گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات انواع گوشی بیسیم اسنوم SNOM را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • قابلیت ست کردن 4 داخلی همزمان
  • پشتیبانی از 2 تماس همزمان
  • دارای برد 50 متر در فضای داخلی و 300 متر خارجی
  • دارای باتری 1100 mAh با کیفیت
  • شارژدهی در زمان مکالمه حدود 16 ساعت و در زمان استند بای تا 10 روز
  • نمایشگر 8 خطی TFT رنگی 176*220 پیکسلی

گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65 یک گوشی ویپ بی سیم است که می تواند با ایستگاه پایه اسنوم 700 DECT m جفت شود و کاربران عزیز میتوانند حداکثر 30 گوشی M65 اضافی را می توان با یک پایه جفت کرد که باعث افزایش تحرک و آزادی به کاربران می شود را اضافه نمایند که یکی از مزایای این گوشی بیسیم محسوب میشود که یک LED سه رنگ یکپارچه کاربران را فورا از تماس های از دست رفته، پیام های پست صوتی و وضعیت باتری کم مطلع میکند.

معرفی گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65

گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65 قابلیت ارتباطات تجاری تلفن همراه همه کاره را دارد. این گوشی بیسیم ویپ M65 با ظاهر شیک و طیف گسترده ای از ویژگی ها، برای شما عزیزان و مشتریانی که به پوشش تلفن همراه در چندین طبقه یا ساختمان های بزرگ نیاز دارند، ایده آل است. در ضمن گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65 صفحه‌نمایش رنگی 2 اینچی با نور پس‌زمینه و صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه دید آسان را برای شما فراهم می‌کنند، در حالی که صدای پهن باند کیفیت صدای شفاف را تضمین می‌کند. در ضمن این گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65  دارای شش آهنگ زنگ پلی فونیک و هشدار لرزش برای تماس های ورودی میباشد.

در ضمن گوشی بیسیم ویپ M65 دارای یک صفحه نمایش رنگی بزرگ 2 اینچی با نور پس زمینه و یک صفحه کلید با نور پس زمینه برای شماره گیری آسان در شرایط نوری ضعیف استکه می تواند کمک بسزایی در استفاده ی راحت تر از این نوع بیسیم ویپ حرفه ای باشد. در این نوع گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65 صدای پهن باند کیفیت صدای شفافی را برای تماس‌های شما کاربران عزیز تضمین می‌کند و علاوه بر 6 زنگ پلی‌فونیک، این گوشی همچنین دارای هشدار لرزش برای تماس‌های ورودی می باشد. در این تلفن گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65 یک LED سه رنگ یکپارچه شما را فوراً از تماس های از دست رفته، پیام های پست صوتی و وضعیت باتری کم مطلع میکند.در این تصویر گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65 را در رنگ مشکی مشاهده می کنیددر خصوص صفحه نمایش گوشی حرفه ای M65 میتوان گفت که قابلیت ست کردن 4 داخلی همزمان را دارا می باشد همچنین این گوشی از 2 تماس همزمان پشتیبانی میکند. در ضمن در این مدا از گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65 یک صفحه نمایش 8 خطی رنگی TFTاستفاده شده است (176*220 pixel) و این صفحه نمایش 2 اینچی تمامی نیازهای کاربران عزیز را به خوبی پشتیبانی می کندتنظیمات این گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65 هنگام استفاده از گوشی با ایستگاه پایه M700 یا M300، کاربران به ویژگی های سیستم تلفن مانند پست صوتی، ارسال خودکار تماس، لیست تماس، شناسایی تماس گیرنده و جستجوی مستقیم دایرکتوری شرکت دسترسی دارند و همینطور این گوشی 123 گرمی یک پایه برای شارژ دارد که گوشی جهت شارژ شدن به راحتی در آن قرار میگیرداین پایه به یک اداپتور 5 ولت برای شارژ گوشی متصل میشود.

سایر مشخصات و خرید گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65

گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65 دارای یک باتری 1100 mAh میباشد که بسیار با کیفیت است این باتری در زمان 8 ساعت شارژ کامل می شود و در زمان مکالمه حدود 16 ساعت دوام دارد و در زمان استند بای تا 10 روز دوام دارد باتری اسنوم را میتوان یکی از برتری های تلفن اسنوم نسبت به رقبادانست و ازویژگی های این گوشی محسوب میشود. کلید های این مدل بسیار خوب طراحی شده است که شما را در استفاده هر چه راحت تر از این مدل کمک می کند تمامی کلید ها به صورت جزیره ای می باشد.

وقتی برای اولین بار گوشی بیسیم ویپ M65 را در دست می گیرید احساس بسیار خوبی به شما دست می دهد این مدل بسیار خوش دست می باشد و با لمس آن به کیفیت متریال آن پی خواهید برد که شاید بتوان گفت همواره در محصولات شرکت های آلمانی این گونه بوده است.در ضمن گوشی بیسیم ویپ M65  همانند تلفن های خانگی از گوشی تلفن و یک بیس تشکیل شده اند که البته به مدل بیس می توان تعدادی گوشی(حدود 20 تا 30 عدد گوشی با یک بیس) را با یک بیس رجیستر کرد. در ضمن این شرکت آلمانی یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه ویپ بوده است.در تصویر گوشی M65 را مشاهده می کنید که بعد از شارژ شدن تا 16 ساعت آماده به کار است این شرکت با توجه به درک نیاز بازار شروع به ارائه تلفن های بی سیم ویپ کرده است که فراخور به نیاز روزمره کاربران به ویژگی های این گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65 افزوده میشود. کاربران عزیز توجه داشته باشند این گوشی بیسم در محیط های کم نور و با نور ضعیف نیز به راحتی قابل کاربرد دارد. با توجه به اینکه در هنگامی که کاربر ازگوشی بیسیم ویپ اسنوم M65 با پایه snom M700(1) یا M300(2) استفاده می کند، از بسیاری از ویژگی های سیستم تلفن بیسیم حرفه ای مانند پست صوتی، ارسال خودکار تماس، لیست تماس ها، شناسایی تماس گیرنده، یا جستجوی مستقیم در فهرست شرکت لذت میبرید.

لازم به ذکر است، گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65 با ظاهر شیک و طیف گسترده ای از ویژگی های این تلفن بیسیم ویپ M65، برای مشتریان و عزیزانی که انتظار بیشتری از سیستم تلفن خود دارند و نیاز به پوشش تلفن همراه در چندین طبقه یا ساختمان های بزرگ دارند، ایده آل و بسیار کاربردی می باشد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی ویژگی های گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65 بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و مشاهده قیمت انواع تلفن ویپ به فروشگاه انلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • نمایشگر 8 خطی TFT رنگی 176*220 پیکسلی
  • قابلیت ست کردن 4 داخلی همزمان
  • پشتیبانی از 2 تماس همزمان
  • دارای برد 50 متر در فضای داخلی و 300 متر خارجی
  • دارای باتری 1100 mAh با کیفیت
  • شارژدهی در زمان مکالمه حدود 16 ساعت و در زمان استند بای تا 10 روز

https://www.imenertebat.org/wp-content/uploads/2020/12/2601.pdf

دیتاشیت گوشی بیسیم ویپ اسنوم M65

جهت مشاهده محصول تلفن بیسیم اسنوم M215 SC کلیک نمایید.

کلید BLF

تعداد تماس همزمان

2 لاین

بلندگوی دیجیتال

محصولات پیشنهادی