سوئیچ شبکه دی لینک DES-1018MP

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه دی لینک DES-1018MP را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای یک سال گارانتی ایمن ارتباط
  • سوئیچ شبکه POE
  • دارای 18 پورت
  • پهنای باند 1.6 Gbps
  • نوع پورت ها 10/100/1000M
  • دارای قابلیت کنترل جریان برای انتقال ایمن
  • دارای قابلیت Auto-MDI/MDIX Crossover
  • دارای جدول مک آدرس 8K

معرفی سوئیچ شبکه دی لینک DES-1018MP

سوئیچ شبکه دی لینک DES-1018MP دارای 18 پورت کاربردی می باشد که امکان برقراری ارتباطات سریع میان تجهیزات ویپ یا دستگاه های دیگر شما را به سادگی ایجاد می‌کنند. این دستگاه در میان انواع سوئیچ شبکه به دسته بندی سوئیچ شبکه POE تعلق دارد و قابلیت POWER OVER ETHERNET آن موجب می‌شود تا پورت های POE علاوه بر ایجاد شبکه، قادر به برق رسانی به دستگاه های منطبق با استاندارد IEEE 802.3af نیز باشند. این پورت ها می‌توانند تا 15.4 وات را با بودجه کلی PoE 246.4 وات تامین کنند که به کاربران اجازه می‌دهد برای اتصال دستگاه ها بدون نیاز به منابع نیروی دیگر اقدام کنند.

بنابراین کاربران به راحتی قادر به اتصال و برق رسانی به دستگاه های دارای قابلیت PoE مانند اکسس پوینت بی سیم، تلفن ویپ، دوربین تحت شبکه، هدست ویپ و غیره خواهند بود. ویژگی PoE مخصوصا برای دستگاه هایی که دور از پریز برق هستند یا زمانی که کاربران بخواهند بهم ریختگی کابل های اضافی را به حداقل برسانند مناسب است، زیرا برق از طریق خود کابل های اترنت تامین می شود. این سوئیچ همچنین می‌تواند به دستگاه های اترنت دیگر مانند رایانه، چاپگرها و ذخیره‌سازی متصل به شبکه (NAS) را برای قرار گرفتن در هر نوع سناریوی شبکه متصل شود.

18 پورت این دستگاه انواع متفاوتی دارند به صورتی که سوئیچ اترنت سریع D-Link DES-1018MP دارای 16 پورت 10/100 مگابیت بر ثانیه POE و 2 پورت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه یا به عبارتی دیگر گیگابیتی COMBO است. اضافه شدن 2 پورت آپلینک ترکیبی گیگابیتی به این معنی است که مشاغل می‌توانند پهنای باند شبکه خود را از طریق سرعت سیمی در حالی که افزونگی را ارائه می دهد گسترش دهند. بنابراین داده های صوتی و نظارتی به صورت قابل اعتماد منتقل می‌شوند. طراحی ترکیبی می‌تواند پهنای باند را با ارائه دو پورت گیگابیت مسی یا اتصالات فیبر افزایش داده و به مدیران گزینه های بیشتری برای گسترش ارائه دارد.

مشخصات سوئیچ 18 پورت دی لینک DES-1018MP

با خرید سوئیچ شبکه دی لینک DES-1018MP شما می توانید هزینه های انرژی خود را به آسانی کاهش دهید. در راستای کمک به کسب و کارهای کوچک برای صرفه جویی در هزینه های عملیاتی، DES-1018MP از اترنت کارآمد انرژی (EEE) IEEE 802.3az پشتیبانی می‌کند. این ویژگی میزان ترافیک شبکه را در پورت های مختلف می‌سنجد و پورت های غیرفعالی را که در وضعیت کار نمی‌باشند خاموش می‌کند. این محصول از کمپانی دی لینک D-Link دارای یک فن هوشمند نیز است که به طور خودکار خود را برای کاهش مصرف برق و نویز تنظیم می کند.سوئیچ شبکه دی لینک DES-1018MPبه علاوه DES-1018MP یک دستگاه Plug and Play است که نیازی به پیکربندی ندارد، بنابراین راه اندازی آن ساده و بدون دردسر است. شما قادر هستید به سادگی سوئیچ را برای اتصال چندین کامپیوتر، اشتراک گذاری فایل ها و برقراری تماس های VoIP به یک شبکه وصل کنید. پشتیبانی از ویژگی خودکار MDI/MDI-X در تمام پورت ها نیاز به کابل های متقاطع را هنگام اتصال به سوئیچ یا هاب دیگر برطرف می کند. مذاکره خودکار در هر پورت سرعت پیوند یک دستگاه شبکه را حس می کند و به طور هوشمند برای سازگاری و عملکرد بهینه تنظیم می کند.

با استفاده از سوئیچ شبکه دی لینک DES-1018MP می‌توانید ترکیبی از راحتی PoE، عملکرد سریع، قابلیت اطمینان و سهولت مصرف را در اختیار داشته باشید. سوئیچ PoE اترنت سریع 18 پورت با 2 پورت Uplink گیگابیتی یک انتخاب ایده آل برای افزودن دستگاه های PoE به شبکه شما محسوب خواهد شد. از دیگر ویژگی های مفید سوئیچ شبکه دی لینک DES-1018MP می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای 16 پورت POE 10/100 Mbps
  • دارای 2 پورت 10/100/1000BASE-T/SFP combo
  • پهنای باند 1.6 Gbps
  • دارای روش انتقال ذخیره و فوروارد
  • جدول مک آدرس 8K
  • تنظیم خودکار MDI/MDIX در همه پورت ها
  • بافر بسته 384 Kbytes

سوئیچ شبکه دی لینک DES-1018MPدیتاشیت محصول سوئیچ شبکه دی لینک مدل DES-1018MP

 

برند

دی لینک

پهنای باند

1.6 Gbps

ابعاد

280 × 210 × 44 میلی متر

وزن

2.15 کیلوگرم

جدول مک آدرس

8K

شرایط محیطی

دمای عملیاتی: 0 الی 40 درجه سانتیگراد رطوبت عملیاتی: 0 الی 95 درصد غیرمتراکم

محصولات پیشنهادی