دوربین هایک ویژن DS-2CD2183G2-IU

      • جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید

در این قسمت مشخصات دوربین مداربسته هایک ویژن را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت دوربین هایک ویژن DS-2CD2183G2-IU را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی 
  • دارای میکروفون داخلی
  • لنز 2.8 ( زاویه دید 107  درجه )
  • قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس دی تا 256 گیگ
  • قدرت دید در شب 30 متر

دوربین هایک ویژن DS-2CD2183G2-IU یک دوربین مدار بسته، یک دوربین دام و از دسته دوربین های تحت شبکه است. دوربین مداربسته تورت هایک ویژن یکی دیگر از انواع دوربین های مداربسته از نوع سقفی به روز و بسیار کارآمد است. این دوربین ها مانند یک کامپیوتر کوچک مجهز شده اند که مهندسان حرفه ای با استفاده از آخرین تکنولوژی و مواد درجه یک و ماشین آلات صنعتی مدرن محصولات با کیفیتی را از آن تولید می کنند که دوربین های با کیفیت مختلف و بهترین لنزهای موجود در بازار را ارائه کرده است.

خصوصیات دوربین هایک ویژن DS-2CD2183G2-IU

دوربین هایک ویژن DS-2CD2183G2-IU دارای استاندارد جهانیIP67 و از نوع سقفی می باشد و هر کدام از این دوربین های مداربسته دارای مشخصات فنی و قابلیت های مهم و منحصر به فردی می باشد که کاربران می توانند با توجه به قابلیت های هر دوربین نظارتی و نوع آن از آن استفاده کنند. این دوربین تحت شبکه قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس دی تا 256 گیگ را دارد و برای تصویربرداری رنگی مادون قرمز در محیط های داخلی و زیرسقف مانند محیط های بیرونی مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، پزشکی، صنعتی، کارخانه ها، اماکن تفریحی و ورزشی و … نصب و استفاده میشود.

دوربین هایک ویژن DS-2CD2183G2-IU دارای سنسور تصویر 8 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت خوب ارائه می دهد. لنز این دوربین مداربسته (2.8) است و دوربین مداربسته تحت شبکه از دسته دوربین های Turbohd سازگار با تمامی دوربین های DVR، دستگاه ها و عملکردهای دیجیتال هایک ویژن با بهره مندی از جهانی است. استاندارد IP67 در برابر گرد و خاک و رطوبت و بارندگی مقاوم است و در نتیجه برای نصب در محیط های بیرونی مناسب و بهتر است و در مقابل گرد و غبار خودنمایی می کند و بدنه دوربین فلزی و رنگ آن سفید است و در شب دیده می شود تصاویر این دوربین واضح هستند و تصاویر را واضح و با کیفیت بالا ثبت می کنند.

این دوربین مداربسته از قابلیت WDR تحت شبکه برای رفع اختلاف سطح نور در محیط های با کنتراست نور بالا یا محیط هایی که نور مستقیماً به لنز دوربین می تابد و از تاریک شدن تصویر جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های این دوربین هایک ویژن می توان به پورت POE، 3D DNR (کاهش نویز دیجیتال سه بعدی) و فرمت ضبط ( H264  +H265+) اشاره کرد. این دوربین با رزولوشن 3840*2160 می تواند تا 30 متر مربع را با مادون قرمز خود روشن کند. برد دارای دید در شب رنگی یا به اصطلاح تکنولوژی colorVU می باشد.

