سوئیچ شبکه دی لینک DKVM-4U

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه دی لینک DKVM-4U را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای یک سال گارانتی ایمن ارتباط
  • دارای 4 پورت KVM
  • دارای بدنه فلزی مقاوم
  • دارای نصب و راه اندازی آسان
  • پشتیبانی از 4 سرور یا رایانه شخصی
  • پشتیبانی از مانیتور VGA/SVGA

 

معرفی سوئیچ شبکه دی لینک DKVM-4U

سوئیچ شبکه دی لینک DKVM-4U که توسط کمپانی دی لینک (D-Link) ساخته و روانه بازار های بین المللی شده است، یک دستگاه مفید است که به شما امکان می دهد تا حداکثر 4 رایانه شخصی را تنها با استفاده از یک مانیتور، صفحه کلید و ماوس کنترل کنید. مانیتور و دو دستگاه ورودی مستقیماً به این سوئیچ KVM متصل هستند و نه به رایانه های مشتری. برای کاربران اداری که به چندین رایانه شخصی نیاز دارند، این جعبه سوئیچ KVM نیاز به چندین نمایشگر، صفحه کلید و ماوس را برطرف می کند و در هزینه و فضای دسکتاپ صرفه جویی می کند.

سوئیچ شبکه دی لینک DKVM-4U همچنین یک راه حل مقرون به صرفه برای کنترل چندین سرور در یک اتاق کامپیوتر است که به مهندسین اجازه می دهد تا به راحتی همه رایانه های متصل را از یک مانیتور، صفحه کلید و ماوس کنترل و مدیریت کنند. با استفاده از این نوع سوئیچ شبکه شما قادر خواهید بود در هزینه ها و همچنین درباره فضای مصرفی صرفه جویی کنید. بدین ترتیب نه نیازی به خرید یک ماوس، کیبورد و صفحه نمایش برای هر یک از کامپیوتر های مورد استفاده به صورت جداگانه خواهید داشت که هزینه های زیادی در پی خواهد داشت نه نیازی به فضای بزرگ برای نگهداری این تجهیزات خواهید داشت.

سوئیچ شبکه دی لینک DKVM-4U می تواند زیر میز شما قرار گیرد، با 4 مجموعه کابل KVM که از این جعبه سوئیچ به 4 کامپیوتر متصل می شود. هر مجموعه کابل KVM شامل یک کابل ویدئو برای کانکتور VGA کامپیوتر و یک کابل USB 2.0 برای پورت USB کامپیوتر است. از جعبه سوئیچ شبکه KVM، می توانید به 2 دستگاه USB متصل شوید. مثلا یک صفحه کلید USB و یک ماوس USB. 2 به علاوه مجموعه کابل KVM برای اتصال آماده به 2 کامپیوتر ارائه شده است وکابل های KVM باقی مانده اختیاری هستند.

ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک DKVM-4U

 در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DKVM-4U را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DKVM-4U را مشاهده می کنید.

کنترل آسان یکی از ویژگی های کاربردی این سوئیچ شبکه محسوب می شود. می‌ توانید با فشار دادن دکمه‌ ای روی DKVM-4U یا با فشار دادن کلید های روی صفحه‌ کلید، به سرعت بین رایانه‌ های متصل جابجا شوید. سوئیچ KVM تعویض را با یک سیگنال صوتی تأیید می کند و دارای چراغ LED است که نشان می دهد کدام رایانه در حال حاضر توسط کنسول سرویس می شود. همه رایانه های شخصی متصل به طور خودکار هر 10 ثانیه اسکن می شوند، بنابراین هر زمان که به رایانه انتخابی بروید، مانیتور، صفحه کلید و ماوس به روز می شوند. وضعیت کلید CAPS LOCK، NUM LOCK و SCROLL LOCK برای هر رایانه به طور خودکار فراخوانی می شود.همچنین سوئیچ شبکه دی لینک DKVM-4U تضمین می کند که کامپیوتر متصل هنگام جدا شدن از جعبه سوئیچ KVM خراب نمی شوند و با مشکلی رو به رو نخواهند شد. از همه این قابلیت ها که بگذریم به یکی از مهم ترین برتری های این نوع از انواع سوئیچ شبکه می رسیم، که این ویژگی پشتیبانی از وضوح مانیتور بالا می باشد. سوئیچ شبکه دی لینک DKVM-4U قادر است از سخت‌ ترین رزولوشن‌ ها در مانیتورهای VGA، SVGA و Multisync تا رزولوشن 2048 در 1536 با نرخ تازه‌سازی 75 هرتز (پهنای باند تا 400 مگاهرتز) بدون کاهش قابل توجه کیفیت تصویر پشتیبانی کند که امری بسیار ویژه محسوب می شود.

برتری های دیگر سوئیچ شبکه دی لینک DKVM-4U به شرح زیر می باشد:

  • پشتیبانی از 4 سرور یا رایانه شخصی
  • پشتیبانی از مانیتور VGA/SVGA
  • اتصال USB به صفحه کلید و ماوس
  • انتخاب کامپیوتر یا سرور از طریق دکمه فشاری یا فرمان کلید
  • اسکن خودکار رایانه های شخصی هر 10 ثانیه
  • پشتیبانی از مایکروسافت IntelliMouse

دیتاشیت محصول سوئیچ شبکه دی لینک مدل DKVM-4Uسوئیچ شبکه دی لینک DKVM-4U

برند

دی لینک

وزن

275 گرم

ابعاد

178 × 105 × 30.5 میلی متر

سایر امکانات و قابلیت ها

پشتیبانی از 4 سرور یا رایانه شخصی پشتیبانی از مانیتور VGA/SVGA اتصال USB به صفحه کلید و ماوس انتخاب کامپیوتر یا سرور از طریق دکمه فشاری یا فرمان کلید اسکن خودکار رایانه های شخصی هر 10 ثانیه پشتیبانی از مایکروسافت IntelliMouse

محصولات پیشنهادی