رک HPI مدل I-0660 HP

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرماييد****

در اين قسمت مشخصات انواع تجهیزات شبکه HPI را مشاهده مي نماييد همچنين مي توانيد قيمت رک HPI مدل I-0660 HP را نيز مشاهده نماييد.

  • رک دیواری 6 یونیت
  • عمق 60 سانتی متر
  • جنس بدنه فلزی
  • مجهز به پنل های جانبی بازشو
  • دارای ۴ جایگاه برای اتصال رک به دیوار

رک HPI مدل I-0660 HP از سری رک‌های دیواری ایرانی به نام می‌باشد که برای محافظت از تجهیزات شبکه استفاده می گردد و یکی از تجهیزات شبکه برای نصب و راه اندازی مرکز تلفن ویپ است. این رک دیواری 6 یونیت با عمق 60 سانتی متر دارای بدنه ای از جنس فلز و دارای ارتفاع 32 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر می باشد. درب این این رک دیواری از نوع شیشه‌ای سکوریت همراه با یک قفل سوییچی و دو عدد کلید است و  ضخامت بدنه بیرونی و آداپتور آن به ترتیب 1 و 1.5 میلی متر است.

معرفی رک HPI مدل I-0660 HP

رک HPI مدل I-0660 HP مجهز به پنل های بغل بازشو در دو طرف خود است که این پنل ها جایگاه نصب قفل نیز دارند. درب‌های بغل بازشو این رک دو ضامن شستی دارند که با فشار دادن هم زمان آن‌ها درب رک باز می‌‌شود. برای نصب این رک بر روی دیوار، ۴ جایگاه برای اتصال رک به دیوار در قسمت پشت رک تعبیه شده است که می‌توان از طریق پیچ واشردار و رولپلاک، رک را بر روی دیوار نصب کرد. در قسمت انتهایی این رک دیواری نیز دو نبشی و یک پایه برای قرار گرفتن پاورماژول دو پورت در نظر گرفته شده است که به صورت کشویی درون آن قرار می‌گیرد.

رک HPI مدل I-0660 HP محصول برند HPI است. برند اچ پی آی HPI به‌عنوان یک شرکت داخلی، شرکت موفقی محسوب می شود که در کنار ارائه‌ی محصولات باکیفیت و با تنوع سایز توانسته قیمت محصولات خود را در بازار داخلی کنترل کند و به همین علت محصولات برند اچ پی آی دارای قیمت مناسبی هستند. تجهیزات شبکه رکن اصلی زندگی‌های امروزی محسوب می شوند، یکی از تجهیزات پسیو شبکه رک ها هستند که برند های زیادی به تولید و عرضه ی آن می پردازند. برند اچ پی آی HPI یک برند ایرانی است که به طور تخصصی مدت ها است که در زمینه‌ی تولید تجهیزات پسیو شبکه خصوصا رک شبکه فعالیت می کند.رک HPI مدل I-0660 HPرک یک محفظه ای فلزی است که تجهیزات شبکه مانند پچ پنل، سوئیچ شبکه، سرور و … درون آن قرار می گیرد. واحد اندازه گیری رک یونیت است و هر یونیت معادل 5 سانتی متر می باشد. رک ها از قسمت های مختلفی مانند فن, پاور ماژول و سینی و … تشکیل شده اند. به طور معمول درب جلو رک دیواری دربی از جنس شیشه است تا بتوان به صورت واضح تجهیزات شبکه را دید و به راحتی آن ها را مدیریت کرد و برای حفظ امنیت فیزیکی، یک قفل بر روی درب شیشه ای نیز تعبیه شده است.

رک های دیواری گزینه ای مناسب برای محفاظت از تجهیزات شبکه در شبکه های کوچک یا در مواردی که فضای کافی برای استفاده ار رکهای ایستاده نیست می باشد. همچنین استفاده از رک سبب صرفه جویی در فضا می شود زیرا زمانی که تجهیزات درون رک نصب می‌شوند فضای کمی را اشغال می‌کنند. قیمت رک HPI نیز مانند سایر تجهیزات شبکه بسته به تعدادی فاکتور دارد، از مهم ترین فاکتور ها می توان به نوع و سایز رک، نوع و جنس درب, داشتن پنل‌های جانبی و پشتی بازشو و… اشاره کرد.

جهت مشاهده محصول رک رک HPI مدل I-42-0810 کلیک نمایید.

نوع رک

دیواری

تعداد یونیت

6 یونیت

عمق رک

60 سانتی متر

جنس رک

فلز

جنس درب

شیشه ای سکوریت

پنل های جانبی باز شو

دارد

محصولات پیشنهادی