سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24LC-L

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24LC-L را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه ریفر
  • سوئیچ شبکه لایه 2
  • دارای 24 پورت 10/100 اترنت
  • دارای 2 پورت SFP 1000BASE-T
  • دارای قابلیت POE
  • دارای پهنای باند 32 Gbps
  • دارای جدول MAC آدرس 16K

معرفی سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24LC-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24LC-L که توسط کمپانی بین المللی سیسکو روانه بازار تجهیزات شبکه شده است یکی از انواع سوئیچ شبکه در میان سری Cisco Catalyst 2960-Plus می‌باشد. تولید کننده این محصول یعنی سیسکو سیستمز که یک شرکت چندملیتی فناوری است سخت‌ افزارهای شبکه و تجهیزات مخابراتی و دیگر خدمات و محصولات فناوری بالا را طراحی، تولید و به فروش می‌رساند. نخست، سیسکو تنها رهیاب‌ های چند پروتکلی تولید می‌کرد اما امروزه محصولات سیسکو را در همه‌ جا از اتاق نشیمن گرفته تا شرکت‌ های ارائه‌ دهنده خدمات شبکه می‌توان پیدا کرد.

هر یک از سوئیچ های موجود در سری 2960 PLUS ویژگی های منحصر به خود را دارند که به موجب آن از دیگر سوئیچ های موجود در این مجموعه متمایز می‌شوند، بنابراین ما در ادامه به معرفی و بیان مشخصات سوئیچ شبکه کارکرده C2960+24LC-L می‌پردازیم. سوئیچ شبکه مدل WS-C2960-Plus 24PC-L در مجموع دارای 26 پورت است، که هر کدام از آنها کاربرد و نوع خاصی دارند. این درگاه ها شامل 16 پورت اترنت 10/100 مگابیت بر ثانیه، 8 پورت POE با سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه، 2 پورت ترکیبی گیگابیت SFP و در نهایت 1 پورت کنسول RJ-45 می‌باشند.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24LC-Lبه وسیله پورت های مذکور شما به راحتی قادر به اتصال تجهیزات خود به سوئیچ شبکه و ایجاد شبکه ای پرسرعت و ایمن خواهید بود. از طریق درگاه های POE که از پروتکل POWER OVER ETHERNET سازگار با IEEE 802.3af بهره می‌برند، می‌توان دستگاه های تحت شبکه مانند تلفن ویپ، آیپی فون، پرینتر، اکسس پوینت و غیره را به سوئیچ شبکه POE متصل کرد و علاوه بر ایجاد شبکه سازی اقدام به برق رسانی به آن تجهیزات نیز نمود. بدین ترتیب نیاز به کابل کشی اضافی جهت برق رسانی به تجهیزات به ویژه آن دسته از دستگاه هایی مانند دوربین مداربسته تحت شبکه که دور از پریز های برق و دسترسی می‌باشند از بین می‌رود.

مشخصات سوئیچ ریفر سیسکو WS-C2960+24LC-L

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24LC-L یک سوئیچ اترنت سریع با پیکربندی ثابت است که سوئیچینگ لایه 2 کلاس سازمانی را برای شرکت های تجاری، محیط های کسب و کار و برنامه های زیرساخت ارائه می‌کند. این محصول از طریق طیف وسیعی از ویژگی های نرم افزاری Cisco IOS، از جمله Cisco Catalyst Smart Operations، عملیات قابل اعتماد و ایمن را با هزینه کل مالکیت کمتر امکان پذیر می کند. همچنین از مزایایی همچون کنترل دسترسی به شبکه، از جمله احراز هویت انعطاف پذیر، حالت مانیتور 802.1x، تغییر مجوز RADIUS، ویژگی های دفاع از تهدید از جمله امنیت پورت، بازرسی دینامیک ARP و IP Source Guard، به علاوه Private VLAN Edge برای ایجاد حالت ایزوله بین پورت های سوئیچ برخوردار است.

از نکات برجسته این محصول می‌توان به تغذیه از طریق اترنت PoE سازگار با IEEE 802.3af، مجموعه ویژگی های نرم افزار LAN Base یا LAN Lite Cisco IOS، ابزارهای Smart Operations که استقرار را ساده کرده و هزینه مدیریت شبکه را کاهش می‌دهند، فناوری Cisco Energy Wise برای مدیریت انرژی مصرف شده توسط دستگاه های متصل، کیفیت خدمات قوی (QoS) که صدا و برنامه های کاربردی مهم تجاری را در اولویت قرار می‌دهد و در نهایت ویژگی های امنیتی انعطاف پذیر که می‌تواند دسترسی به شبکه را محدود کرده و تهدیدات را کاهش دهد اشاره کرد.سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24LC-Lضمنا این سوئیچ شبکه مدیریت هوشمند ترافیک را ارائه می‌دهد که مکانیسم‌ های انعطاف‌پذیر برای علامت‌گذاری، طبقه‌بندی و زمان‌بندی و عملکرد عالی برای ترافیک داده، صدا و ویدیو را با سرعت سیم عرضه می‌دارد. ویژگی های QoS اولیه آن عبارتند از: 1) چهار صف خروج در هر پورت و صف اولویت دقیق به طوری که بسته های با اولویت بالاتر از همه ترافیک های دیگر سرویس می‌شوند. 2) برنامه‌ریزی (SRR) و جلوگیری از ازدحام وزنی (WTD) 3) محدود کننده نرخ مبتنی بر جریان 4) طبقه‌بندی فیلد کلاس سرویس (CoS) و خدمات متمایز (DSCP) با علامت‌گذاری و طبقه‌بندی مجدد هر بسته بر اساس آدرس IP مبدا و مقصد، آدرس MAC یا شماره پورت TCP/UDP لایه 4

در مورد مکان هایی که می‌توان از سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24LC-L استفاده کرد لازم به ذکر است که این محصول سوئیچینگ اترنت سازمانی مقرون به صرفه را برای موارد زیر فراهم می کند:

  • دفاتر شعب، سایت های از راه دور و مکان های خرده فروشی
  • فضاهای کاری رومیزی معمولی
  • ایجاد زیرساخت، امنیت فیزیکی و سایر برنامه های کاربردی دسترسی غیر سنتی

سوئیچ شبکه سیسکو WS-C2960+24LC-Lدیتاشیت محصول سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960+24LC-L

برند

سیسکو

پهنای باند

پهنای باند سوئیچینگ : 32Gbps پهنای باند فورواردینگ : 16Gbps

جدول MAC آدرس

16K

حافظه ها

حافظه DRAM : برابر با 128MB حافظه فلش : 64MB

محصولات پیشنهادی