مقالات

انواع دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته و خرید آن مسئله ی بسیار پرتکرار این روزهای کاربران میباشد که به دلیل توجه روز افزون کاربران به اهمیت وجود دوربین مدار بسته در تمام مجموعه ها، ساختمان ها، خیابان ها و … در میان افراد، پر تکرار تر شده. مجموعه ایمن ارتباط در این مقاله به معرفی انواع دوربین مداربسته خواهد پرداخت که مسئله انتخاب بهترین دوربین مداربسته را برای کاربران راحت تر کند. با ما همراه باشید.

معرفی انواع دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته که معمولا به منظور نظارت بر مکان های داخلی و خارجی و ضبط تصاویر برای نظارت و اهداف شخصی یا نظارتی استفاده میشوند که باتوجه به محیط در نظر گرفته شده برای نصب و خرید دوربین مداربسته ، انواع دوربین مداربسته مختلفی تولید و توزیع شده. انواع دوربین مداربسته با ثبت اطلاعات بصری یک محیط، امکان پیگیری شخصی یا قضایی جرم را فراهم میکند و استفاده از آنها در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان های امنیتی تبدیل شده است و با ایجاد احساس امنیت در جامعه، آرامش را در زندگی مردم به ارمغان آورده است.

امروزه انواع دوربین مداربسته دام و بولت در برند ها و قابلیت های مختلف تولید شده اند که در ادامه به چند برند پرفروش در زمینه تولید انواع دوربین مداربسته اشاره خواهیم نمود. یکی از معروف ترین کمپانی های تولید کننده انواع دوربین مداربسته در کیفیت های بالا کمپانی هایک ویژن میباشد. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های حفاظتی و انواع دوربین مداربسته در جهان است و به عبارت دیگر میتوان گفت، تخصص اصلی هایک ویژن ساخت تجهیزات نظارت تصویری (انواع دوربین مداربسته نظارتی و تجهیزات مربوطه) است.

کمپانی هایک ویژن از سال 2001 کار خود را آغاز کرد و در 15 سال گذشته توانسته است سهم زیادی از بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را به خود اختصاص دهد. سیاست فعلی هایک ویژن افزایش کیفیت محصولات و افزایش کیفیت تولید آنها است و در نتیجه امکان دسترسی مشتریان به محصولات با کیفیت بالا با قیمت بسیار مناسب را فراهم میکند. هایک ویژن در دو سال اخیر سعی در گسترش فعالیت های خود در بازارهای مرتبط با سیستم های امنیتی مانند تجهیزات کنترل تردد، حفاظت مستقیم، اعلام حریق و … داشته است و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته قرار گرفته است.انواع دوربین مداربسته

لازم به ذکر است، هایک ویژن تنها برندی در ایران است که به صورت مشترک در پروژه های کوچک (منازل، واحدهای کوچک اداری و تجاری و …) و پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و …) استفاده میشود و دلیل این امر تولید طیف وسیعی از محصولات با توجه به نیاز مشتریان است، به طوری که طیف اقتصادی محصولات، از جمله انواع دوربین هایک ویژن بتواند با برخی از ارزان ترین تجهیزات حفاظتی موجود در ایران رقابت کند و همچنان کیفیت و استانداردهای خود را حفظ کند.

معرفی سایر کمپانی های تولید کننده انواع دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته از دومین برند پرفروش در ایران به کمپانی کی دی تی اشاره میگردد. برند KDT فعالیت خود را از بهمن ماه 1396 در زمینه طراحی، نصب، اجرا و تعمیر سیستم های امنیتی اعم از انواع دوربین مداربسته ، دزدگیر، اعلام حریق، درب اتوماتیک، آنتن مرکزی و سیستم های شبکه سخت افزاری آغاز کرد. این برند در راستای اهداف خود یعنی کارآفرینی و معرفی ذائقه ایرانی در بازارهای جهانی میباشد که با ایجاد کارگاه تولیدی به فعالیت خود ادامه داد و سعی در تولید محصولات متنوع با کیفیت بالا از جمله دوربین KDT دارد.

