سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48LPD-L

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48LPD-L را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • دارای POE
  • دارای رکمونت
  • حافظه فلش 128 مگابایت

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48LPD-L یک سوئیچ اترنت 48 پورت تامین کننده حرفه ای کارخانه ای می باشد و از خدماتی همچون voice، video، data و دسترسی با امنیت بسیار بالا پشتیبانی می کند که تمامی پورت های آن از نوع (۱۰۰۰/۱۰۰/۱۰) مگابیت بر ثانیه هستند. سوئیچ ها برای اتصال چندین دستگاه در یک شبکه در یک ساختمان استفاده می شوند. به عنوان مثال، اتصال رایانه ها، چاپگرها و سرورها به یکدیگر و ایجاد شبکه ای که از منابع به روش مشترک استفاده می کند. سوئیچ شبکه نقش کنترل کننده شبکه را ایفا می کند و به دستگاه ها امکان تبادل اطلاعات و ارتباط با یکدیگر را می دهد.

معرفی سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48LPD-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48LPD-L از سوئیچ های سری Cisco Catalyst 2960-X با قابلیت انباشتگی، مدلی انعطاف پذیر برای مدیریت شبکه های بزرگ است. این سوئیچ دارای 48 پورت اترنت با سرعت ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ و ۴ است و اترنت و ۲ پورت SFP و یک پورت کنسول با کانکتور RJ-45 می باشد و از ویژگی های پایه LAN پشتیبانی می کند. سوئیچ شبکه سیسکو سری ۲۹۶۰X از سری خانواده سوئیچ های سری ۲۹۶۰ میباشد که برای بخش Access شبکه استفاده می شوند. این سوئیچ ها در لایه ۲ کار کرده و قابلیت مدیریت و گسترش آسانی دارند. این سوئیچ ها قابلیت نصب اتوماتیک نرم افزار و تنظیم بر روی پورت ها را دارند.

برند سیسکو طیف وسیعی از روترها، سوئیچ های شبکه، سیستم های بی سیم، سیستم های امنیتی، سخت افزار شتاب دهی شبکه WAN، سیستم های مدیریت انرژی و ساختمان و غیره را ارائه می دهد. از دیگر خدمات سیسکو در این بخش می توان به سیستم های مرکز تماس، شبکه های اجتماعی آنلاین، خدمات رایانش ابری، تبدیل مرکز داده و غیره اشاره کرد. این برند دارای سیستم های فراوان و کارایی بالا می باشد و از دیگر خدمات و محصولات سیسکو در این بخش یعنی شرکت های کوچک می توان به VoIP، ویدئو کنفرانس، نقاط دسترسی وای فای، کنترل های بی سیم و سیستم های ذخیره سازی شبکه اشاره کرد.

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48LPD-L یکی از سوئیچ های سری 2960X می باشد که به عنوان سوئیچ سطح حرفه ای و مدرن و به روز استفاده می شود و در  لایه دوم وظیفه مدیریت بسته های ارسال شده و دریافت شده با توجه به IP دستگاه ها و همچنین با داشتن مک آدرس ۳۲K هزار ، ۳۲ هزار دستگاه را تحت پوشش خود قرار دهد. این سوئیچ شبکه از نظر کارایی مناسب برای ادارات، شرکت ها و دانشگاه ها می باشد. این سوئیچ شبکه از پروتکل STP یا IEEE 802.1D بهره برده است که برای جلوگیری از مشکل و ایجاد حلقه در شبکه و پروتکل VTP و امنیت پورت برای محدود کردن دسترسی استفاده می کند.

از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به ابعاد ۴۵*۳۶۸*۴۴۵ میلیمتر ، وزن ۵٫۸ کیلوگرم، حافظه درام ۲۵۶MB، حافظه فلش ۶۴MB، پهنای باند سوئیچینگ ۱۰۰Gbps، پهنای باند فورواردینگ ۵۰Gbps، پهنای باند STACKING حداکثر ۸۰Gbps، ولتاژ ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت AC با قابلیت PoE+ و توان مصرفی ۷۴۰ وات اشاره کرد. سوئیچ های سری C2960X ظرفیت انباشتگی را ارائه می دهند که از 8 سوئیچ و پشته با همان سوئیچ های سری 2960X پشتیبانی می کند. این سری از سوئیچ های شبکه همچنین می توانند تا 4 سوئیچ با سوئیچ های 2960S با سیستم عامل LAN Base را در یک پشته جمع آوری کنند. پروتکل Trivial File Transfer Protocol) TFTP) هزینه نظارت بر ارتقای نرم افزاری را با دانلود از یک مکان متمرکز کاهش می دهد.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48LPD-L

