دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF

      • جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید

در این قسمت مشخصات دوربین مداربسته هایک ویژن را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی 
  • بدنه فلز
  • توربو اچ دی
  • دوربین سقفی
  • دید در شب 40 متر مربع
  • لنز متغییر از نوع موتورایز

دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF از جمله مدل های تورت دوربین مدار بسته با کیفیت تصویر 5 مگاپیکسلی است. دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF یکی دیگر از انواع دوربین های مداربسته به روز بسیار کارآمد مدل دام میباشد این دوربین ها مانند یک کامپیوتر کوچک میباشند که وظیفه ان ها ضبط تصویر و صدا افراد میباشد. هایک ویژن یک شرکت بزرگ چینی در زمینه تولید انواع دوربین های مداربسته توربو اچ دی و شبکه می باشد که مهندسان حرفه ای آن با استفاده از آخرین تکنولوژی ها، مواد درجه یک و ماشین آلات صنعتی مدرن محصولاتی با کیفیت تولید کرده اندکه با عرضه دوربین های متعدد با کیفیت بالا و بهترین لنزها به بازارهای بین المللی، اکثر نیازهای جهان به سیستم های مدار بسته را برطرف کرده اند.

معرفی دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF

دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF توربو اچ دی به صورت ساختاری در دو نوع بولت و تراپ با لنزهای ثابت و وریفوکال مختلف تولید می شوند که هر کدام از این دوربین ها دارای مشخصات فنی و قابلیت های خاص و منحصر به فردی می باشند و با توجه به امکانات هر دوربین و نوع نیاز افراد از آنها استفاده می کنند. برای تصویربرداری رنگی دارای مادون قرمز در محیط های داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، پزشکی، صنعتی و کارخانجات و اماکن تفریحی و ورزشی و ….

دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF دارای وضوح تصویر 5 مگاپیکسل (2560×1944) میباشد که با تمامی دستگاه های DVR هایک ویژن سازگار است و عملکرد دیجیتال استاندارد مقاومتی IP67 میباشد، که درجه مقاومت دوربین را در برابر رطوبت، آب و گرد و غبار نشان می دهد و رنگ آن سفید است و در شب دیده می شود و تصاویر واضح است. و به وضوح و با کیفیت بالا ضبط می کند. قابلیت DWDR  به تصحیح اختلاف نور در محیط های با کنتراست بالا کمک می کند.

دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF دارای ظاهری زیبا و طراحی خلاقانه و به روز می باشد که برای کاربران بسیار موثر بوده دوربین 5 مگاپیکسلی در این مدل قابل تبدیل است. این بدان معناست که کاربران به 4 فناوری آنالوگ دسترسی دارند. شما می توانید از این دوربین به عنوان دوربین مدار بسته AHD، HDCVI، HDTVI و آنالوگ در سیستم خود استفاده کنید. بدنه این دوربین مداربسته از جنس فلز میباشد. این دوربین زاویه دید مابین 105 تا 32.1 دارد که باعث میشود کاربران در هنگام استفاده بازدهی بیشتری از دوربین داشته باشند. فاصله کانونی لنز این دوربین در بهترین حالت 2.4 میلیمتر میباشد که زاویه دید برابر 110 درجه را تشکیل میدهد.

لنز این دوربین از نوع متغییر ( موتورایز 2.7 به 13) درجه است و به دلیل داشتن دید در شب IR تا مساحت 40 متر مربع ان هم به صورت رنگی ، علاوه بر روز، می تواند در تاریکی نیز تصاویری با کیفیت و شفاف به کاربران خود ارائه دهد. این دوربین در شب با شرایط نور بسیار کم رزولوشن بالا و جزئیات و رکوردهای زیادی را در دستگاه ضبط تصویر DVR با کیفیت 5 مگاپیکسل ارسال می کند و یکی از ویژگی های قابل توجه این دوربین هایک ویژن مجهز بودن به میکروفون داخلی است تا کاربران بتوانند صداهای نصب این دوربین را بشنوند و بر محل کار خود کنترل و نظارت کامل داشته باشند. تعداد پیکسل های افقی این دوربین 2560 پیکسل و عمودی 1944 پیکسل میباشد.دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF

