سوئیچ شبکه تی پی لینک TL-SG2008

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه تی پی لینک TL-SG2008 را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه 8 پورت گیگابیتی
  • دارای 8 پورت گیگابیت RJ45 با سرعت 10/100/1000Mbps
  • ظرفیت سوئیچینگ 16Gbps
  • حداکثر 6.4W مصرف برق
  • نرخ ارسال بسته 11.9Mpps
  • ظرفیت جدول MAC Address برابر با 8K
  • دارای استاندارد جهانی CE, FCC, RoHS

معرفی سوئیچ شبکه تی پی لینک TL-SG2008

قبل از معرفی محصول سوئیچ شبکه تی پی لینک TL-SG2008 مجموعه ایمن ارتباط به معرفی کلی سوئیچ شبکه و برند تی پی لینک خواهد پرداخت. امروزه باتوجه به اینکه تمامی سیستم ها و مجموعه ها نیاز به تحت شبکه شدن و یکپارچگی دارند، نیاز به سویچ شبکه یک امر واجب و لازم میباشد، زیرا بدون استفاده از سوئیچ شبکه ، ارتباط میان سیستم ها برقرار نشده و هیچ هدایت کننده ای در مجموعه وجود نخواهد داشت که اطلاعات را به راحتی در میان دستگاه ها رد و بدل کرد. به طور کلی میتوان گفت، سویچ شبکه با اتصال دستگاه های درون شبکه، بسته های داده را از یک سیستم به سایر دستگاه ها ارسال کرده و میان سیستم ها، ارتباط یکپارچه برقرار مینماید. سویچ شبکه به لحاظ سخت افزاری، یک سخت افزار بسیار کوچک است که ارتباطات ایجاد شده ما بین چندین دستگاه و وسیله ­ی ارتباطی در یک شبکه­ LAN (Local Area Network) را متمرکز مینماید.

انواع سوئیچ شبکه که ارتباطات را بین چندین دستگاه متصل در یک شبکه محلی (LAN) را برقرار می کند، سالها پیش در شبکه های خانگی متداول بودند که این روترهای خانگی مدرن سوئیچهای اترنت را به عنوان یکی از کارکردهای اصلی آنها به طور مستقیم در واحد ادغام می کنند. سوئیچ های شبکه با کارایی بالا هنوز هم به طور گسترده در شبکه های شرکت ها و مراکز داده استفاده می شوند و گاهی اوقات به عنوان هاب های switching، هاب های bridge یا Mac Bridge نیز پیشنهاد میگردد.

در این تصویر سوئیچ شبکه تی پی لینک TL-SG2008 را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه تی پی لینک TL-SG2008 را مشاهده می کنید.

یک سوئیچ شبکه اطلاعات و داده های ارسال شده توسط دستگاه‌ هایی که به پورت‌های فیزیکی آن متصل هستند را دریافت می‌کند و دوباره آنها را ارسال می‌کند، اما فقط از طریق پورت‌ هایی که منتهی به دستگاه هایی که داده ها قرار است به آنها برسند. سوییچ شبکه همچنین می تواند در لایه شبکه کار کنند، لایه 3 که در آن مسیریابی رخ می دهد. سوئیچ شبکه ها جزء مشترک شبکه های مبتنی بر اترنت، کانال فیبر، حالت انتقال ناهمزمان (ATM) و InfiniBand و غیره هستند. و به‌طور کلی، امروزه اکثر سوئیچ‌ شبکه ها از اترنت استفاده می‌کنند.

شرکت تی پی لینک یک شرکت تولیدکنندهٔ محصولات شبکه‌های رایانه‌ای و موبایل بنیانگذاری‌ شده در ۱۹۹۶ میلادی در چین است. کمپانی TPLink تولیدکننده جهانی تجهیزات SOHO شبکه است که کالاهای آن در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا در دسترس است. این شرکت در زمینه وایرلس، ADSL، روتر، سوئیچ، دوربین‌های IP، پاورلاین، پرینت سرور، مبدل‌های رسانه‌ای و آداپتورهای شبکه فعال است و همچنین در این مسیر نیز با بزرگترین شرکت‌های آمریکایی در رقابت است.

