امکان نصب کارت حافظه یا SD کارت است. این کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 256 گیگ در این دوربین اسپیددام هایک ویژن پشتیبانی می شود. دوربین 2 مگاپیکسل PTZ هایک ویژن علاوه بر زوم اپتیکال، قابلیت زوم دیجیتال به اندازه 16x را نیز داراست. برای بهبود تصاویر قابلیت های BLC و 3D DNR در این دوربین گردان وجود دارد. دوربین هایک ویژن DS-2DE4225IW-DE T5 مقاوم در برابر نوسانات برق و ولتاژ گذرا و رعد و برق می باشد.

امروزه دوربین های IP هایک ویژن بخش بزرگی از بازار سیستم های نظارت تصویری را تشکیل می دهند. مشتریان می توانند به راحتی این محصولات را از نمایندگی های هایک ویژن خریداری کنند. محصولات هایک ویژن شامل انواع دوربین های نظارتی تحت شبکه، دستگاه های NVR و تجهیزات ضبط شبکه می باشد. محصولات دوربین تحت شبکه هایک برای پروژه های بزرگ و حرفه ای ایده آل هستند. دوربین هایک ویژن هر ساله فناوری های جدید و کارآمدی را در قالب سیستم های شبکه معرفی می کند. در پروژه های بزرگ دوربین مداربسته که تعداد دوربین ها زیاد است بهتر است از دوربین مداربسته هایک ویژن تحت شبکه استفاده شود.

وزن دوربین اسپیددام ۴۲۲۵IW-DE T5 معادل ۲ کیلوگرم می باشد. دوربین هایک ویژن DS-2DE4225IW-DE T5 از قابلیت های زیادی برخوردار است که شامل: HLC پوشاندن قسمت های پر نور، جبران نور پس زمینه BLC، تشخیص حرکت Motion Detection، کاهش تاری و عدم وضوح تصاویر EIS، تشحیص دستکاری دوربین Video Tampering Detection، تشخیص چهره Face Detection، نمایش منطقه ای Regional Exposure، تمرکز منطقه ای Regional Focus می باشد. بطور کلی این دوربین از قابلیت تشخیص نفوذ و عبور از خط و تشخیص ورود و خروج از یک محدوده مشخص پشتیبانی می کند. همچنین قابلیت تشخیص جابه جایی اشیاء را نیز دارد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه و قیمت انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • نوع تکنولوژی: تحت شبکه (IP)
  • مدل و کاربرد: اسپیددام، خارجی/داخلی
  • رزولوشن تصویر: 2 مگاپیکسل
  • لنز: وریفوکال موتوردار – (4/8-120mm)
  • میزان دید در شب: مادون قرمز IR با برد 100 متر
  • زوم اپتیکال: 25X
  • درجه محافظت: IP66
  • جنس بدنه: فلزی

جهت مشاهده دیتاشیت محصول دوربین هایک ویژن DS-2DE4225IW-DE T5 کلیک نمایید.

PDF

برند

هایک ویژن

سنسور تصویر

1/2.8 اینچی اسکن پیشرونده CMOS

حداکثر وضوح

1920 × 1080

حداقل رنگ روشنایی

0.005 لوکس @ (F1.6، AGC ON); B/W: 0.001 Lux @ (F1.6، AGC ON)، 0 Lux با IR

فیلتر برش

IR روز و شب

بزرگنمایی

25 × اپتیکال، 16 × دیجیتال

سرعت زوم تقریبی

3.6 ثانیه

محصولات پیشنهادی