دوربین هایک ویژن DS-2CD1347G0-L

      • جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید

در این قسمت مشخصات دوربین مداربسته هایک ویژن را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت دوربین هایک ویژن DS-2CD1347G0-L  را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی 
  • دوربین سقفی
  • رزولوشن تصویر: 4 مگاپیکسل
  • میزان دید در شب: ColorVu با برد 30 متر

دوربین هایک ویژن DS-2CD1347G0-L یک دوربین مدار بسته، یک دوربین امنیتی و یک دوربین دام و از دسته دوربین های تحت شبکه است. دوربین هایک ویژن DS-2CD1347G0-L یکی دیگر از انواع دوربین های مداربسته به روز و بسیار کارآمد است. این دوربین ها مانند یک کامپیوتر کوچک مجهز شده اند که مهندسان حرفه ای با استفاده از آخرین تکنولوژی و مواد درجه یک و ماشین آلات صنعتی مدرن محصولات با کیفیتی را از آن تولید می کنند که دوربین های با کیفیت مختلف و بهترین لنزهای موجود در بازار را ارائه کرده است. اینترنشنال بیشتر نیازهای جهان را برای سیستم های حلقه بسته برآورده کرده است.

معرفی دوربین هایک ویژن DS-2CD1347G0-L

دوربین هایک ویژن DS-2CD1347G0-L دارای استاندارد جهانیIP67 و از نوع سقفی می باشد و هر کدام از این دوربین های مداربسته دارای مشخصات فنی و قابلیت های خاص و منحصر به فردی می باشد که کاربران می توانند با توجه به قابلیت های هر دوربین نظارتی و نوع آن از آن استفاده کنند. مردم باید از آنها استفاده کنند. این دوربین تحت شبکه برای تصویربرداری رنگی مادون قرمز در محیط های داخلی و خارجی مانند محیط های بیرونی مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، پزشکی، صنعتی، کارخانه ها، اماکن تفریحی و ورزشی و … نصب و استفاده میشود.

دوربین هایک ویژن DS-2CD1347G0-L دارای حسگر تصویر 4 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت خوبی ارائه می دهد. لنز موجود در آن از نوع ثابت است که تنها امکان تنظیم فوکوس را دارد و با فواصل کانونی 2/8 و 4mm ( زاویه دید 106  درجه ) عرضه می شود و دوربین مدار بسته تحت شبکه از دسته دوربین های Turbohd سازگار با تمامی دوربین های DVR هایک ویژن، دستگاه ها و عملکرد دیجیتال با بهره مندی از استاندارد جهانی IP67 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و در نتیجه برای نصب در محیط های خارجی مناسب و بهتر است و در برابر گرد و غبار خودنمایی می کند و بدنه دوربین پلاستیک و فلز و رنگ آن سفید است و در شب دیده می شود. تصاویر این دوربین واضح هستند و تصاویر را به وضوح و با کیفیت بالا ثبت می کنند.

این دوربین تحت شبکه دارای ویژگی DWDR است که به اصلاح اختلاف نور در محیط های با کنتراست بالا کمک می کند. با کمک این دوربین مداربسته هایک ویژن می توانید تصاویر اطراف خود را از لنز انتخابی مشاهده کنید.دوربین های دید در شب با استفاده از امواج مادون قرمز امکان رویت تصاویر در شب یا در محیط های بدون نور را میسر می سازند. البته این دوربین برای ثبت تصاویر رنگی مجهز به نور سفید نیز است. همچنین این دوربین از قابلیت DNR بهره برده است که از ( کاهش نویز در شب ) نیز پشتیبانی میکند که امر بسیار مهمی در کیفیت ضبط تصاویر میباشد.

