دوربین هایک ویژن DS-2CE18U8T-IT3

      • جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید

در این قسمت مشخصات دوربین مداربسته هایک ویژن را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت دوربین هایک ویژن DS-2CE18U8T-IT3 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی 
  • بدنه فلز
  • توربو اچ دی
  • دوربین دیواری
  • دید در شب 60 متر مربع
  • پشتیبانی از منو تنظیمات

دوربین هایک ویژن DS-2CE18U8T-IT3 یک دوربین مدار بسته از دوربین های آنالوگ هایک ویژن Turbo HD است که کیفیت تصویر 5 مگاپیکسلی دارد. دوربین هایک ویژن DS-2CE18U8T-IT3 یکی دیگر از انواع دوربین های مداربسته به روز و بسیار کارآمد است. این دوربین ها مانند یک کامپیوتر کوچک هستند که مهندسان حرفه ای آن با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و مواد درجه یک و ماشین آلات صنعتی مدرن محصولات با کیفیتی تولید کرده اند که چندین دوربین با کیفیت و بهترین لنزهای موجود در بازار را ارائه کرده اند. اینترنشنال بیشتر نیازهای جهان به سیستم های مدار بسته را برآورده کرده است.

خصوصیات دوربین هایک ویژن DS-2CE18U8T-IT3

دوربین هایک ویژن DS-2CE18U8T-IT3 توربو اچ دی به صورت ساختاری در دو نوع بولت و تراپ با لنزهای ثابت و وریفوکال مختلف تولید می شوند که هر کدام از این دوربین ها دارای مشخصات فنی و قابلیت های خاص و منحصر به فردی می باشند و با توجه به امکانات هر دوربین و نوع نیاز افراد از آنها استفاده می کنند. برای تصویربرداری رنگی دارای مادون قرمز در محیط های داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، پزشکی، صنعتی و کارخانجات و اماکن تفریحی و ورزشی و ….

دوربین هایک ویژن DS-2CE18U8T-IT3 دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی میباشد که تصاویر ارائه شده توسط این دوربین 8 مگاپیکسلی دارای کیفیت بالایی هستند و یک دوربین بولت و از دسته دوربین های Turbohd با تمامی دستگاه های DVR هایک ویژن سازگار است و عملکرد دیجیتال دارای استاندارد مقاومت IP67 می باشد که باعث می شود دوربین در برابر رطوبت، آب و گرد و غبار مقاوم باشد. گرد و غبار خودنمایی می کند و بدنه دوربین فلزی و رنگ آن سفید است و در شب دیده می شود و تصاویر واضح است و به وضوح و با کیفیت بالا ضبط می کند. ویژگی DWDR به تصحیح تفاوت نور در محیط های با کنتراست بالا کمک می کند.

با کمک این دوربین می توانید تصاویر اطراف خود را از لنز انتخابی مشاهده کنید. این دوربین دارای لنزهای ثابت 2.8، 3.6 و 6 میلی متری است که هر کدام از این لنزها زاویه دید خاص خود را دارند، لنز موجود در آن از نوع ثابت است که فقط قابلیت تنظیم فوکوس و با فواصل کانونی 2/8، 3 را دارد و زوایای دید برابر با 105 و 85، 60 درجه است. دوربین مداربسته 8 مگاپیکسلی DS-2CE18U8T-IT3 هایک ویژن با استفاده از سنسور CMOS قادر به ضبط تصاویر با کیفیت 8.29 مگاپیکسل و رزولوشن 3840 (H) x 2160 (V) با کیفیت 4K می باشد که می تواند تصویری با رزولوشن 3840×2160 با حداکثر سرعت 25 فریم در ثانیه در هر دو سیگنال ویدئویی PAL و NTSC نمایش دهد.

