تلفن ویپ اسنوم مدل D745

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات انواع تلفن تحت شبکه اسنوم SNOM را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت تلفن ویپ اسنوم مدل D745 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • دارای 12 اکانت سیپ
  • دارای پورت شبکه 10/100/1000 گیگابیتی
  • دارای نمایشگر 2 تایی با وضوح بالا
  • دارای 8 کلید قابل برنامه ریزی
  • دارای اسپیکر با کیفیت
  • سازگاری با ماکروسافت لینک
  • دارای پورت USB
  • قابلیت اتصال ماژول توسعه Snom Expention Module

تلفن ویپ اسنوم مدل D745 از نظر زیبایی شناسی جذاب و بسیار کاربردی است، یک راه حل عالی برای کسانی است که از تلفن در کارهای روزمره استفاده می کنند. استفاده از آن نه تنها آسان است، بلکه برای استقرار در مقیاس بزرگ مقرون به صرفه است. طراحی ظریف آن حتی با معتبرترین محیط اطراف را تکمیل می کند و پایه پایی با زاویه بالا/پایین آن حداکثر راحتی و کارایی کاربر را فراهم می کند. صدای باند پهن HD کیفیت صدای شفاف را تضمین می‌کند و ویژگی‌هایی مانند مدیریت تماس، لیست تماس‌های قابل تنظیم و دفترچه آدرس روی یک صفحه نمایش گرافیکی با وضوح بالا ارائه می‌شوند.

معرفی تلفن ویپ اسنوم مدل D745

تلفن ویپ اسنوم مدل D745 که یکی از پرفروش ترین تلفن ویپ های موجود از برند اسنوم میباشد، لازم به ذکر است، کمپانی اسنوم در سال 1996 در شهر برلین آلمان تاسیس شد که یکی از پیشگامان صنعت VOIP نیز به شمار می آید. کیفیت بسیار خوب، امنیت بالا، همخوانی با سایر دستگاه های برند های دیگر،طراحی زیبا و قیمت مناسب تلفن های IP برای مشتری از جمله قابلیت های بینظیر این کمپانی می باشد. برند اسنوم با ارائه پروتکل TLS (امنیت لایه انتقال) در سال 2003 و پروتکل SRTP (پرتکل انتقال امن بلادرنگ) در سال 2004، توانست استاندارد های جدیدی را درصنعت VOIP پایه گذاری نماید.

برند اسنوم به صورت وسیعی تلفن های IP تولید می نماید که شامل تلفن های IP رومیزی، تلفن های کنفرانس و تلفن های بیسیم Dect می باشد. این کمپانی دارای محصولات متنوعی از تلفن های IP رومیزی است که این تلفن ها علاوه بر ظاهری زیبا از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشند که در دفتر های کوچک تا شرکتها و ادارات بزرگ با زیر ساخت های متعدد شبکه مورد استفاده قرار می گیرند. تلفن ویپ اسنوم مدل D785N متعلق به آخرین نسل از تلفن های IP پیشرفته اسنوم میباشد.

این تلفن IP با طراحی زیبا و در دو رنگ سفید و سیاه و دارای صفحه نمایش رنگی بزرگ با وضوح بالا و صفحه دوم مناسب برای مدیریت تماس پویا، دارای تمام عملکردهای لازم برای حتی سخت ترین نیازها را برآورده می کند. تلفن تحت شبکه بیسیم اسنوم نیز که قابل استفاده در شرکت ها و ادارات مختلف می باشند که علاوه بر ارتباط بدون تداخل دارای کیفیت مناسب و طراحی زیبا هستند و میتوان 9 عدد گوشی DECT را در ایستگاه پایه رجیستر کرد. کمپانی اسنوم با تولید محصولات کارآمد خود از جمله، تلفن‌های رومیزی (با قابلیت طراحی نرم افزار و اپلیکیشن)، تلفن کنفرانس، تلفن‌های بی‌سیم و همچنین هدست، یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه توسعه سیستم‌های تلفنی ویپ می‌باشد.در این تصویر محصول D745 را در رنگ مشکی مشاهده می کنید با توجه به هماهنگی بالا با تمامی سیستم‌های موجود، کیفیت ساخت بالای محصولات، امکانات بسیار منحصر به فرد و طراحی بسیار زیبا و کارامد، در میان کاربران بسیار محبوب شده و کاربران علاقه زیادی به استفاده از محصولات این برند نشان داده اند. صفحه دوم از چهار صفحه مجازی پشتیبانی می کند و در مجموع 32 کلید قابل برنامه ریزی با LED های چند رنگ را ارائه می دهد. D745 شامل یک پورت USB پرسرعت برای اتصال لوازم جانبی مانند هدست یا میله های وای فای و یک سوئیچ اترنت گیگابیتی برای اتصال کلاینت های LAN یا VPN برای ایجاد یک لایه امنیتی اضافی است.

سایر مشخصات و خرید تلفن ویپ اسنوم مدل D745

تلفن ویپ اسنوم مدل D745 دارای کیفیت HD و هماهنگی با تمامی کدک های موجود صدایی شفاف و با کیفیت را منتقل میکند، همچنین این گوشی دارای یک میکروفن پیشرفته است که صدای شما را با کیفیت وشفافیت بالا انتقال میدهد. تلفن ویپ اسنوم مدل D745 تا 12 داخلی را پشتیبانی میکند که میتوان گفت این تلفن یک تلفن آینده نگرانه می باشد که می تواند در آینده نیز، نیاز شما را برطرف کند و همچنین از آخرین پروتکل های امنیتی ویپ در این مدل استفاده کرده است تا بتوان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد این مدل همچنین از پروتکل sip برای داخلی های خود استفاده میکند.

کمپانی اسنوم در تلفن های خود به راحتی مشتریان بسیار توجه می کند یکی از مهمترین آنها کلیدهای قابل برنامه ریزی آن است که در مدل تلفن ویپ اسنوم مدل D745 دارای 8 کلید قابل برنامه ریزی است که دارای LED و همچنین صفحه نمایش نیز میباشد که شما با توجه به نیاز خود می توانید آن را برنامه ریزی کنید که یکی از بهترین استفاده ها به عنوان شماره گیری سریع میباشد و همچنین تمامی کلید های تلفن اسنوم بسیار با کیفیت ساخته شده اند که شما در هنگام استفاده یا آن احساس راحتی کنید.در این عکس تلفن اسنوم D745 را مشاهده می کنید که دارای 12 اکانت سیپ استاسنوم با طراحی صفحه Web ساده برای تلفن های خود به شما در انجام تنظیمات تلفن کمک میکند همچنین دارای منو های ساده می باشد که شما به راحتی می توانید به صورت دستی تنظیمات آن را بر روی تلفن انجام دهید. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی ویژگی های تلفن ویپ اسنوم مدل D745 بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و مشاهده قیمت انواع تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 12 اکانت سیپ
  • دارای پورت شبکه 10/100/1000 گیگابیتی
  • دارای نمایشگر 2 تایی با وضوح بالا
  • دارای 8 کلید قابل برنامه ریزی
  • دارای اسپیکر با کیفیت
  • سازگاری با ماکروسافت لینک
  • دارای پورت USB
  • قابلیت اتصال ماژول توسعه Snom Expention Module

https://www.imenertebat.org/wp-content/uploads/2020/12/2601.pdf

دیتاشیت تلفن ویپ اسنوم مدل D745

برند

کلید BLF

تعداد تماس همزمان

4 لاین

بلندگوی دیجیتال

محصولات پیشنهادی