این دوربین مداربسته از قابلیت WDR تحت شبکه برای رفع اختلاف سطح نور در محیط های با کنتراست نور بالا یا محیط هایی که نور مستقیماً به لنز دوربین می تابد و از تاریک شدن تصویر جلوگیری می کند، استفاده می کند. از دیگر ویژگی های این دوربین هایک ویژن DS-2CD1347G0-L می توان به پورت POE، 3D DNR (کاهش نویز دیجیتال سه بعدی) و فشرده سازی H.265 +, H.265, H.264 +, H.264 اشاره کرد. این دوربین با رزولوشن 5 مگاپیکسل می تواند تا 30 متر را با مادون قرمز خود روشن کند. برد دارای دید در شب رنگی یا به اصطلاح تکنولوژی colorVU می باشددوربین هایک ویژن DS-2CD1347G0-L

خصوصیات دوربین هایک ویژن DS-2CD1347G0-L

دوربین هایک ویژن DS-2CD1347G0-L علاوه بر روز، می تواند در تاریکی نیز تصاویر رنگی با کیفیت به کاربران ارائه دهد. این دوربین در شب با شرایط نور بسیار کم رزولوشن بالا و جزئیات و رکوردهای زیادی را در دستگاه ضبط تصویر DVR با کیفیت 4 مگاپیکسل ارسال می کند و یکی از ویژگی های قابل توجه این دوربین هایک ویژن مجهز بودن به میکروفون داخلی با پشتیبانی از فرمت ضبط ( H264  +H265+) است و تعداد پیکسل های افقی این دوربین 2560 پیکسل و عمودی 1440 پیکسل میباشد. حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت 4 مگاپیکسل را تشکیل میدهد.

دوربین های هایک ویژن DS-2CD1347G0-L از تکنولوژی TVI ساخته شده اند که هنگام نصب با تکنولوژی های دیگر مانند AHD یا HDCVI تلفات کمتری دارند. راه اتصال دوربین مداربسته هایک ویژن به دستگاه NVR از طریق کابل شبکه یا CAT6 به طول حداکثر 200 متر و از طریق سوکت شبکه RG 45 می باشد. این دوربین مداربسته از نوع دیواری یا به اصطلاح پیچ می باشد که برای محیط های بیرونی مناسب است و میزان دید دوربین های مداربسته به محل و ارتفاع نصب آن ها بستگی دارد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این دوربین مداربسته این است که میتواند در دمایی برابر با منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۶۰ درجه کار کند و رطوبت کمتر از 90 درجه سانتی گراد کار میکند. دوربین 5 مگاپیکسلی در این مدل قابل تبدیل است و این بدان معناست که کاربران به 4 فناوری آنالوگ دسترسی دارند. شما می توانید از این دوربین به عنوان دوربین مدار بسته AHD، HDCVI، HDTVI و آنالوگ در سیستم خود استفاده کنید. این دوربین مجهز به قابلیت BLC ( یکسان کردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک ) و قابلیت DWDR ( جمع کردن نور زیاد به صورت دیجیتال)  و DAY/NIGHT ( تنظیم نور در شب و روز ) میباشد.

ولتاژ ورودی این دوربین مداربسته تحت شبکه بین 10 تا 14 ولت میباشد و دوربین هایک ویژن DS-2CD1347G0-L جریان مصرفی برابر با ماکسیمم 5 وات را نیز دارد وهمچنین از قابلیت POE نیز برخوردار میباشد و وزن این دوربین 500 گرم میباشد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه و قیمت انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دوربین سقفی
  • کالر ویو (دید در شب رنگی)
  • نوع تکنولوژی: تحت شبکه (IP)
  • مدل و کاربرد: دام، داخلی/خارجی
  • رزولوشن تصویر: 4 مگاپیکسل
  • لنز: ثابت- (2/8 و 4 mm)
  • میزان دید در شب: ColorVu با برد 30 متر
  • درجه محافظت: IP67
  • جنس بدنه: پلاستیک و فلز

جهت مشاهده دیتاشیت دوربین هایک ویژن DS-2CD1347G0-L کلیک نمایید.

PDF

برند

هایک ویژن

فاصله کانونی

(2.8) و 4 میلیمتر

رزولوشن ‌های تصویر

4 مگاپیکسل

قابلیت دید در شب

30 متر مربع

حداقل روشنایی

0.01 Lux @ (F1.2 , AGC ON) , 0 Lux with IR

نوع لنز

ثابت

حسگر تصویر

4MP CMOS image sensor

جنس بدنه

پلاستیک و فلز

محصولات پیشنهادی