این دوربین مداربسته با استفاده از قابلیت WDR هایک ویژن اختلاف سطح نور در محیط های با کنتراست بالای نور و یا محیط هایی که نور مستقیما به لنز دوربین می تابد را برطرف میکند و از تاریک شدن تصویر جلوگیری می کند. از دیگر قابلیت های این دوربین مداربسته هایک ویژن می توان به قابلیت 3D DNR (کاهش نویز دیجیتال سه بعدی) اشاره نمود. این دوربین با داشتن رزولوشن 8 مگاپیکسل می تواند به کمک مادون قرمز خود تا 60 متر فضای مقابل خود را روشن کند.دوربین هایک ویژن DS-2CE18U8T-IT3

ویژگی های دوربین هایک ویژن DS-2CE18U8T-IT3

دوربین هایک ویژن DS-2CE18U8T-IT3 علاوه بر روز، می تواند در تاریکی نیز تصاویری با کیفیت و شفاف به کاربران خود ارائه دهد. این دوربین در شب با شرایط نور بسیار کم رزولوشن بالا و جزئیات و رکوردهای زیادی را در دستگاه ضبط تصویر DVR با کیفیت 5 مگاپیکسل ارسال می کند و یکی از ویژگی های قابل توجه این دوربین هایک ویژن مجهز بودن به میکروفون داخلی است تا کاربران بتوانند صداهای نصب این دوربین را بشنوند و در مواقعی که هم از محل کار خود دور هستند بر کار خود کنترل و نظارت کامل داشته باشند.

دوربین هایک ویژن DS-2CE18U8T-IT3 از تکنولوژی TVI ساخته شده اند که هنگام نصب با تکنولوژی های دیگر مانند AHD یا HDCVI تلفات کمتری دارند. نحوه اتصال دوربین هایک ویژن DS-2CE18U8T-IT3 به DVR از طریق کابل کواکسیال یا هیبریدی (RG59) به متر کابل کشی شده تا 500 متر و از طریق دوشاخه BNC می باشد. این دوربین مداربسته از نوع دیواری یا به اصطلاح بولتی می باشد که برای محیط های خارجی مناسب می باشد و مقدار وضوح دید دوربین های مداربسته به مکان و ارتفاع نصب انها بستگی دارد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این دوربین مداربسته این است که می تواند در دمای -40 درجه سانتی گراد تا 60 درجه سانتی گراد و رطوبت کمتر از 90 درجه سانتی گراد کار کند و این امر کارآمد و مهمی برای کاربران و خریداران از خطه های مختلف مکانی میباشد. دوربین هایک ویژن DS-2CE18U8T-IT3 ظاهری زیبا و طراحی خلاقانه و بروز دارد که برای کاربران بسیار موثر است. دوربین 8 مگاپیکسلی در این مدل قابل تبدیل است. این بدان معناست که کاربران به 4 فناوری آنالوگ دسترسی دارند. شما می توانید از این دوربین به عنوان دوربین مدار بسته AHD، HDCVI، HDTVI و آنالوگ در سیستم خود استفاده کنید.

دوربین مداربسته DS-2CE18U8T-IT3 از منبع تغذیه 12 ولت DC تغذیه می کند و حداکثر مصرف برق در حالت عادی 2 وات و در حالت مادون قرمز (دید در شب) و در حالت فعال شدن ICR 4.8 وات می باشد. می توانید لیست آداپتورها و منابع تغذیه استاندارد سازگار با این مدل دوربین را انتخاب کنید. وزن این دوربین 630 گرم میباشد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه و قیمت انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • بدنه فلز
  • توربو اچ دی
  • دوربین دیواری
  • دید در شب 60 متر مربع
  • پشتیبانی از منو تنظیمات
  • مقاوم در برابر گرما و سرما
  • کیفیت 8 مگاپیکسل توربو اچ دی
  • فاصله کنونی لنز (2.8mm & 3.6mm )
  • پشتیبانی از 4 فرمت تصویر ( TVI/ AHD /CVI /CVBS)

 

برند

هایک ویژن

فاصله کانونى

(2.8mm & 3.6mm )

رزولوشن ‌های تصویر

2560 (H) × 1944 (V) پیکسل

قابلیت دید در شب

تا 60 متر مربع

حداقل روشنایی

0.01 Lux @ (F1.2 , AGC ON) , 0 Lux with IR

نوع لنز

ثابت

حسگر تصویر

8MP CMOS image sensor

محصولات پیشنهادی