سوئیچ شبکه سیسکو 2960G-8TC-L

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه سیسکو 2960G-8TC-L را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه ریفر
  • سوئیچ شبکه 8 پورت مدیریتی لایه ۲
  • دارای 7 پورت با سرعت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه
  • دارای 1 پورت UpLink کمبو گیگا اترنت فیبر نوری
  • دارای پهنای باند s32-Gbpss
  •  ظرفیت رم 64 مگابایتی
  • گواهینامه Lan Base

مشخصات سوئیچ شبکه سیسکو 2960G-8TC-L

سوئیچ شبکه سیسکو 2960G-8TC-L ، در خانواده سوئیچ شبکه سری 2960G محصولات سیسکو جای دارد. سیسکو Cisco در سال 1984 توسط دو دانشمند کامپیوتر در دانشگاه استنفورد (Stanford) شکل گرفت که به دنبال راه کاری برای پیاه سازی شبکه کامپیوتری با تجهیزات مناسب به روشی ساده تر بودند. اولین محصول شرکت Cisco در سال 1986 طراحی و ارائه شد. در حال حاضر سیسکو یک شرکت چند ملیتی (مالتی نیشن Multi Nation) است، که حدود 35000 نیرو در 115 کشور جهان در آن مشغول به فعالیت می باشند. چنانچه شما کاربران عزیز قصد داشته باشید این سوئیچ شبکه poe کارامد و مقرون به صرفه را خریداری نمایید در ادامه شما را با مشخصات فنی این محصول آشنا می کنیم.

سوئیچ شبکه سیسکو 2960G-8TC-L از سری سوییچ‌های لایه ۲ سیسکو است که دارای 7 پورت‌ اترنت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه است و همچنین 1 عدد پورت آپلینک گیگابیتی به صورت کمبو این محصول را همراهی می‌کند. از دیگر مشخصات این سوییچ شبکه می‌توان به ظرفیت رم 64 مگابایتی و گواهینامه Lan Base اشاره کرد. از جمله مهم‌ترین امکانات و قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از ویدیو، دیتا، صدا و البته دسترسی بسیار امن آن اشاره کرد. این سوئیچ ۸ پورتی سیسکو میتواند برای شبکه‌های شاخه‌ای سازمان‌های از راه دور و البته شبکه‌های اداری کوچک، به لطف برخورداری از درگاه‌های LAN دارای سرعت Gigabit Ethernet، امکان ارائه سرویس‌های شبکه‌های پیشرفته را فراهم کند.
در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه سیسکو 2960G-8TC-L را مشاهده می کنید.

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه سیسکو 2960G-8TC-L را مشاهده می کنید.

سوئیچ شبکه سیسکو 2960G-8TC-L دارای مکانیزم PoE یا همان Power Over Ethernet، فناوری جدیدی است که علاوه بر انتقال دیتا، امکان انتقال انرژی الکتریکی را نیز فراهم می‌کند که در واقع این رویکرد که مکانیزم استاندارد IEEE 802.3af محسوب می‌شود، به ارسال برق بر روی کابل شبکه CAT5 و CAT6 می‌پردازد. قابلیت استک شدن سوئیچ یا Switch Stacking در سوئیچ‌هایی که این قابلیت را دارا هستند، این امکان را فراهم می‌کند که تعدادی سوئیچ از یک برند و سری یکسان را به هم وصل کرد تا بتوان در آن‌ها به Redundancy و Load Balancing دست پیدا کرد. این محصول سیسکو از Switch Stacking برخوردار است.

مشخصات فنی سوئیچ شبکه سیسکو 2960G-8TC-L

همان‌طورکه از نام سوئیچ شبکه سیسکو 2960G-8TC-L پیداست، این دستگاه از ۷ پورت اترنت با ظرفیت ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه و در بخش Uplink شاهد ۱ عدد پورت دومنظوره پشتیبانی مینماید. این پورت هم از نوع SFP است که برای اتصال ماژول‌های فیبر نوری با پشتیبانی از سرعت 1G مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم به عنوان درگاه اترنت با ظرفیت ۱۰۰۰ گیگابایت قابل استفاده است. در نهایت لازم به ذکر است، حداکثر ظرفیت سوئیچینگ در سوئیچ شبکه سیسکو 2960G-8TC-L برابر ۳۲ گیگابایت بر ثانیه است.

در این تصویر سوئیچ شبکه سیسکو 2960G-8TC-L را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه سیسکو 2960G-8TC-L را مشاهده می کنید.

امروزه راهکار ها و محصولات سیسکو از زیر ساخت های شبکه در شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت (Service Provider) گرفته تا سازمان های بزرگ دولتی و همچنین کسب و کارهای کوچک مانند شرکت ها و موسسات آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. راه حل ها و تجهیزات شبکه سیسکو از جمله انواع سوئیچ شبکه ، ارتباط بین کاربران، سخت افزار ها، ادوات شبکه و بستر انتقال داده بدون توجه به تفاوت زمانی، مکانی و نوع تجهیزات را در سراسر دنیا فراهم نموده است و همچنین در این میان به تولید سوئیچ شبکه نیز پرداخته و در این مسیر موفق نیز شده است. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی ویژگی های سوئیچ شبکه تی پی لینک LS1008 بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و مشاهده قیمت سوئیچ شبکه ها به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ شبکه 8 پورت مدیریتی لایه ۲
  • دارای 7 پورت با سرعت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه
  • دارای 1 پورت UpLink کمبو گیگا اترنت فیبر نوری
  • دارای پهنای باند s32-Gbpss
  •  ظرفیت رم 64 مگابایتی
  • گواهینامه Lan Base
برند

سیسکو

QoS

دارد

VLAN

۲۵۵ عدد

IGMP

دارد

قابلیت‌های آداپتور شبکه

نشانگر LED

وزن

۱۸۰۰ گرم

محصولات پیشنهادی