فاصله کانونی لنز دوربین مدل DS-2CD2183G2-IU در بهترین حالت 2.8 میلیمتر میباشد که زاویه دید برابر با 107درجه را تشکیل میدهد. که این امر باعث میشود نقطه کور تصویر را به مقدار شدیدی کاهش داده تقریبا دید به تمامی جهات را به کاربران میدهد که این موضوع باعث میشود در تعداد دوربین مصرفی نیز صرفه جویی شود و به صرفه میباشد که مسئله ی مهمی برای کاربران است. این دوربین مداربسته در رده دوربین های استار لایت قرار میگیرد که قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس دی تا 256 گیگابایت را دارد که به خوبی میتواند تمامی فیلم های ضبط شده را در خود ضبط و ذخیره کند و تا چند وقت در دسترس کاربران قرار دهد.دوربین هایک ویژن DS-2CD2183G2-IU

ویژگی های دوربین هایک ویژن DS-2CD2183G2-IU

دوربین هایک ویژن DS-2CD2183G2-IU علاوه بر روز، می تواند در تاریکی نیز تصاویر رنگی با کیفیت به کاربران ارائه دهد. این دوربین در شب با شرایط نور بسیار کم رزولوشن بالا و جزئیات و رکوردهای زیادی را در دستگاه ضبط تصویر DVR با کیفیت 8 مگاپیکسل ارسال می کند و یکی از ویژگی های قابل توجه این دوربین هایک ویژن مجهز بودن به میکروفون داخلی با پشتیبانی از فرمت ضبط ( H264  +H265+) است و تعداد پیکسل های افقی این دوربین 3840 پیکسل و عمودی 2160 پیکسل میباشد که حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت 8 مگاپیکسل را تشکیل میدهد.

دوربین هایک ویژن DS-2CD2183G2-IU از تکنولوژی TVI ساخته شده اند که هنگام نصب با تکنولوژی های دیگر مانند AHD یا HDCVI تلفات کمتری دارند. راه اتصال دوربین مداربسته هایک ویژن به دستگاه NVR از طریق کابل شبکه یا CAT6 به طول حداکثر 200 متر و از طریق سوکت شبکه RG 45 می باشد. این دوربین مداربسته از نوع سقفی می باشد که برای محیط های داخلی و بیرونی مناسب است و میزان دید دوربین های مداربسته به محل و ارتفاع نصب آن ها یعنی پایین تر یا بالاتر نصب شدن آن بستگی دارد.

دوربین هایک ویژن DS-2CD2183G2-IU در دسته دوربین های Starlight قرار می گیرد. دوربین 8 مگاپیکسلی این مدل قابل تبدیل است که به این معنی است که کاربران به 4 فناوری آنالوگ دسترسی دارند. شما می توانید از این دوربین به عنوان دوربین مدار بسته AHD، HDCVI، HDTVI و آنالوگ در سیستم خود استفاده کنید. این دوربین به قابلیت های BLC (برابرسازی کنتراست نور در محیط های روشن و تاریک) و DWDR (جمع آوری دیجیتالی نور زیاد) و DAY/NIGHT (تنظیم نور در شب و روز) مجهز شده است.

ولتاژ ورودی این دوربین مداربسته تحت شبکه بین 10 تا 14 ولت میباشد و جریان مصرفی برابر با 1 یا 2 امپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ماکسیمم 4 وات را نیز دارد وهمچنین از قابلیت POE نیز برخوردار میباشد. به همین دلیل در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه و قیمت انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دوربین سقفی
  • تحت شبکه ( اتصال از طریق کابل شبکه )
  • 8 مگاپیکسل 4K
  • رزولوشن 3840*2160
  • دارای میکروفون داخلی
  • لنز 2.8 ( زاویه دید 107  درجه )
  • قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس دی تا 256 گیگ
  • قدرت دید در شب 30 متر
  • بدنه فلزی
  • استاندارد IP67

جهت مشاهده دیتاشیت دوربین هایک ویژن DS-2CD2183G2-IU کلیک نمایید.

PDF

برند

هایک ویژن

فاصله کانونی

لنز (2.8) ( زاویه دید 107 درجه )

رزولوشن ‌های تصویر

3840*2160

قابلیت دید در شب

30متر مربع

جنس بدنه

فلزی

تعداد رم

قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس دی تا 256 گیگ

سایر ویژگی ها

دوربین سقفی تحت شبکه ( اتصال از طریق کابل شبکه ) 8 مگاپیکسل 4K رزولوشن 3840*2160

محصولات پیشنهادی