دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS

      • *جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید*

در این قسمت مشخصات دوربین مداربسته هایک ویژن را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2T83G0-I8 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی 
  • کیفیت ثبت تصویر 4 مگاپیکسلی
  • کیفیت ضبط تصویر 20 فریم بر ثانیه
  • ولتاژ کارکرد 12 ولت
  • دارای سنسور سیموس
  • دید در شب تا 10 متر مربع
  • تکنولوژی 3DDNR,BLC,WDR,ROI,VCA
  • قابلیت اتصال به WIF
  • قابلیت ضبط و پخش صدای دو طرفه
  • ساپورت رم میکرو حداکثر 128 گیگ
  • دارای میکروفون داخلی
  • تحت شبکه

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS در واقع یک دوربین تحت شبکه نظارتی (IP) است. به طور کلی وقتی به هایک ویژن نگاه می کنیم به شرکتی برمی خوریم که در زمینه سیستم های امنیتی محصولات باکیفیتی مانند دوربین، دی وی آر و نرم افزارهای مدیریتی ارائه می دهد. برق مصرفي دوربين مدار بسته حداکثر 5 وات تا 9 وات مي باشد و ديد در شب آن تا 10 متر است.

معرفی دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS دارای بدنه ای به وزن 600 گرم است که نسبت به سایر محصولات هایک ویژن وزن بیشتری دارد. ابعاد این محصول نیز به خوبی طراحی شده است که با توجه به وزن این محصول برای نصب و مصرف کننده بسیار مناسب تلقی می شود. ناگفته نماند که استاندارد IP67 نیز در این محصول رعایت شده است و همین امر باعث می شود تا در مکان های غیر سقفی به دلیل مقاوم بودن در برابر گرد و غبار و آب، بدون مشکل در عملکرد آن استفاده شود. برد به کار رفته در این دوربین مداربسته، برد آمبرلا ساخت کشور آمریکاست.

امروزه فرمت ذخیره اطلاعات و ثبت آن اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. در واقع این فرمت ها در اشکال مختلف و مطابق با تکنولوژی روز سعی می کنند با حفظ کیفیت بالا حجم کمتری را اشغال کنند. هم اکنون شرکت هایک ویژن با آگاهی از این موضوع اقدام به معرفی دوربین مداربسته IP هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS با فرمت های ذخیره سازی H264 و H264+ نموده است. فشرده‌سازی H.264 یک روش فشرده‌سازی بسیار کارآمد است و با جمع‌آوری گروه‌های کوچکی از فریم‌ها و ارزیابی آن‌ها به عنوان یک مجموعه، محتوای تکراری را در هر فریم حذف می‌کند.

می توان گفت این روش تا 50 درصد فضای کمتری نسبت به روش فشرده سازی تصاویر MJPEG اشغال می کند. رشد چشمگیر فناوری دوربین های مداربسته در سال های اخیر باعث ایجاد آرامش و آسایش بیشتر در کسب و کار و امنیت شده است که محوریت آن کنترل بهتر فضای مورد نظر از طریق سیستم های نظارتی است. از جمله این فناوری ها و فناوری های مورد استفاده در این دوربین مداربسته می توان به VCA یا Video Content Analytics اشاره کرد که به معنای آنالیز تصاویر دوربین مداربسته است. در واقع به زبان ساده تر، سیستم این قابلیت را دارد که با تجزیه و تحلیل محتوای ویدیویی رویدادهای مختلف را شناسایی کرده و در صورت لزوم به کاربر اطلاع دهد.

ویژگی های دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS

این دوربین از فضای ذخیره سازی شبکه NAS و ANR استفاده می کند. در این دوربین می توانید هشدارهایی را برای مواردی مانند تشخیص حرکت، هشدار دستکاری، قطع شبکه، تداخل آدرس IP تنظیم کنید. دوربین های با دید بالا با پروتکل های شبکه مانند: TCP/IP ،UDP ،ICMP ،HTTP ،HTTPS ،FTP ،DHCP ،DNS ،DDNS ،RTP ،RTSP ،RTCP ،PPPoE ،NTP ،UPnP SMTP ،SNMP ،IGMP ،802.1X ،QoS ,IPv6 ,Bonjour سازگار است. استانداردهای شبکه مانند ONVIF (PROFILE S، PROFILE G) ،PSIA ،CGI،ISAPI برای دوربین های مداربسته  Vision DS-2CD2542FWD-IS نیز اعمال می شود. این دوربین برای اتصال به شبکه از پورت R-J45 10M و 100M استفاده می کند و ذخیره سازهای نصب شده در دوربین می تواند اسلات microSD ،SDHC ،SDXC با ظرفیت 128 گیگابایت باشد. این دوربین دارای میکروفون داخلی است و قابل تنظیم مجدد است.

