دانگل وای فای اسنوم A210

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت تلفن های تحت شبکه و VOIP یالینک yealink را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت دانگل وای فای اسنوم A210 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • قابل تنظیم حتی بدون شبکه
  • نصب به پورت USB
  • اشتراک گذاری فایل ها
  • اشتراک گذاری پرونده ها
  • قابل استفاده بر روی کامپیوتر

دانگل وای فای اسنوم A210 آداپتور A210 Wlan-USB-Stick می تواند هر تلفن فعلی Snom D3xx و D7xx را به یک دستگاه WLAN تبدیل کند. عملکرد WLAN به طور فزاینده ای به یک راه حل متداول در دفاتری تبدیل می شود که در آن جابجایی و اتصال بی سیم مهم است. برای استفاده از دستگاه‌های Snom بدون گیرکردن در کابل‌های شبکه، مشتریان ما قبلاً مجبور بودند استیک‌های WLAN تولیدکنندگان دیگر را نصب کنند.

معرفی دانگل وای فای اسنوم A210

دانگل وای فای اسنوم A210 چیزی مشابه یک فلش مموری کوچک است که از طریق پورت USB به کامپیوتر وصل شده و به سرعت مودم های اطراف شما راپیدا می‌کند! در حقیقت، در مواردی که کامپیوتر شما قدیمی باشد یا بخواهید به صورت بی سیم به اینترنت وصل شوید، دانگل های وای فای بهترین گزینه برای شما هستند. به صورت کلی، دو مدل دانگل وجود دارد: بدون آنتن و با آنتن. از نظر عملکرد تفاوت چندانی میان این دو مدل نیست و با خرید دانگل آنتن دار، صرفا می‌توانید امواج را در محدوده بیشتری پیدا کنید. اگر به دنبال خرید بهترین دانگل وایفای با قیمتی مناسب هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

دانگل وای فای اسنوم A210 امروزه به عنوان یک واسطه یا یک مبدل مورد استفاده قرار می‌گیرند و به طور مستقیم به پورت USB دستگاه متصل می‌شود و کاربردهای مختلفی دارند برای مثال دانگل کیبورد، دانگل موس، دانگل وای فای، دانگل RAM، دانگل بلوتوث، دانگل AUX و… در این مقاله قصد داریم به آشنایی با دانگل وای فای و نحوه کار آن بپردازیم، همچنین مزایا و معایب استفاده از آن را بررسی کنیم، پس تا پایان این مقاله با ایمن ارتباط همراه باشید.

دانگل وای فای اسنوم A210 به‌طور خاص برای استفاده با تلفن‌های Snom و تلفن ویپ ایجاد یا بهینه‌سازی نشده‌اند که منجر به مشکلاتی در اجرای آن‌ها می‌شود یا در بدترین حالت منجر به قطع شدن شبکه می‌شود. همه چیز اکنون به لطف آداپتور WLAN Snom A210 متعلق به گذشته است. این آداپتور کوچک و آسان برای استفاده به سادگی به درگاه USB تلفن اسنوم وصل می شود و می توان آن را به سرعت مستقیماً روی تلفن پیکربندی کرد. به محض اتصال به شبکه محلی WLAN، می توان از تمام ویژگی ها و عملکردهای دستگاه استفاده کرد، دقیقاً مانند اتصال کابلی.

آداپتور دانگل وای فای اسنوم A210 شما را قادر می سازد تا به سرعت، ساده و مقرون به صرفه گوشی Snom خود را تقریباً در هر جایی که می خواهید تنظیم کرده و از آن استفاده کنید، حتی بدون اتصال به شبکه. دانگل USB WiFi Snom A210 آداپتور Snom A210 یک دانگل کوچک و آسان برای استفاده است که می‌تواند هر تلفن سری Snom D3xx یا D7xx را به یک دستگاه WLAN تبدیل کند و انعطاف‌پذیری و راحتی را به استقرار اضافه کند.

دانگل وای فای اسنوم A210

ویژگی ها و مشخصات دانگل وای فای اسنوم A210

دانگل وای فای اسنوم A210 برای حل سناریوهایی طراحی شده است که در آن کاربران می‌خواهند بتوانند بدون نیاز به کابل شبکه از تلفن‌های Snom استفاده کنند. A210 به پورت USB گوشی متصل می شود و به راحتی پیکربندی می شود. تلفن اسنوم خود را به راحتی و به طور موثر در هر مکانی که می خواهید تنظیم کنید، بدون کابل شبکه.

دانگل وای فای اسنوم A210 که قطعه سخت‌افزاری جیبی قابل حمل و بسیار مقرون به صرفه است که به شما امکان می‌دهد در هر زمان و مکانی به اینترنت دسترسی داشته باشید. حتی زمانیکه در اتصال به اینترنت دچار مشکل شده‌اید یا از روتر دور هستید و یا تجهیزات شما فاقد کارت شبکه هستند، و شما نیاز به دریافت سریع اینترنت دارید با استفاده از دانگل وای فای می‌توانید به شبکه مودم به صورت بی‌سیم یا باسیم متصل شده و نسبت به دریافت اینترنت اقدام کنید. روی بعضی از دانگل‌های وای فای، کارت شبکه تعبیه شده که سیستم‌هایی که فاقد کارت شبکه هستند را قادر می‌سازد به شبکه وای فای دسترسی داشته باشند.

اتصال به مودم با سیم یک مدل از WiFi Dongle که با یک کابل کوتاه برای اتصال به USB موجود است. یک سمت این دانگل پورت USB دارد که در شیار مخصوص USB دستگاه قرار می‌گیرد و سمت دیگر آن یک پورت از نوع RJ-45 (برای اتصالات اترنت 10/100 و گیگ اترنت 10/100/1000 در شبکه) یا RJ-11 (برای اتصال به خط تلفن و …) است.

اتصال به مودم بدون سیم در این نوع اتصال، WiFi Dongle دارای شیار سیم‌کارت می‌باشد که اینترنت را در بستر سیم‌کارت از دکل اپراتور‌ ارائه‌دهنده دریافت می‌کند (لازم است سیم‌کارت سایز مناسب دانگل را درون شیار مخصوص دانگل وای فای وایرلس قرار دهید). در این روش باید بدانیم WiFi Dongle ما از نسل چهارم برای دریافت اینترنت سیم‌کارت‌های 2G/3G/4G و یا تنها از نسل سوم برای دریافت اینترنت سیم‌کارت‌های 2G/3G پشتیبانی می‌کند. برخی از دانگل‌های وای فای بی‌سیم دارای آنتن داخلی و برخی دیگر دارای آنتن خارجی یا اکسترنال و قابل جداسازی هستند.

دانگل وای فای اسنوم A210 اکثرا شبیه درایوهای USB هستند. شما پس از خواندن این مقاله هرگاه کلمه “WiFi Dongle” را شنیدید، می‌دانید که منظور دسترسی به اینترنت می‌باشد. شما می‌توانید با اتصال توسط WiFi Dongle جهت دسترسی به اینترنت، به اشتراک گذاری اینترنت با دوستان خود، بارگیری فایل‌ها، به اشتراک گذاری پرونده‌ها و…اقدام کنید.

  • آسان برای استفاده
  • قابل انعطاف
  • قابل تنظیم حتی بدون شبکه
  • نصب به پورت USB
  • اشتراک گذاری فایل ها
  • اشتراک گذاری پرونده ها
  • قابل استفاده بر روی کامپیوتر
  • دسترسی به اینترنت

برای دانلود دیتاشیت محصول روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://www.imenertebat.org/wp-content/uploads/2020/12/2601.pdf

برند

محصولات پیشنهادی