سوئیچ شبکه هورد AI2082G

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه هورد AI2082G را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای یک سال گارانتی ایمن ارتباط
  • پشتیبانی از عملکرد ذخیره انرژی هنگام قطع اتصال پورت
  • 8 پورت 100M RJ45 (پشتیبانی از منبع تغذیه 250 متری PoE)
  • 2 پورت گیگابیتی RJ45
  • پشتیبانی از 3 حالت کار: سوئیچینگ استاندارد، AI VLAN، حالت AI Extend.
  • پشتیبانی از IEEE802.3af/at، حداکثر توان خروجی تک پورت 30 وات
  • منبع تغذیه: 96W

معرفی سوئیچ شبکه هورد AI2082G

این سوئیچ شبکه دارای 2 پورت آپلینک بوده و 8 پورت POE می باشد. اگر بخواهیم از دیگر ویژگی های سوئیچ شبکه هورد AI2082G بگوییم می توانیم به این مورد اشاره کنیم که این سوئیچ شبکه در 3 حالت کار می کند که در زیر به معرفی انواع این سه حالت و همچنین سرعت و نوع پورت ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم سوئیچ شبکه هورد AI2082G در 3 حالت کار می کند اولین مورد حالت AI VLAN می باشد که همه پورت ها به صورت پیش فرض برای برقراری ارتباط آزاد هستند. مورد بعدی حالت AI PoE می باشد که قدرت تشخیص خودکار پورت، خاموش کردن و راه اندازی مجدد دستگاه در صورت یافتن دستگاه از کار افتاده دارد و در حالت AI QoS داده های ویدیویی خواهد بود ترجیحاً زمانی که دستگاه پر ازدحام است پردازش می‌شود تا ویدیو AI2082G روان‌تر شود از پروتکل استاندارد IEEE 802.3 af/at پشتیبانی می کند که می تواند به طور خودکار PD را شناسایی کند. در دستگاه ها و منبع تغذیه دیگر نگران دستگاه های PoE یا غیرPoE نباشید که نمی توانند آسیب ببینند.

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه هورد AI2082G را مشاهده می کنید.

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه هورد AI2082G را مشاهده می کنید.

AI2082G یک سوئیچ PoE 8 پورت آپلینک گیگابیتی 100M است که از سیستم مدیریت Apollo cloud پشتیبانی می کند. قدرت هوشمند و حداقل مصرف، تضمین نیاز PD یکی دیگر از ویژگی های سوئیچ شبکه هورد AI2082G می باشد.

ویژگی های سوئیچ شبکه هورد AI2082G

در این قسمت می خواهیم به چند مورد از ویژگی های سوئیچ شبکه هورد AI2082G اشاره کنیم که به صورت اختصار برای شما عزیزان آماده کرده ایم. یکی از ویژگی های مهم این سوئیچ شبکه طراحی بدون فن که باعث صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست می شود. عملکرد حفاظت از مدار منبع تغذیه و ایمنی دستگاه پشتیبان حفاظتی از دیگر ویژگی های این سوییچ شبکه می باشد. طراحی اندازه جمع و جور و همچنین پشتیبانی تمامی پورت ها از قابلیت انتقال سرعت سیم یکی دیگر از ویژگی های  سوئیچ شبکه هورد AI2082G می باشد.

پارامتر های محصول سوئیچ شبکه هورد AI2082G:

  • پشتیبانی از عملکرد ذخیره انرژی هنگام قطع اتصال پورت
  • 8 پورت 100M RJ45 (پشتیبانی از منبع تغذیه 250 متری PoE)
  • 2 پورت گیگابیتی RJ45
  • پشتیبانی از 3 حالت کار: سوئیچینگ استاندارد، AI VLAN، حالت AI Extend.
  • پشتیبانی از IEEE802.3af/at، حداکثر توان خروجی تک پورت 30 وات
  • منبع تغذیه: 96W

انتقال پایدار و روان: با حفاظت از مدار قدرت، می تواند از امنیت و ثبات تجهیزات پشتیبان محافظت کند. همه پورت ها از انتقال سرعت سیم بدون مسدود کردن برای انتقال روان تر پشتیبانی می کنند.

محافظت از انرژی سبز: منبع تغذیه هوشمند، کمترین مصرف برق، برای اطمینان از مصرف برق ترمینال PD.  بدون طراحی فن، صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست. بدون سر و صدا، کاهش تاثیر بر محیط زیست. پورت پشتیبانی بدون لینک تابع صرفه جویی در انرژی.

منبع تغذیه: منبع تغذیه مشخصه پیکربندی صفر، پلاگین و بازی، بدون پیکربندی، ساده و راحت. کاربر به راحتی می تواند وضعیت کار تجهیزات را از طریق نشانگر وضعیت برق و پورت (Link/Act) درک کند.

برای مشاهده ی قیمت و خرید سوئیچ شبکه کلیک نمایید همچنین می توانید برای مشاهده ی دیتاشیت این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید.

سوئیچ شبکه هورد AI2082Gدیتا شیت سوئیچ شبکه  AI2082G

برند

هورد

وزن

1.35 kg

ابعاد

184mm x 94mm x 27 mm

سایر امکانات و قابلیت ها

پشتیبانی از عملکرد ذخیره انرژی هنگام قطع اتصال پورت 8 پورت 100M RJ45 (پشتیبانی از منبع تغذیه 250 متری PoE) 2 پورت گیگابیتی RJ45 پشتیبانی از 3 حالت کار: سوئیچینگ استاندارد، AI VLAN، حالت AI Extend. پشتیبانی از IEEE802.3af/at، حداکثر توان خروجی تک پورت 30 وات منبع تغذیه: 96W

محصولات پیشنهادی