تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WiMi

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرماييد****

در اين قسمت مشخصات انواع تلفن تحت شبکه اسنوم SNOM را مشاهده مي نماييد همچنين مي توانيد قيمت تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WiMi را نيز مشاهده نماييد.

  • داراي 1 سال گارانتي ايمن ارتباط
  • پشتیبانی از حداکثر 3 شناسه SIP با مدیریت تماس همزمان
  • فناوری بلوتوث و DECT
  • امکان اتصال دستگاه های سازگار و همچنین گوشی های هوشمند را فراهم می کند.
  • اسپیکر فول دوبلکس
  • صدای Snom HD
  • کدک پهن باند G.722 برای تماس با کیفیت HD شفاف
  • کنفرانس هوشمند

تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WiMi یک راه حل کنفرانس مدرن و مقرون به صرفه برای شرکت ها در هر مقیاسی است. به لطف فناوری پیشرفته DECT و بلوتوث، تلفن کنفرانس C520 دستگاه عالی برای کنفرانس های تیمی است و سه میکروفون پیشرفته را ارائه می دهد. اولین مورد در بلندگوی تمام دوبلکس با کارایی بالا در ایستگاه اصلی با دو میکروفون DECT بی‌سیم دیگر تعبیه شده است که می‌توانند آزادانه در اتاق قرار داده یا در صورت نیاز حمل شوند.

معرفی تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WiMi

تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WiMi که یک تلفن ویپ می باشد دارای میکروفون هایی است که از کاهش نویز پویا و کنترل بازخورد تطبیقی ​​برای ارائه انتقال صدای HD شفاف، حتی در اتاق‌های شلوغ یا بزرگ استفاده می‌کنند. میکروفن ها با توجه به موقعیت مکانی خود با ایستگاه پایه در زمان واقعی همگام می شوند. این فناوری به کاربر اجازه می دهد حتی بدون نیاز به بلند کردن صدای خود، بدون توجه به اندازه اتاق جلسه، حرکت کند.

اتصال در حال حاضر یکی از مهم ترین عوامل برای همکاری موثر است. به همین دلیل است که تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WiMi دارای یک رابط بلوتوث همه کاره است که به گوشی های هوشمند یا تلفن های DECT امکان جفت شدن و استفاده آسان را می دهد. برای گسترش سیستم تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WiMi در مناطق حتی بزرگتر، به سادگی واحدهای بلندگوی بی سیم C52 را به واحد پایه متصل کنید و برد بلندگوها و میکروفون ها بسیار افزایش می یابد.

تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WiMi با طراحی مدرن و شیک خود به خوبی در روزهای کاری شما جا می گیرد. دو میکروفون جداشدنی DECT را می توان آزادانه قرار داد یا در صورت لزوم در اتاق حمل کرد تا از بهترین صدا و کیفیت صدا اطمینان حاصل شود. ایستگاه های شارژ داخلی با جایگاه های مغناطیسی به طور مستقیم روی ایستگاه پایه به این معنی است که هر دو میکروفون همیشه شارژ شده و برای استفاده در جلسه بعدی آماده هستند. تلفن کنفرانس همچنین دارای کنترل خودکار صدا و کاهش نویز دیجیتال است تا همه شرکت کنندگان در تماس با بهترین کیفیت صدا قابل درک باشند.

سایر مشخصات و خرید تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WiMiدر این تصویر تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WiMi را در رنگ مشکی مشاهده می کنید

تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WiMi دارای امکان پشتیبانی از حداکثر 3 شناسه SIP با مدیریت تماس همزمان، فناوری بلوتوث و DECT همچنین امکان اتصال دستگاه های سازگار و همچنین گوشی های هوشمند را فراهم می کند.تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WiMi دارای اسپیکر فول دویلکس است که صدا را از طریق بلندگوهای با کیفیت بالا منتقل می کند در حالی که میکروفون داخلی کیفیت صدای شفاف را ارائه می دهد.برند اسنوم به صورت وسیعی تلفن های IP تولید می نماید که شامل تلفن های IP رومیزی، تلفن های کنفرانس و تلفن های بیسیم Dect می باشد. برند اسنوم با ارائه پروتکل TLS (امنیت لایه انتقال) در سال 2003 و پروتکل SRTP (پرتکل انتقال امن بلادرنگ) در سال 2004، توانست استاندارد های جدیدی را درصنعت VOIP پایه گذاری نماید.Snom به مدت 20 سال است که تلفن های VoIP با کیفیت بالا را برای مطابقت با استانداردهای مورد انتظار محصولات دارای مهر “ساخت آلمان” توسعه داده است.

این کمپانی دارای محصولات متنوعی است که این تلفن ها علاوه بر ظاهری زیبا از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشند، در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی ویژگی های تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WiMi بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و مشاهده قیمت انواع تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • پشتیبانی از حداکثر 3 شناسه SIP با مدیریت تماس همزمان
  • فناوری بلوتوث و DECT
  • امکان اتصال دستگاه های سازگار و همچنین گوشی های هوشمند را فراهم می کند.
  • اسپیکر فول دوبلکس
  • صدای Snom HD
  • کدک پهن باند G.722 برای تماس با کیفیت HD شفاف
  • کنفرانس هوشمند

برای دانلود دیتا شیت محصول تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WiMi روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://www.imenertebat.org/wp-content/uploads/2020/12/2601.pdf

برند

کلید BLF

تعداد تماس همزمان

2 لاین

بلندگوی دیجیتال

محصولات پیشنهادی