دوربین هایک ویژن DS-2CD2T63G2-4I

      • جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید

در این قسمت مشخصات دوربین مداربسته هایک ویژن را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت دوربین هایک ویژن DS-2CD2T63G2-4I را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی
  • دوربین دیواری 
  • رزولوشن 6 مگاپیکسل 2K
  • فرمت ضبط +H265
  • قدرت دید در شب 80 متر

دوربین هایک ویژن DS-2CD2T63G2-4I از دسته دوربین مدار بسته، حرفه ای و دوربین های تحت شبکه است که این دوربین می تواند تصاویر را تا کیفیت Full HD ارائه نماید دوربین های مداربسته مانند یک کامپیوتر کوچک مجهز عمل میکنند که مهندسان حرفه ای با استفاده از آخرین تکنولوژی و مواد درجه یک و ماشین آلات صنعتی مدرن محصولاتی با کیفیت تولید می کنند که شامل دوربین های با کیفیت مختلف و بهترین لنزهای موجود در بازار است. اینترنشنال بیشتر نیازهای جهان را برای سیستم های حلقه بسته برآورده کرده است.

معرفی دوربین هایک ویژن DS-2CD2T63G2-4I

دوربین هایک ویژن DS-2CD2T63G2-4I دارای حسگر تصویر 6 مگاپیکسل 2K است و تصاویر ارائه شده توسط این دوربین تحت شبکه از کیفیت مناسبی برخوردارند که تصاویری با کیفیت خوبی ارائه می دهد. لنز این دوربین مداربسته با فواصل کانونی لنز 2.8 ( زاویه دید 107  درجه ) را پوشش می دهد. استفاده از عملکرد WDR هایک ویژن، تفاوت سطح نور را در محیط های با کنتراست نور بالا یا محیط هایی که نور مستقیماً به لنز دوربین می تابد، از بین می برد و از تاریک شدن تصویر جلوگیری می کند که نقطه کور تصویر را به مقدار شدیدی کاهش داده و در تعداد دوربین مصرفی نیز به صرفه میباشد.

دوربین هایک ویژن DS-2CD2T63G2-4I توربو اچ دی به صورت ساختاری در دو نوع بولت و تراپ با لنزهای ثابت و وریفوکال مختلف تولید می شوند که هر کدام از این دوربین ها دارای مشخصات فنی و قابلیت های خاص و منحصر به فردی می باشند و با توجه به امکانات هر دوربین و نوع نیاز افراد از آنها استفاده می کنند. برای تصویربرداری رنگی دارای مادون قرمز در محیط های داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، پزشکی، صنعتی و کارخانجات و اماکن تفریحی و ورزشی و …. نصب و استفاده میشود.

این دوربین با بهره مندی از استانداردهای جهانی IP67 در برابر آب، گرد و غبار و رطوبت مقاوم بوده و به همین دلیل برای نصب در محیط های داخلی و خارجی مناسب می باشد. این دوربین مداربسته با استفاده از قابلیت WDR هایک ویژن اختلاف سطح نور در محیط های با کنتراست بالای نور و یا محیط هایی که نور مستقیما به لنز دوربین می تابد را برطرف میکند و از تاریک شدن تصویر جلوگیری می کند. از دیگر قابلیت های این دوربین مداربسته هایک ویژن می توان به قابلیت 3D DNR (کاهش نویز دیجیتال سه بعدی) اشاره نمود.

دوربین هایک ویژن DS-2CD2T63G2-4I از عملکرد شبکه WDR برای رفع اختلاف سطح نور در محیط های با کنتراست نور بالا یا محیط هایی که نور مستقیماً به لنز دوربین می تابد و از تاریک شدن تصویر جلوگیری می کند، استفاده می کند. از دیگر ویژگی های بارز این دوربین مداربسته جدید و کارآمد می توان به فاصله کانونی لنز این دوربین پرداخت که در بهترین حالت 2.8 میلیمتر میباشد که زاویه دید برابر با 107 درجه را تشکیل میدهد که نقطه کور تصویر را به مقدار شدیدی کاهش داده و در تعداد دوربین مصرفی نیز بسیار به صرفه میباشد.دوربین هایک ویژن DS-2CD2T63G2-4I