ویژگی های دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF

دوربین های هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF از تکنولوژی TVI ساخته شده اند که هنگام نصب با تکنولوژی های دیگر مانند AHD یا HDCVI تلفات کمتری دارند. نحوه اتصال دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF به DVR از طریق کابل کواکسیال یا هیبریدی (RG59) به متر کابل کشی شده تا 500 متر و از طریق دوشاخه BNC می باشد. این دوربین مداربسته از نوع دیواری یا به اصطلاح بولتی می باشد که برای محیط های داخلی و خارجی مناسب می باشد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این دوربین مداربسته این است که می تواند در دمای -40 درجه سانتی گراد تا 60 درجه سانتی گراد و رطوبت کمتر از 90 درجه سانتی گراد کار کند. دوربین مشکلی ندارد که برای کاربران و خریداران مهم و کارآمد است.

دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF از 2 مدل لنز ساخته شده است. لنز این دوربین از نوع متغیر (موتوری) می باشد که از 2.7 میلی متر به 13.5 میلی متر قابل تغییر می باشد. که می تواند بسته به نیاز زاویه دید دوربین را از 112 به 34 درجه تغییر دهد و این دوربین دارای فناوری هوشمندی است که می تواند صدای اضافی در شب را حذف کند. همچنین لوکس اپتیکال این دوربین برابر با 0.01 است که هر چه این عدد لوکس کمتر باشد دوربین قادر است تصویر رنگی را با کمترین نور در شب نمایش دهد. در حال حاضر کمترین لوکس اپتیکال مربوط به دوربین های هایک ویژن است که برابر با 0005/0 می باشد.

دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF قابلیت ضبط 24 ساعته و رنگی و با ضبط صدا را دارد که امر بسیار مهمی برای کاربران میباشد که میتوانند با خیال راحت از هر جایی که خواستند هم تصویر و هم صدای محل کار خود را داشته باشند. این دوربین دارای منوی تنظیمات مجهز به عملکرد BLC (برابرسازی کنتراست نور در محیط های روشن و تاریک) و عملکرد DWDR (به صورت دیجیتالی نور زیادی را جمع آوری می کند) و DAY / NIGHT (تنظیم نور در شب) و day) است.

ولتاژ ورودی این دوربین برابر با 12 ولت از نوع DC است که دوربین مدل دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF و جریان مصرفی برابر با ۱ امپر  و مصرف برقی برابر با حداکثر ۵ وات را دارد و مصرف برقی برابر با ماکسیمم 4 وات را نیز دارد. وزن این دوربین 750 گرم میباشد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های این محصول بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه و قیمت انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • بدنه فلز
  • توربو اچ دی
  • دوربین سقفی
  • دید در شب 40 متر مربع
  • لنز متغییر از نوع موتورایز
  • مقاوم در برابر گرما و سرما
  • پشتیبانی از منو تنظیمات
  • کیفیت 5 مگاپیکسل ( 1944*2560 )
  • پشتیبانی از 4 فرمت تصویر ( TVI/ AHD /CVI /CVBS)

جهت مشاهده دیتاشیت دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-IT3ZF کلیک نمایید.

https://www.imenertebat.org/wp-content/uploads/2020/12/2601.pdf

برند

هایک ویژن

حسگر تصویری

سنسور تصویر CMOS 5 مگاپیکسلی

نوع ضبط تصویر

رنگی

حداکثر وضوح تصویر

1280 (H) × 720 (V)

نوع لنز

نوع متغییر ( موتورایز 2.7 به 13)

محدوده نور قابل پشتیبانی

محدوده تا 40 متر مربع

پاور

12 ولت از نوع DC

وزن

750 گرم

محصولات پیشنهادی