خصوصیات سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48LPD-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48LPD-L دارای 4 uplinks فیبر نوری گیگابیت اترنت ثابت Small Form-Factor Pluggable) SFP) یا 2 عدد 10G SFP+ uplinks میباشد و این سوئیچ شبکه سیسکو دارای سیستم عامل های LAN Base ،LAN Lite و IP Lite هستند. مدیریت این دستگاه با استفاده از Web UI، دسترسی over-the-air از طریق بلوتوث، Command-Line Interface (CLI) ،(Simple Network Management Protocol) SNMP و  پورت کنسول دسترسی RJ-45 یا USB انجام و اجرا میشود. دارای پروتکلNTP میباشد که (Network Time Protocol)  برای همه سوئیچ های اینترانت یک زمان سنج دقیق و سازگار را فراهم می کند.

سوئیچ سیسکو WS-C2960X-48LPD-L، دارای نکته قابل توجهی است که مدیریت شبکه با Cisco Prime ،Cisco Network Plug and Play و Cisco DNA Center و Stacking با FlexStack-Plus و FlexStack-Extended . ماژول‌‌های Stack دارای قابلیت Hot-Swappable هستند، به این معنی که می‌ توان ماژول Stack را در حالی‌ که سوئیچ روشن است و کار می‌‌کند روی آن نصب کرد، اما برای اضافه کردن یک سوئیچ به گروه Stacking باید دستگاه خاموش باشد و پس از اتصال توسط کابل Stack مجددا روشن گردد. دارای پشتیبانی از سیستم عامل Image IOS LAN Base میباشد و دارای 4 پورت Uplink از نوع SFP با سرعت 1G و با امکان استفاده همزمان میباشد یعنی کاربران میتوانند به صورت همزمان از این 4 Uplink استفاده کنند.

 ویژگی های لایه 3 با دسترسی مسیر اول کوتاه ترین مسیر (OSPF)، مسیریابی استاتیک و پروتکل اطلاعات مسیریابی (RIP) که نام دامنه سیستم را به عنوان منبع معتبر نمایش می دهد. نامگذاری سیستم به عنوان منبع معتبر (DNS-AS) و جریان شبکه (NetFlow) امنیت کامل (انعطاف پذیر) با استاندارد 802.1X، تحلیلگر پورت سریال (SPAN) و واحد داده پروتکل پل (BPDU) قابلیت اطمینان محافظ با MTBF (میانگین زمان بین خرابی) انعطاف پذیری با دو منبع تغذیه به صورت اختیاری قابل تعویض و سوئیچ های سری Catalyst 2960-X سیسکو از یک منبع تغذیه اضافی خارجی پشتیبانی می کنند. این سوئیچ ها با یک منبع تغذیه ثابت و یک منبع تغذیه اضافی خارجی از نوع (Cisco Redundant Power System (RPS) 2300) عرضه می شوند.

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960X-48LPD-L شامل یک منبع تغذیه ثابت و یک منبع تغذیه تک هستند که با مجموعه ای از ویژگی های Cisco IOS LAN Base یا LAN Lite عرضه شده اند. ظرفیت سوئیچینگ ان 216 گیگابیت در ثانیه میباشد و حافظه فلش آن نیز 128 مگابایت است با وزن: 5.8 کیلوگرم. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه خرید سوئیچ شبکه و انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه انلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ سیسکو ریفر
  • سوئیچ شبکه مدیریتی
  • دارای POE
  • دارای رکمونت
  • وزن : 5.8 کیلوگرم
  • دارای رابط آپ لینک SFP 2
  • دارای VLAN :1023
  • دارای 8 عدد استک
  • دارای توان مصرفی 370 وات
  • دارای 48 پورت اترنت با سرعت ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰
  • دارای ابعاد 44.5 سانتی متر × 36.8 سانتی متر × 4.5 سانتی متر
  • نوع محفظه رومیزی، دندانه دار کردن 1U
  • دارای ظرفیت سوئیچینگ 216 گیگابیت در ثانیه
  • حافظه فلش 128 مگابایت
  • حداکثر واحد در یک پشته : 8
  • دارای پردازنده 600 مگاهرتز
  • دارای رم 512 MB
  • شامل نرم افزار IOS سیسکو LAN پایه
  • رفع اشکالات قدرت به صورت اختیاری
برند

سیسکو

ابعاد

44.5 سانتی متر × 36.8 سانتی متر × 4.5 سانتی متر

توان مصرفی

370 وات

ظرفیت فلش

128 مگابایت

رم

512 MB

وزن

5.8 کیلوگرم

نوع محفظه

رومیزی، دندانه دار کردن 1U

محصولات پیشنهادی