سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48FPS-L

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48FPS-L را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • دارای POE
  • دارای رکمونت
  • دارای رم 512 مگابایت

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48FPS-L یک سوئیچ اترنت 48 پورت تامین کننده حرفه ای کارخانه ای می باشد و از خدماتی همچون voice، video، data و دسترسی با امنیت بسیار بالا پشتیبانی می کند که تمامی پورت های آن از نوع (۱۰۰۰/۱۰۰/۱۰) مگابیت بر ثانیه هستند. سوئیچ ها برای اتصال چندین دستگاه در یک شبکه در یک ساختمان استفاده می شوند. به عنوان مثال، اتصال رایانه ها، چاپگرها و سرورها به یکدیگر و ایجاد شبکه ای که از منابع به روش مشترک استفاده می کند. سوئیچ شبکه نقش کنترل کننده شبکه را ایفا می کند و به دستگاه ها امکان تبادل اطلاعات و ارتباط با یکدیگر را می دهد.

معرفی سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48FPS-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48FPS-L از سری سوئیچ های Cisco Catalyst 2960-X یک مدل انعطاف پذیر برای مدیریت شبکه های بزرگ است. این سوئیچ دارای 48 پورت اترنت با سرعت 10/100/1000 و 4 پورت اترنت و 2 پورت SFP و یک پورت کنسول با کانکتور RJ-45 است و از ویژگی های اولیه LAN پشتیبانی می کند. سوئیچ شبکه سری 2960X سیسکو خانواده ای از سوئیچ های سری 2960 است که برای بخش دسترسی شبکه استفاده میشود. این سوئیچ ها در لایه 2 کار می کنند و مدیریت و گسترش آنها آسان است. از پروتکل Trivial File Transfer Protocol) TFTP) بهره برده و در بخش Uplink شاهد ۴ عدد پورت هستیم. هر ۴ مورد از پورت‌ها SFP هستند که برای اتصال ماژول‌های فیبر نوری با پشتیبانی از سرعت 1G هستند.

برند سیسکو طیف وسیعی از روترها، سوئیچ های شبکه، سیستم های بی سیم، سیستم های امنیتی، سخت افزار شتاب دهی شبکه WAN، سیستم های مدیریت انرژی و ساختمان و غیره را ارائه می دهد. پیکربندی و تنظیمات این محصول به صورت پیش فرض اعمال می شود. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه می توان به پشتیبانی از ویدئو، دیتا، صوت و البته دسترسی بسیار امن آن اشاره کرد. این سوئیچ 48 پورت سیسکو به لطف پورت های LAN با سرعت اترنت گیگابیتی می تواند خدمات شبکه پیشرفته ای را برای شبکه های شعب سازمان های راه دور و البته شبکه های اداری کوچک ارائه دهد. همانطور که از نام این مدل پیداست، این دستگاه از 48 پورت اترنت با ظرفیت 1000 مگابایت بر ثانیه استفاده می کند.

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48FPS-L از فناوری PoE با توان ۷۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. مکانیزم PoE یا Power Over Ethernet فناوری جدیدی است که علاوه بر انتقال داده، انتقال انرژی الکتریکی را نیز امکان پذیر می کند. در واقع این رویکرد که مکانیزم استاندارد IEEE 802.3af است، توان را از طریق کابل های شبکه CAT5 و CAT6 منتقل می کند. قابلیت انباشته سوئیچ در سوئیچ هایی که این ویژگی را دارند این امکان را فراهم می کند که تعدادی کلید از همان برند و سری را برای دستیابی به افزونگی و بالانس بار به هم متصل کنیم. این محصول سیسکو دارای Switch Stacking با حداکثر عدد 8 و ظرفیت 80 گیگابایت می باشد.

از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به 44.5 سانتی متر در 36.8 سانتی متر در 4.5 سانتی متر، وزن ۵٫۸ کیلوگرم، حافظه درام ۲۵۶MB، حافظه فلش ۶۴MB، پهنای باند سوئیچینگ ۱۰۰Gbps، پهنای باند فورواردینگ ۵۰Gbps، پهنای باند STACKING حداکثر ۸۰Gbps، ولتاژ ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت AC با قابلیت PoE+ و توان مصرفی ۷۴۰ وات اشاره کرد. سوئیچ های سری C2960X ظرفیت انباشتگی را ارائه می دهند که از 8 سوئیچ و پشته با همان سوئیچ های سری 2960X پشتیبانی می کند. این سری از سوئیچ های شبکه همچنین می توانند تا 4 سوئیچ با سوئیچ های 2960S با سیستم عامل LAN Base را در یک پشته جمع آوری کنند. حداکثر ظرفیت سوئیچینگ در سوئیچ ۴۸ پورت برابر ۲۱۶ گیگابایت بر ثانیه است.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48FPS-L