کمپانی KDT یک برند و پروف ایرانی از نظر نام و نشان در ایران در سطح بین المللی است و تمامی تجهیزات شبکه آن در ایران و در محل تولید این شرکت تولید میشود. نمایندگی های فروش محصولات KDT تامین کننده تجهیزاتی مانند دوربین ها، سوئیچ ها، ضبط کننده های دوربین تحت شبکه، دستگاه های ذخیره سازی و ابزارهای شبکه هستند. این برند به طور کامل ثبت شده است و کلیه تجهیزات این علامت تجاری در ایران میباشد که مجموعه ای از محصولات، دوربین ها و ضبط کننده های چین و علائم تجاری سایر کشورها و ساخت برند kdt میباشد.

این کمپانی در تهران برای توسعه خدمات اینترنتی شروع به کار کرد و یکی از موفق ترین برندهای دوربین مداربسته در ایران با مجوز از شرکت های مادر ایران، دوربین کی دی تی میباشد. با پیگیری خط تولید شرکت KDT، عمده فعالیت های این شرکت اجرای پروژه های سیستم بی سیم بوده و سرانجام در سال 1388 با تلاش مردم و استقبال از این برند باعث پیشرفت و توسعه آن شدند به طوری که امروزه سایت های تولیدی را در کشورهای همسایه به ویژه تهران ایجاد کرده اند که هدف آن ارائه مشاوره و راه حل های مختلف عرضه به فراهم کند.

مجموعه ایمن ارتباط با هدف ارائه خدمات فناوری اطلاعات و سیستم های امنیتی هوشمند و فروش انواع دوربین مداربسته از برند های مختلف از جمله برند با کیفیت ایرانی، کی دی تی شروع به خدمات رسانی به مشتریان عزیز خود کرده و به فروش انواع دوربین مداربسته با توجه به شرایط و خواسته های مشتریان، نصب و راه اندازی انواع دوربین مداربسته و همچنین پشتیبانی سیستم های امنیتی مجموعه ها و یا منازل پرداخته است.انواع دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته برند داهوا

انواع دوربین مداربسته از برند داهوا نیز امروزه بسیار پرفروش میباشد. کمپانی داهوا بیش از 15 سال است که به توسعه فناوری های امنیتی اختصاص داده است و به بهترین نتایج در تحقیق و طراحی فناوری تجهیزات نظارتی دست یافته است و بهترین تجربه را در زمینه سخت افزار و نرم افزار برای مشتریان خود فراهم میکند و در سال 2002 شروع به ساخت دستگاه های DVR 8 کاناله ریل تایم کرد و تا سال 2003 موفق به ساخت دستگاه های 16 کاناله بلادرنگ شد و از سال 2006 با تغییر در ساختار شرکت موفق به تولید خط تولید لانچ در تمامی زمینه ها از جمله وسایل حفاظتی مانند دوربین مدار بسته، DVR، دوربین های تحت شبکه، سرورها و … شده است.

داهوا برای اولین بار موفق به تولید دستگاه DVR با 32 کانال کامل D1 در جهان شده است و همچنین دوربین داهوا علاوه بر داشتن گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 دارای برخی گواهینامه های بین المللی مانند UL, CE, FCC نیز می باشند. دوربین های داهوا با رتبه اعتباری بالا در اروپا، آمریکا، ژاپن و تایوان به فروش میرسند و به طور گسترده در خرده فروشی، مدارس، هتل ها، بانک ها، بیمارستان ها، ساختمان های اداری، بزرگراه ها، عوارض (کنترل ترافیک) استفاده میگردد.

امکان ندارد فردی را در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی پیدا کنید که نام داهوا را نشنیده باشد. داهوا دارای نمایندگی های فروش متعددی در سراسر جهان است که از 22 نماینده اصلی و تعدادی نماینده فروش تشکیل شده است. نمایندگی اصلی و مرکزی داهوا در گوانگژو چین واقع شده است و نمایندگی داهوا به 22 کشور تقسیم شده است تا محصولات را از جمله انواع دوربین مداربسته در رده نمایندگی اصلی توزیع و به فروش برساند.

در این مقاله، مجموعه ایمن ارتباط به معرفی سه برند پرفروش انواع دوربین مداربسته در ایران به نام های کی دی تی، هایک ویژن و داهوا پرداخت که این سه برند با توجه به نیاز های تمامی کاربران و مجموعه ها به تولید دوربین های مداربسته پرداخته اند و کاربران با هر سلیقه و نیاز، میتوانند با خیال راحت به انتخاب دوربین مداربسته باب میل خود بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *