تلفن کنفرانس اسنوم مدل C52-SP

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرماييد****

در اين قسمت مشخصات انواع تلفن کنفرانس اسنوم SNOM را مشاهده مي نماييد همچنين مي توانيد قيمت تلفن کنفرانس اسنوم مدل C52-SP را نيز مشاهده نماييد.

  • داراي 1 سال گارانتي ايمن ارتباط
  • فول دوبلکس هندزفری uniy
  • صدای Snom HD
  • تا 12 ساعت مکالمه
  • تا 70 ساعت زمان آماده به کار
  • اتصال بی سیم با C520 (حداکثر 3 C52 قابل اتصال است)

تلفن کنفرانس اسنوم مدل C52-SP همراه با Snom C520 – WiMi راه حل مناسبی برای افرادی است که به طور منظم کنفرانس های تلفن ویپ را در اتاق های بزرگ یا با تعداد زیادی از افراد برگزار می کنند. حداکثر سه واحد C52-SP را می توان به راحتی با Snom C520 – WiMi به صورت بی سیم جفت کرد، سپس به لطف دو میکروفون یکپارچه و بلندگوی قدرتمند به عنوان ماژول های کاملاً هندزفری عمل می کند.

معرفی تلفن کنفرانس اسنوم مدل C52-SP

تلفن کنفرانس اسنوم مدل C52-SP ساخت کمپانی اسنوم می باشد این کمپانی در سال 1996 در شهر برلین آلمان تاسیس شد که یکی از پیشگامان صنعت VOIP نیز به شمار می آید. برند اسنوم به صورت وسیعی تلفن های IP تولید می نماید که شامل تلفن های رومیزی، تلفن های کنفرانس و تلفن های بیسیم Dect می باشد. کیفیت بسیار خوب، امنیت بالا، همخوانی با سایر دستگاه های برند های دیگر، طراحی زیبا و قیمت مناسب تلفن های IP برای مشتری از جمله قابلیت های بینظیر این کمپانی می باشد.در تصویر تلفن کنفرانس C52-SP را مشاهده می کنید که تا 70 ساعت زمان آماده به کار استبرند اسنوم با ارائه پروتکل TLS (امنیت لایه انتقال) در سال 2003 و پروتکل SRTP (پرتکل انتقال امن بلادرنگ) در سال 2004، توانست استاندارد های جدیدی را درصنعت VOIP پایه گذاری نماید. کمپانی اسنوم دارای محصولات متنوعی از تلفن ویپ است که این تلفن ها علاوه بر ظاهری زیبا از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشند که در دفتر های کوچک تا شرکتها و ادارات بزرگ با زیر ساخت های متعدد شبکه مورد استفاده قرار می گیرند.تلفن کنفرانس اسنوم مدل C52-SP را می توان در هر نقطه از اتاق تا فاصله 50 متری با اتصال بی سیم DECT و عملکرد باتری جابجا کرد. به لطف همگام‌سازی صوتی کاملاً خودکار همه میکروفون‌ها، همه شرکت‌کنندگان را می‌توان با کیفیت بهینه صدای HD به وضوح درک کرد. اسپیکر C52-SP همچنین دارای باتری بسیار قدرتمندی است که تا 12 ساعت زمان مکالمه دارد.

سایر مشخصات و خرید تلفن کنفرانس اسنوم مدل C52-SP

تلفن کنفرانس اسنوم مدل C52-SP همچنین می‌تواند به‌صورت بی‌سیم به هر تلفن رومیزی Snom دارای پورت USB در هنگام اتصال به A230 DECT USB متصل شود.برای افزایش قابل توجه برد بلندگو و میکروفون، حتی در اتاق های بزرگتر یا کنفرانس هایی که تعداد زیادی افراد در آن شرکت دارند، می توان تا سه واحد C52-SP را به طور همزمان با یک تلفن کنفرانس C520-WiMi استفاده کرد.

دستگاه‌های هندزفری C52-SP به‌صورت بی‌سیم به C520 – WiMi متصل هستند و می‌توانند تا برد 50 متری کار کنند. این تلفن دارای دستگاه هندزفری فول دوبلکس با Snom HD-Voice است که صداها با کیفیتی شفاف از طریق بلندگوی باکیفیت و میکروفون یکپارچه منتقل می‌شوند. باتری تلفن کنفرانس اسنوم مدل C52-SP در زمان مکالمه تا 12 ساعت و در زمان استند بای تا 70 ساعت دوام دارد.

با تلفن کنفرانس اسنوم مدل C52-SP راه‌حل‌های کنفرانس Snom مبتنی بر C520 – WiMi می‌تواند هم برای افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در کنفرانس‌های راه دور و هم برای اتاق‌های جلسه با اندازه بزرگ‌تر سازگار شود. راه حل کنفرانس بی سیم به طور انعطاف پذیر با کسب و کار شما رشد می کند، زیرا تجهیزات و زیرساخت های موجود نیازی به تعویض ندارند. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی ویژگی های دیگر تلفن کنفرانس اسنوم مدل C52-SP بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و مشاهده قیمت انواع تلفن ویپ و ویپ بی سیم به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • فول دوبلکس هندزفری uniy
  • صدای Snom HD
  • تا 12 ساعت مکالمه
  • تا 70 ساعت زمان آماده به کار
  • اتصال بی سیم با C520 (حداکثر 3 C52 قابل اتصال است)

https://www.imenertebat.org/wp-content/uploads/2020/12/2601.pdf

دیتاشیت تلفن کنفرانس اسنوم مدل C52-SP

جهت مشاهده محصول تلفن کنفرانس اسنوم مدل C520-WIMI کلیک نمایید.

کلید BLF

تعداد تماس همزمان

2 لاین

بلندگوی دیجیتال

محصولات پیشنهادی