سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-24PS-L

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-24PS-L را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • دارای24 پورت 10/100/1000
  • قابلیت +POE
  • توان مصرفی 370W

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-24PS-L یک سوئیچ اترنت 24 پورت میباشد با ظرفیت ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه بهره می‌برد حرفه ای کارخانه ای می باشد و از خدماتی همچون voice، video، data و دسترسی با امنیت بسیار بالا پشتیبانی می کند که تمامی پورت های آن از نوع (۱۰۰۰/۱۰۰/۱۰) مگابیت بر ثانیه با قابلیت poe و ۴ پورت uplink با سرعت ۱گیگ sfp می باشد. سوئیچ ها برای اتصال چندین دستگاه در یک شبکه در یک ساختمان استفاده می شوند. به عنوان مثال، اتصال رایانه ها، چاپگرها و سرورها به یکدیگر و ایجاد شبکه ای که از منابع به روش مشترک استفاده می کند. سوئیچ شبکه نقش کنترل کننده شبکه را ایفا می کند و به دستگاه ها امکان تبادل اطلاعات و ارتباط با یکدیگر را می دهد.

مشخصات سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-24PS-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-24PS-L یکی از سوئیچ های سری سیسکو Catalyst 2960-X میباشد و یک مدل انعطاف پذیر برای مدیریت شبکه های بزرگ و انبوه است و یک سوئیچ با پیکربندی ثابت با مجموعه ای از پورت های اترنت گیگابیتی است این سوئیچ 24 پورت سیسکو به لطف پورت های LAN با سرعت اترنت گیگابیتی می تواند خدمات شبکه پیشرفته ای را برای شبکه های شعب سازمان های راه دور و البته شبکه های اداری کوچک و دانشگاه ها برای دسترسی کلاس های سازمانی فراهم کند. این سوئیچ مقرون به صرفه به سادگی عملیاتی را برای کاهش هزینه‌های کل به دست می‌آورد و عملیات مقیاس‌پذیر و ایمن را با سرویس‌های هوشمند و طیف وسیعی از ویژگی‌های نرم‌افزار پیشرفته Cisco IOS امکان‌پذیر می‌سازد.

از این سوئیچ شبکه ی دارای پورت uplink می توان برای اتصال سوئیچ و یا سرور استفاده کرد این سوئیچ قابلیت انباشته شدن را دارد یعنی اتصال این پورت با حداکثر 8 پورت سوییچ دیگر با سرعت بسیار بالا اهمیت دارد. توان این کلید برابر با 370 وات است که دارای ابعاد 44.5 در 36.8 سانتی متر در 4.5 سانتی متر و وزن 10.65 کیلوگرم می باشد. این سری سوئیچ ها از یک پردازنده دو هسته ای به نام APM86392 که سرعت آن برابر با 600 مگاهرتز است برای پردازش داده ها استفاده می کند. دارای یک پورت USB mini-type B، دو پورت USB نوع A، یک پورت کنسول RJ-45، یک پورت RJ-45 برای مدیریت و استفاده از پردازنده دو هسته ای 600 مگاهرتز با حافظه 512 مگابایت، DRAM و حافظه فلش 128 مگابایتی.

سوئیچ سیسکو WS-C2960X-24PS-L یک دستگاه سوئیچ مدیریتی با قابلیت عملکرد در لایه 2 با پشتیبانی از سیستم عامل LAN Base یکی از محصولات محبوب سری 2960X سیسکو با خروجی ها و ویژگی های متنوع و کاربردی است که در لایه Access استفاده می شود. سوئیچ های سری 2960X سرعت انتقال داده بالایی دارند و جزو پرکاربردترین سوئیچ ها در شبکه های پشتیبانی برای کاربران هستند. این سوئیچ ها به شما کمک می کنند زیرساخت ها را به طور بهینه رشد دهید و نیازهای رو به رشد کسب و کار را برآورده کنید، هوش شبکه را با دید و کنترل بالا افزایش دهید، عملیات را ساده کنید و امنیت کاربران و برنامه ها را بهبود بخشید.

برای جلوگیری از قطع برق و اطمینان از در دسترس بودن شبکه، تعدادی ویژگی افزونگی و انعطاف پذیری را فراهم می کند. با Cross-stack، فناوری Cisco Ether Channel را می توان در اعضای مختلف پشته برای انعطاف پذیری بالا پیکربندی کرد و با مدیریت هوشمند ترافیک، بار شبکه را صاف نگه می دارد. مکانیزم‌های انعطاف‌پذیر برای طبقه‌بندی، علامت‌گذاری و زمان‌بندی عملکرد برای ترافیک داده، صوتی و تصویری، همه با سرعت سیم، در این سوئیچ ارائه شده و دارای ویژگی های QoS میباشد که حداکثر 8 پورت آدرس و صف اولویت بندی دقیق، به طوری که بسته های با اولویت بالاتر از سایر ترافیک ها ارائه می شود. برنامه ریزی دور رفت و برگشت SRR و جلوگیری از ازدحام و کاهش وزن نرخ WTD بر اساس جریان محدود و تا 256 در هر پورت.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-24PS-L

