سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1016D

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1016D را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای یک سال گارانتی ایمن ارتباط
  • سوئیچ شبکه غیرمدیریتی
  • دارای 16 پورت
  • پهنای باند 32 Gbps
  • نوع پورت ها 10/100/1000M
  • دارای قابلیت کنترل جریان برای انتقال ایمن
  • دارای قابلیت Auto-MDI/MDIX Crossover
  • دارای جدول مک آدرس 8K

معرفی سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1016D

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1016D یک روش اقتصادی و ایده آل جهت قرارگیری در کسب و کار های کوچک تا متوسط برای استفاده از سرعت اترنت گیگابیت در دستگاه ها و تجهیزات مختلف شما مانند کامپیوتر ها، تلفن ویپ ها، پرینتر ها و غیره در عین کاهش مصرف انرژی و به حداقل رساندن نویز خروجی می باشد. قابلیت اتصال گیگابیت در سوئیچ شبکه 16 پورت DGS-1016D سرعت اترنت گیگابیتی را در همه پورت ها برای دسترسی به یک شبکه پر سرعت ارائه می دهد. همچنین اگر شبکه شما ترکیبی از رابط های اتصال قدیمی و مدرن دارد، هر پورت امکان اتصال استاندارد میان گزینه های مختلف اترنت، اترنت سریع یا اترنت گیگابیتی را فراهم می کند.

بدین ترتیب شما می توانید جدیدترین فناوری را برای هر رایانه و دستگاهی که به شبکه شما متصل است در دسترس داشته باشید. به علاوه این دستگاه یک سوئیچ شبکه غیرمدیریتی چندین ویژگی پیشرفته را برای بهبود بهره وری شبکه و کمک به ساده سازی ترکیب می کند. به عنوان مثال قابلیت کنترل جریان یا Flow Control اتصالات قابل اعتماد را با کاهش تلفات بسته و جلوگیری از ارسال مجدد داده های بیهوده در طول دوره های استفاده سنگین تضمین می کند. قابلیت های کنترل Storm و جداسازی پورت نیز اثرات پخش را کاهش می دهند و broadcast storm های ناشی از نرم افزارهای سرکش و بدافزار ها، که می توانند در سراسر شبکه منتشر شوند و موجب متوقف شدن ارتباط شوند را کنترل می کنند.

در ادامه لازم به ذکر است که با توجه به طراحی نوآورانه، سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1016D دارای یک بدنه فلزی بادوام و جمع و جور در کنار یک طراحی بدون فن است. طراحی‌ای که امکان اتلاف گرما را بهبود می بخشد و در عین حال عملکرد بی صدا را حفظ می کند. همچنین در میان ویژگی های ظاهری سوئیچ شبکه DGS-1016D، وزن سبک و قابلیت نصب روی دیوار که برای هر کسب و کاری با الزامات سخت و بودجه ی کم ایده آل می باشد به چشم می خورد. از ویژگی های دیگر این سوئیچ می توان به قابلیت کراس اوور خودکار MDI/MDI-X برای همه پورت ها نیز اشاره داشت.

مشخصات سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1016D

قابلیت نیمه دوبلکس و فول دوبلکس برای سرعت های اترنت و اترنت سریع در این دستگاه ارائه شده است. هنگام ارزیابی سوئیچ ها، درک کامل ویژگی نیمه دوبلکس و فول دوبلکس مهم است. هنگامی که یک سوئیچ به یک دستگاه IP متصل می شود، اطلاعات در هر دو جهت منتقل می شود. سوئیچ اطلاعات را به دستگاه نقطه پایانی ارسال می کند و بالعکس. سوئیچ های Full Duplex (FDX) امکان انتقال همزمان اطلاعات بین سوئیچ و نقطه پایانی را فراهم می کنند اما در یک سیستم نیمه دوبلکس (HDX)، ارتباطات در یک زمان در یک جهت جریان دارد. این ویژگی سوئیچ مذکور را به یک انتخاب مناسب جهت خرید سوئیچ شبکه تبدیل می کند.سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1016Dبه عنوان مثال، فرض کنید دو فایل باید رد و بدل شوند. یک فایل در انتهای سوئیچ و دیگری در نقطه پایانی قرار دارد و اندازه دو فایل 150 مگابایت است و سوئیچ می تواند 100 مگابیت بر ثانیه را به صورت دو طرفه کامل ارائه دهد در این سناریو، انتقال هر دو فایل به مقصد 1.5 ثانیه طول می کشد. حال بیایید این سناریو را از منظر نیمه دوبلکس تحلیل کنیم. در این شرایط، فایل اول باید قبل از ارسال فایل دیگر منتقل شود. با فرض یکسان بودن اندازه فایل و تحویل یکسان 100 مگابیت بر ثانیه، زمان لازم برای انتقال دو فایل تقریبا دو برابر می شود. هر دو فایل با سرعت یکسان منتقل می شوند، اما نه به طور همزمان، و یک تجربه کلی بسیار متفاوت ایجاد می کنند.

از این ویژگی که بگذریم به تکنولوژی سبز دی لینک D-Link می رسیم. با توجه به ویژگی مذکور سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1016D به شما کمک می کند در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و از طریق چندین روش تشخیص وضعیت پیوند به صورت خودکار پورت هایی که هیچ پیوندی ندارند را خاموش می کند و به سوئیچ ها اجازه می دهد تا میزان قابل توجهی ذخیره کنند. بدین ترتیب مقدار انرژی با کاهش مصرف برق برای پورت های بلا استفاده یا هر پورتی که به رایانه هایی که خاموش شده اند متصل است کاهش می یابد. در همین حال، اترنت کارآمد انرژی (EEE) نیز در میزان مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1016Dدیتاشیت محصول سوئیچ شبکه دی لینک مدل DGS-1016D

برند

دی لینک

پهنای باند

32 Gbps

ابعاد

280 × 125 × 44 میلی متر

وزن

1.02 کیلوگرم

جدول مک آدرس

8K

شرایط محیطی

دمای عملیاتی: 0 الی 40 درجه سانتیگراد رطوبت عملیاتی: 0 الی 95 درصد غیرمتراکم

محصولات پیشنهادی