ویژگی های دوربین هایک ویژن DS-2CD2T63G2-4I

دوربین هایک ویژن DS-2CD2T63G2-4I از تکنولوژی TVI ساخته شده اند که هنگام نصب با تکنولوژی های دیگر مانند AHD یا HDCVI تلفات کمتری دارد. راه اتصال دوربین مداربسته هایک ویژن به دستگاه NVR از طریق کابل شبکه یا CAT6 به طول حداکثر 200 متر و از طریق سوکت شبکه RG 45 می باشد. این دوربین مداربسته دیواری برای محیط های داخلی و خارجی مناسب است و میزان دید و کیفیت دوربین های مدار بسته به محل و ارتفاع نصب آن ها یعنی پایین یا بالاتر بستگی داردکه چه دیدی در اختیار کاربر قرار دهد. این دوربین مداربسته هایک ویژن محدوده دید در شب 80 متر مربع را پوشش می دهد.

دوربین هایک ویژن DS-2CD2T63G2-4I می تواند در تاریکی و همچنین در روز تصاویری با وضوح کامل را در اختیار کاربران قرار دهد. این دوربین رزولوشن بالا و جزئیات و رکوردهای زیادی را در شب با شرایط نوری بسیار کم به دستگاه ضبط تصویر 6 مگاپیکسلی DVR ارسال می کند و یکی از ویژگی های قابل توجه این دوربین هایک ویژن مجهز بودن به میکروفون داخلی است که ضبط را انجام می دهد و دارای فرمت (H264 + H265 +) میباشد و تعداد پیکسل های افقی این دوربین 3200 پیکسل و عمودی 1800 پیکسل میباشد که حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت 6 مگاپیکسل را تشکیل میدهد.

دوربین هایک ویژن DS-2CD2T63G2-4I از لنز ۲٫۸میباشد که اگر قصد دارید دوربین را در ارتفاع کم یا در فضای کوچک نصب کنید، توصیه می کنیم از لنز 2.8 استفاده کنید. که زاویه دید 107 درجه دارد و می توانید فضای بیشتری را پوشش دهید و نقطه کور تصویر خود را به حداقل برسانید. این دوربین مدار بسته هایک ویژن مجهز به قابلیت BLC ( یکسان کردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک ) و قابلیت WDR ( جمع کردن نور زیاد به صورت سخت افزاری) و DAY/NIGHT ( تنظیم نور در شب و روز ) میباشد.

ولتاژ ورودی این دوربین مداربسته تحت شبکه بین 10 تا 14 ولت میباشد و دوربین مدل DS-2CD2T63G2-4I  جریان مصرفی برابر با 1 یا 2 امپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ماکسیمم 5 وات را نیز دارد وهمچنین از قابلیت POE نیز برخوردار میباشد و بدنه این دوربین مداربسته از فلز و پلاستیک است به همین دلیل در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه و قیمت انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دوربین دیواری
  • تحت شبکه ( اتصال از طریق کابل شبکه )
  • رزولوشن 6 مگاپیکسل 2K
  • فرمت ضبط +H265
  • لنز 2.8 ( زاویه دید 107  درجه )
  • قدرت دید در شب 80 متر
  • بدنه فلزی
  • استاندارد IP67

جهت مشاهده دیتاشیت دوربین هایک ویژن DS-2CD2T63G2-4I کلیک نمایید.

PDF

برند

هایک ویژن

فاصله کانونی

لنز 2.8 ( زاویه دید 107  درجه )

رزولوشن ‌های تصویر

6 مگاپیکسل 2K

قابلیت دید در شب

80 متر مربع

حسگر تصویر

6MP CMOS image sensor

جنس بدنه

فلز و پلاستیک

سایر ویژگی ها

دوربین دیواری تحت شبکه ( اتصال از طریق کابل شبکه ) فرمت ضبط +H265

محصولات پیشنهادی