 مشخصات سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48FPS-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48FPS-L دارای ویژگی های بسیاری از جمله، پشتیبانی از ARP، پشتیبانی از لیست کنترل دسترسی (ACL)، ثبت چندپخشی VLAN (MVR)، چندگانه پشتیبانی از پروتکل درخت پوشا (MSTP)، NetFlow، PoE+، پشتیبانی از پروتکل تجمع پورت (PAgP)، پشتیبانی RADIUS، Rapid Per-VLAN Spanning Tree Plus (PVRST+)، پشتیبانی از DHCP، بازرسی دینامیک ARP (DAI)، پشتیبانی از پروتکل ترانک پویا (DTP)، اترنت کارآمد انرژی، آماده به کار داغ پشتیبانی از پروتکل روتر (HSRP)، پشتیبانی از IPv4، پشتیبانی IPv6، سیستم تشخیص نفوذ (IDS)، پشتیبانی از فریم های جامبو، پروتکل کنترل تجمع پیوند (LACP)، اعلان آدرس MAC، ردیابی MLD و …

سوئیچ سیسکو WS-C2960X-48FPS-L، دارای نکته قابل توجهی است که مدیریت شبکه با Cisco Prime ،Cisco Network Plug and Play و Cisco DNA Center و Stacking با FlexStack-Plus و FlexStack-Extended . ماژول‌‌های Stack دارای قابلیت Hot-Swappable هستند، به این معنی که می‌ توان ماژول Stack را در حالی‌ که سوئیچ روشن است و کار می‌‌کند روی آن نصب کرد، اما برای اضافه کردن یک سوئیچ به گروه Stacking باید دستگاه خاموش باشد و پس از اتصال توسط کابل Stack مجددا روشن گردد. دارای پشتیبانی از سیستم عامل Image IOS LAN Base میباشد و دارای 4 پورت Uplink از نوع SFP با سرعت 1G و با امکان استفاده همزمان میباشد یعنی کاربران میتوانند به صورت همزمان از این 4 Uplink استفاده کنند.

این سوئیچ شبکه سیسکو جدا از ویژگی های نام برده دارای ویژگی های مهم دیگری از جمله، آنالیز پورت سوئیچ از راه دور (RSPAN) که امر بسیار مهمی برای کاربران میباشد، پشتیبانی از SSH، Shaped Round Robin (SRR)، پشتیبانی از پروتکل انتقال فایل بی اهمیت (TFTP)، تشخیص پیوند تک جهتی (UDLD)، Unicast Reverse Path Forwarding (URPF)، پشتیبانی VLAN، مذاکره خودکار، آپلینک خودکار (MDI خودکار) /MDI-X)، سوئیچینگ لایه 2، قدرت بر روی E thernet (PoE) پشتیبانی می‌کند. این سوئیچ ها قابلیت نصب خودکار نرم افزار و تنظیم پورت ها را دارند.

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48FPS-L شامل یک منبع تغذیه ثابت و یک منبع تغذیه تک هستند که با مجموعه ای از ویژگی های Cisco IOS LAN Base یا LAN Lite عرضه شده اند. ظرفیت سوئیچینگ ان 216 گیگابیت در ثانیه میباشد و حافظه فلش آن نیز 128 مگابایت است با وزن 5.8 کیلوگرم. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه خرید سوئیچ شبکه و انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه انلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ سیسکو ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • دارای POE
  • دارای رکمونت
  • دارای ابعاد ۴۵ * ۳۶۸ * ۴۴۵ میلی متر
  • وزن: ۵٫۸ کیلوگرم
  • پورت ۴xSFP + 10G
  • ۱ پورت USB xRJ45 (نوع B)
  • پورت اترنت ۱xRJ45 (RJ-45)
  • ۲ پورت USB نوع A
  • ظرفیت فلش 128 مگابایت
  • توان مصرفی 740 وات
  • دارای رم 512 مگابایت
  • پهنای باند پشته 80G
  • شدت جریان: ۴ تا ۹ آمپر
  • دارای فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز
  • نوع محفظه قابل نصب روی رک – 1U
  • دارای پردازنده دو هسته APM86392600MHz
برند

سیسکو

ابعاد

44.5 سانتی متر × 36.8 سانتی متر × 4.5 سانتی متر

توان مصرفی

740 وات

ظرفیت فلش

128 مگابایت

رم

512 مگابایت

پهنای باند پشته

80G

نوع محفظه

قابل نصب روی رک – 1U

وزن

۵٫۸ کیلوگرم

محصولات پیشنهادی