دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1743G0-IZ

      • جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید

در این قسمت مشخصات دوربین مداربسته هایک ویژن را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1743G0-IZ را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی 
  • دید در شب 30 متر مربع
  • لنز متغیر از نوع موتورایز (12mm به  2.8MM )
  • قابلیت جمع کردن نور زیاد ( WDR )
  • ساپورت رم تا 256 گیگ

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1743G0-IZ از دسته دوربین مدار بسته، یک دوربین دام حرفه ای و تحت شبکه سقفی است که این دوربین می تواند تصاویر را تا کیفیت Full HD ارائه نماید دوربین های مداربسته مانند یک کامپیوتر کوچک مجهز عمل میکنند. هایک ویژن فناوری های اصلی را برای رمزگذاری صوتی و تصویری، پردازش تصویر ویدیویی و ذخیره سازی داده های مرتبط توسعه داده است. همچنین در حال گسترش فناوری های آینده نگر مانند هوش مصنوعی، محاسبات ابری و کلان داده است.

معرفی دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1743G0-IZ

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1743G0-IZ یک دوربین دام با کیفیت میباشد و تصاویر ارائه شده این دوربین 4 مگاپیکسلی از کیفیت مناسبی و وضوح بالایی برخوردارند. میزان حساسیت نوری در این دوربین مداربسته برابر با 0/01 لوکس است. این دوربین در محیط های داخلی و خارجی کارایی بالایی دارد به طور مثال در مغازه ها، اماکن تجاری و ادارای، مراکز تفریحی و ورزشی و کارخانجات و … دوربین های مداربسته هایک ویژن به صورت ساختاری در دو نوع بولت و تراپ با لنزهای ثابت و وریفوکال مختلف تولید می شوند که هر کدام از این دوربین ها دارای مشخصات فنی و قابلیت های خاص و منحصر به فردی می باشند و این شرکت جزو سه تولید کننده برتر لنزهای اپتیکال در سطح جهانی است که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

لنز این دوربین تحت شبکه وریفوکال موتورایز میباشد با فواصل کانونی (2/8-12) میلی را پوشش می دهد که میتوان زاویه دید دوربین را ۱۱۲ تا ۳۴ درجه بسته به نیاز تغییر داد. و در تعداد دوربین مصرفی نیز به صرفه میباشد و ویژگی خاص و مهم دیگر این دوربین مداربسته که برای کاربران بسیار حائز اهمیت و کارآمد میباشد مجهز بودن به تکنولوژی EXIR آن است، در این فناوری اشعه مادون قرمز تولید شده توسط LED های دوربین دارای برد بیشتری نسبت به فناوری IR بوده و تصویر با نویز کمتری ارائه و از تمرکز نور در آن نیز جلوگیری می شود ولنز مورد استفاده در این دوربین از نوع وریفوکال با فاصله کانونی 2/8-12 میلی متر است که زوایا و عمق دید متغیری را بدست می دهد. دید در شب این دوربین، مادون قرمز EXIR با برد 30 متر است.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1743G0-IZ با بهره مندی از استانداردهای جهانی IP67 در برابر آب، گرد و غبار و رطوبت مقاوم و محکم بوده و به همین دلیل برای نصب در محیط های داخلی و خارجی گزینه ای مناسب و کارآمد می باشد. این دوربین مداربسته با استفاده از قابلیت WDR هایک ویژن اختلاف سطح نور در محیط های با کنتراست بالای نور و یا محیط هایی که نور مستقیما به لنز دوربین می تابد را برطرف میکند و از تاریک شدن تصویر جلوگیری می کند. از دیگر امکانات این دوربین مدار بسته می توان به امکان نصب SD کارت، پورت POE، قابلیت 3D DNR (کاهش نویز دیجیتال سه بعدی)، BLC (تعدیل نور منتشر شده از پشت و اطراف سوژه)، ROI (افزایش کیفیت تصویر دلخواه و استفاده بهینه از پهنای باند) و … است.دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1743G0-IZ

ویژگی های دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1743G0-IZ

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1743G0-IZ از تکنولوژی TVI ساخته شده اند که هنگام نصب با تکنولوژی های دیگر مانند AHD یا HDCVI تلفات کمتری دارد. راه اتصال دوربین مداربسته هایک ویژن به دستگاه NVR از طریق کابل شبکه یا CAT6 به طول حداکثر 200 متر و از طریق سوکت شبکه RG 45 می باشد. از دیگر ویژگی های مهم این دوربین مداربسته فرمت ضبط و فرمت فشرده سازی تصاویر H.265+, H.265, H.264+ H.264 میباشد و ساپورت رم تا ۲۵۶ گیگ که تمامی تصاویر و صداها را ضبط و در خود ذخیره میکند و کاربران بعد از گذر چند وقت هم میتوانند به آن دسترسی داشته باشند و دارای DAY/NIGHT که برای ( تنظیم نور در شب و روز ) میباشد.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1743G0-IZ می تواند در تاریکی و همچنین در روز تصاویری با وضوح کامل را در اختیار کاربران قرار دهد. این دوربین رزولوشن بالا و جزئیات و رکوردهای زیادی را در شب با شرایط نوری بسیار کم به دستگاه ضبط تصویر 2 مگاپیکسلی DVR ارسال می کند و تعداد پیکسل های افقی این دوربین کیفیتی برابر با ۴ مگاپیکسل دارد که حاصل ضرب پیکسل های افقی و عمودی این دوربین میشود. به طوری که اگر عدد ۲۵۶۰ که تعداد پیکسل افقی و عدد ۱۴۴۰ که پیکسل عمودی میباشد را در هم ضرب کنیم عددی معادل تقریبا ۴ ملیون بدست میاید که برابر با ۴ مگاپیکسل میشود. دوربین مداربسته تحت شبکه دام دارای بدنه ای از جنس فلز میباشد و بسیار محکم میباشد.

ولتاژ ورودی این دوربین مداربسته تحت شبکه بین 10 تا 14 ولت میباشد. دوربین هایک ویژن DS-2CD1743G0-IZ جریان مصرفی برابر با 1 یا 2 امپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ماکسیمم 4 وات را نیز دارد وهمچنین از قابلیت POE نیز برخوردار میباشد. به همین دلیل در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه و قیمت انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کیفیت 4 مگاپیکسل
  • تحت شبکه
  • دوربین سقفی
  • دید در شب 30 متر مربع
  • لنز متغیر از نوع موتورایز (12mm به  2.8MM )
  • قابلیت جمع کردن نور زیاد ( WDR )
  • ساپورت رم تا 256 گیگ
  • پشتیبانی از فرمت ضبط ( H264  +H265+)
  • پشتیبانی از استاندارد ( ONVIF )
  • بدنه فلز
  • مقاوم در برابر گرما و سرما

جهت مشاهده دیتاشیت دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1743G0-IZ کلیک نمایید.

PDF

 

برند

هایک ویژن

نوع دوربین

دوربین دام

فاصله کانونی

(2/8-12) میلی

رزولوشن ‌های تصویر

کیفیت 4 مگاپیکسل

قابلیت دید در شب

دید در شب 30 متر مربع

حداقل روشنایی

0.01 Lux @ (F1.2 , AGC ON) , 0 Lux with IR

نوع لنز

لنز متغیر از نوع موتورایز (12mm به  2.8MM )

جنس بدنه

فلزی

سایر ویژگی ها

قابلیت جمع کردن نور زیاد ( WDR ) ساپورت رم تا 256 گیگ پشتیبانی از فرمت ضبط ( H264  +H265+) پشتیبانی از استاندارد ( ONVIF )

محصولات پیشنهادی