ویژگی های سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-24PS-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-24PS-L از یک نرم‌ افزار جهانی Cisco IOS برای همه SKUها استفاده می‌کنند. بسته به مدل سوئیچ های سری 2960-X، Cisco IOS Support به طور خودکار مجموعه های LAN Lite، LAN Base یا IP Lite را پیکربندی می کند. سوئیچ WS-C2960X-24PS-L با مجموعه ویژگی LAN Base و LAN Lite موجود است و کلیدهای آن که شامل مجموعه ویژگی IP Lite می باشد در دسترس کاربران می باشد. یکی دیگر از ویژگی های بارز این سوئیچ پشتیبانی از پشته شدن است و این سوئیچ از فناوری انباشتگی FlexStack-Plus پشتیبانی می کند. در این حالت تا 8 سوئیچ در سری 2960X با سیستم عامل مشابه LAN Base را می توان در کنار هم قرار داد و پهنای باند در این سوئیچ 80 گیگابیت بر ثانیه است.

سوئیچ سیسکو دارای فناوری Cisco FlexStack-Plus میباشد که برای سوئیچ های سری 2969X و 2969XR استفاده شده است. هر دو فناوری نیاز به یک ماژول و کابل خارجی دارند تا روی هم قرار گیرند. تجهیزات با اتصال این ماژول ویژه به یکدیگر متصل می شوند که باعث می شود سوئیچ های موجود در پشته به صورت یک دستگاه کار کنند. این سوئیچ را می توان با سری 2960S تا 4 سوئیچ نیز روی هم قرار داد. یک دروازه SPAN، با پشتیبانی از داده های دو طرفه، به سیستم تشخیص نفوذ سیسکو اجازه می دهد تا در صورت شناسایی نفوذگر، اقدامات مناسب را انجام دهد. احراز هویت TACACS+ و RADIUS کنترل متمرکز سوئیچ سیسکو WS-C2960X-24PS-L را تسهیل می کند و کاربران غیرمجاز را از تغییر پیکربندی محدود می کند.

علاوه بر این ویژگی، IP-Lout مسیریابی با کارایی بالا، معماری مسیریابی سخت افزاری سیسکو و مسیریابی IP با کارایی بالا را در سوئیچ سیسکو WS-C2960X-24PS-L ارائه می دهد. پروتکل های مسیریابی IP ثابت منحصر به فرد، پروتکل های اطلاعات مسیریابی RIPv1، RIPv2، RIPng و EIGRP-Stub برای برنامه های شبکه در این سوئیچ پشتیبانی می شوند. پروتکل های مسیریابی IP یکپارچه پیشرفته برای متعادل کردن بار و ایجاد شبکه های محلی OSPFv3 مقیاس پذیر. مسیریابی IPv6 در سخت افزار برای حداکثر کارایی در سوئیچ سیسکو WS-C2960X-24PS-L نیز پشتیبانی می شود. این سوئیچ سیسکو دارای اعلان آدرس MAC میباشد که به مدیران اجازه می دهد تا به کاربران اضافه شده یا از شبکه حذف شوند.

EIGRPv3-Stub و PIMv6-Stub نیز به عنوان بخشی از بسته مسیریابی IPv6 پشتیبانی می شوند. Layer 3 Uniform Routing تعادل بار و افزونگی را در پشته فراهم می کند و بدون در نظر گرفتن پروتکل مسیریابی پیکربندی شده، امکان مسیریابی مبتنی بر سیاست PBR را فراهم می کند و این سوئیچ از اترنت سوئیچ و منبع تغذیه اضافی بهره می برد که می توانید آن را جداگانه خریداری کنید. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه خرید سوئیچ شبکه و انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه انلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ سیسکو ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • دارای قابلیت عملکرد در لایه 2
  • سیستم عامل LAN BASE
  • 24 عدد پورت اترنت (سرعت 10 و 100 و 1000)
  • قابلیت +POE
  • توان مصرفی 370W
  • 1 عدد پورت USB mini-Type B جهت Managment
  • 2 عدد پورت USB Type A
  • 1 عدد پورت کنسول از نوع RJ-45
  • 1 عدد پورت RJ-45 جهت Management
  • نرخ ارسال پکتهای دیتا 71.4Mpps
  • پهنای باند ارسال 108Gbps
  • ظرفیت سوئیچینگ 216Gbps
  • پردازنده دو هسته‌ای  با سرعت 600 مگاهرتز
  • مقدار ذخیره گاه حافظه RAM معادل 512MB
  • 4 عدد پورت SFP در قسمت Uplink جهت اتصال ماژول های فیبر نوری
برند

سیسکو

پورت SFP

4 پورت

ابعاد

44.5 در 36.8 سانتی متر در 4.5 سانتی متر

توان مصرفی

370W

ظرفیت سوئیچینگ

216Gbps

پهنای باند

108Gbps

حافظه رم

512MB

محصولات پیشنهادی