مشخصات و ویژگی های سوئیچ شبکه تی پی لینک TL-SG2008

سوئیچ شبکه تی پی لینک TL-SG2008 اتصالات اترنت گیگابیتی را در همه پورت های خود ارائه می دهد تا سرعت کامل انتقال اطلاعات را برای شما به ارمغان بیاورد. این سوئیچ شبکه با استفاده از استراتژی های امنیتی یکپارچه 802.1Q VLAN ، ACL ، Port Security و Storm control به محافظت از شبکه شما کمک می کند. L2/L3/L4 QoS و IGMP snoopingکاربردهای صوتی و تصویری را بهینه می کند. مدهای مدیریتی WEB / CLI؛ SNMP ، RMON ویژگی های مدیریتی فراوانی را به ارمغان می آورند. با خرید سوئیچ TL-SG2008 و فناوری نوآورانه ای که تی پی لینک استفاده کرده است تا حدود 65 درصد در مصرف برق صرفه جویی خواهید کرد.

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه تی پی لینک TL-SG2008 را مشاهده  می کنید.

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه تی پی لینک TL-SG2008 را مشاهده می کنید.

سوئیچ شبکه تی پی لینک TL-SG2008 به 8 پورت RJ45 مجهز شده است که عملکرد بالا؛ QoS سطح سازمانی؛ استراتژی های امنیتی کاربردی و ویژگی های مدیریتی لایه 2 را فراهم مینماید. این سوئیچ شبکه مخصوص شبکه های کوچک و متوسط طراحی شده است که نیاز به مدیریت کارآمد شبکه دارند و با مجموعه ای از ویژگی ها مانند Link Aggregation Group, 802.1Q VLAN, Access Control Lists (ACL), Quality of Service(QoS L2 to L4), Storm Control و IGMP Snoopingارائه می شود و قابلیت اطمینان؛ عملکرد بالا را برای رشد شبکه تجاری شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این؛ رابط کاربری مدیریت مبتنی بر وب با استفاده ساده ای که دارد؛ راه اندازی و پیکربندی سریعتر را برای شما به ارمغان می آورد.

سوئیچ شبکه تی پی لینک TL-SG2008 برای ادغام سرویس های صوتی، داده ای و تصویری در یک شبکه، سوئیچ سیاست های QoS را اعمال می کند و ادمین ها میتوانند ترافیک را بر اساس اولویت های مختلف مانند Port Priority, 802.1P Priority و DSCP Priority تعریف کنند تا اطمینان حاصل شود که صدا و ویدیو همیشه واضح؛ روان و بدون نویز هستند. علاوه بر این با استفاده از Voice VLAN برنامه های صوتی با عملکرد بسیار نرم تر و هموارتری کار خواهند کرد. سوئیچ شبکه 8 پورت تی پی لینک TL-SG2008 مجموعه کاملی از ویژگی های لایه 2 از جمله 802.1Q tag VLAN, Port Isolation, Port Mirroring, STP/RSTP/MSTP; Link Aggregation Control Protocol و 802.3x Flow Control را پشتیبانی میکند.

از ویژگی های پیشرفته دیگری که سوئیچ برای تعمیر و نگهداری شبکه ارائه می دهد می توان به Loop Back Detection, Cable Diagnostics و IGMP Snooping اشاره کرد. IGMP Snooping تضمین می کند که سوئیچ به صورت هوشمند استریم های برودکست شده را به مشترکان مناسب انتقال می دهد؛ در حالی که IGMP throttling & filtering هر مشترک را در سطح پورت محدود می کند تا از دسترسی های غیر مجاز جلوگیری کند. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی ویژگی های این سوئیچ شبکه بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و مشاهده قیمت سوئیچ شبکه ها به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ شبکه 8 پورت گیگابیتی
  • دارای 8 پورت گیگابیت RJ45 با سرعت 10/100/1000Mbps
  • ظرفیت سوئیچینگ 16Gbps
  • حداکثر 6.4W مصرف برق
  • نرخ ارسال بسته 11.9Mpps
  • ظرفیت جدول MAC Address برابر با 8K
  • دارای استاندارد جهانی CE, FCC, RoHS
برند

تی پی لینک

پهنای باند

16Gbps

حداکثر مصرف برق

6.4W (220V/50Hz)

ظرفیت جدول MAC Address

8K

گواهینامه

FCC , RoHS

امنیت

SSH v1/v2 SSL v2/v3/TLSv1 Port Security Broadcast/Multicast/Unknown unicast Storm Control 802.1x and Radius Authentication、IP-Mac-Port-VID Binding、ARP Inspection、DHCP Snooping、DoS Defend

مدیریت

CPU Monitoring Port Mirroring Time Setting: SNTP Firmware Upgrade: TFTP & Web System Diagnose: VCT SYSLOG & Public MIBS Web-based GUI and CLI management SNMP v1/v2c/v3 , compatible with public MIBs and TP-LINK private MIBs RMON (1 , 2 , 3 , 9 groups)

محصولات پیشنهادی