وقتی در سفر هستیم یا از خانواده دور هستیم، همه ما می خواهیم مطمئن شویم که خانه یا محل کارمان در شرایط خوبی است. با استفاده از دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS می توانید به راحتی خانه یا محل کار خود را از هر نقطه ای با استفاده از تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ خود کنترل کنید. علاوه بر این، می توانید با استفاده از پورت های ورودی و خروجی داخلی برای تنظیم آلارم، امنیت محیط خود را افزایش دهید. این ویژگی در دوربین های مداربسته شما را از وجود سارقان آگاه می کند و همچنین با به صدا درآمدن آژیرها، سارق احساس ترس و نگرانی بیشتری می کند.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS حساسیت نوری 0.01 لوکس و 0.028 لوکس دارد. سرعت شاتر دوربین بین 1.3 تا 1.10000 ثانیه و لنزهای آن 2.8mm، 4mm، 6mm و زاویه دید لنز 2.8mm 106 درجه، زاویه دید لنز 4mm 83 درجه و زاویه دید لنز 6 میلی متر نیز 55.4 درجه است. قابلیت روز و شب این دوربین به صورت خودکار انجام می شود و کاهش نویز دیجیتال دوربین به صورت سه بعدی (3D DNR) می باشد. محدوده دینامیکی دوربین 120 دسی بل و تنظیمات زاویه در دوربین تا 30 درجه و شیب تا 75 درجه است.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS

مشخصات دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS

ناگفته نماند که قابلیت فیلمبرداری این دوربین مداربسته با رزولوشن 2688*1520 تعریف شده است که تقریبا معادل 20 فریم بر ثانیه برآورد شده است. سنسور CMOS که به عنوان سنسور پیکسل فعال نیز شناخته می شود، از سنسور تصویر Activepixel MOS گرفته شده است که در دهه 1960 اختراع شد و مدارهای مجتمع را از شاخه های سنسورهای پیکسلی در خود جای داد. این سنسور دارای یک مدار تبدیل ولتاژ مجزا در هر سلول نوری است، بنابراین هر پیکسل نور را به طور جداگانه به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. حال هایک ویژن از این سنسور تصویر در دوربین مداربسته خود نیز استفاده خواهد کرد.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS در محیط بیرون چندان مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و مناسب برای نصب در محیط های داخلی است اما هایک ویژن نیز از این استاندارد در این دوربین مداربسته برای تکمیل ویژگی های فنی محصول خود استفاده کرده است. بدنه دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS تشکیل شده از پلاستیک است. دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS دارای لنز ثابت با فاصله کانونی 4 میلی متر می باشد که قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت 4 مگاپیکسل را دارد.

همانطور که می دانید وظیفه دوربین های مدار بسته کنترل و ایجاد امنیت در حوزه حفاظتی است که اهمیت آن در تاریکی شب به دلیل افزایش احتمال تصادفات و جرایم دو چندان می شود. بنابراین می توان گفت دید در شب یکی از ویژگی های مهم دوربین های مداربسته است که در انتخاب دوربین باید به آن توجه کرد. دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS مجهز به قابلیت دید در شب با استفاده از نور مادون قرمز (IR) است و می تواند در تاریکی تا فاصله 10 متری تصاویری با کیفیت بالا ارائه دهد. برای درک بهتر عملکرد مادون قرمز باید بدانیم که دوربین ها از این نور برای روشن کردن فضای اطراف استفاده می کنند و در نتیجه تصویربرداری در شب امکان پذیر است. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردارزیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه و قیمت انواغ سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کیفیت ثبت تصویر 4 مگاپیکسلی
  • کیفیت ضبط تصویر 20 فریم بر ثانیه
  • ولتاژ کارکرد 12 ولت
  • استاندارد حفاظتی و نظارتی تصویری
  • People Counting (امکان شمارش افراد)
  • Smart Tracing (تکنولوژی تعقیب هوشمند)
  • Face Authentication (تکنولوژی شناسایی چهره)
  • لنز ثابت با فاصله کانونی 4 میلی متر
  • دارای سنسور سیموس
  • دید در شب تا 10 متر مربع
  • تکنولوژی 3DDNR,BLC,WDR,ROI,VCA
  • قابلیت اتصال به WIF
  • قابلیت ضبط و پخش صدای دو طرفه
  • ساپورت رم میکرو حداکثر 128 گیگ
  • دارای میکروفون داخلی

جهت مشاهده دیتاشیت دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS کلیک نمایید.

PDF

سنسور تصویر

1/3 اینچ اسکن پیشرونده CMOS

حداقل روشنایی

0.01 لوکس @(F1.2، AGC ON)، 0 لوکس با مادون قرمز

سرعت شاتر

1/3 ثانیه تا 1/10000 ثانیه

لنز

2.8mm@ F2.0، (4mm، 6mm اختیاری)

برد

IR 10 متر

ابعاد

(میلی متر) 99.3×96.7×52.8 میلی متر

وزن

600 گرم (1.32 پوند)

برند

هایک ویژن

محصولات پیشنهادی