سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 8 پورت RJ45 با سرعت 10/100/1000Mbps
  • دارای قابلیت +PoE برای تمامی پورت ها
  • توان خروجی 30 وات و در مجموع 140 وات برق از تمام پورت ها
  • سازگار با استاندارد EEE و صرفه جویی در مصرف برق
  • دارای نصب و راه اندازی آسان

معرفی سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP

قبل از معرفی محصول سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP مجموعه ایمن ارتباط به معرفی کلی سوئیچ شبکه و برند دی لینک خواهد پرداخت. امروزه باتوجه به اینکه تمامی سیستم ها و مجموعه ها نیاز به تحت شبکه شدن و یکپارچگی دارند، نیاز به سویچ شبکه یک امر واجب و لازم میباشد، زیرا بدون استفاده از سوئیچ شبکه ، ارتباط میان سیستم ها برقرار نشده و هیچ هدایت کننده ای در مجموعه وجود نخواهد داشت که اطلاعات را به راحتی در میان دستگاه ها رد و بدل کرد. به طور کلی میتوان گفت، سویچ شبکه با اتصال دستگاه های درون شبکه، بسته های داده را از یک سیستم به سایر دستگاه ها ارسال کرده و میان سیستم ها، ارتباط یکپارچه برقرار مینماید. سویچ شبکه به لحاظ سخت افزاری، یک سخت افزار بسیار کوچک است که ارتباطات ایجاد شده ما بین چندین دستگاه و وسیله ­ی ارتباطی در یک شبکه­ LAN (Local Area Network) را متمرکز مینماید.

انواع سوئیچ شبکه که ارتباطات را بین چندین دستگاه متصل در یک شبکه محلی (LAN) را برقرار میکند، سالها پیش در شبکه های خانگی متداول بودند که این روترهای خانگی مدرن سوئیچ های اترنت را به عنوان یکی از کارکردهای اصلی آنها به طور مستقیم در واحد ادغام می کنند. سوئیچ های شبکه با کارایی بالا هنوز هم به طور گسترده در شبکه های شرکت ها و مراکز داده استفاده می شوند و گاهی اوقات به عنوان هاب های switching، هاب های bridge یا Mac Bridge نیز پیشنهاد میگردد. یک سوئیچ شبکه اطلاعات و داده های ارسال شده توسط دستگاه‌ هایی که به پورت‌های فیزیکی آن متصل هستند را دریافت می‌کند و دوباره آنها را ارسال می‌کند، اما فقط از طریق پورت‌ هایی که منتهی به دستگاه هایی که داده ها قرار است به آنها برسند.

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP را مشاهده می کنید.

در این تصویر پورت های سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP را مشاهده می کنید.

شرکت دی لینک (D-Link) از بهترین شرکت های سازنده سوئیچ شبکه هستش که قابلیت های مدیریتی بالایی دارند و مقیاس پذیری و کارآیی بالایی برخوردار هستند. محصولات دی لینک (D-Link) اتصالی مطمئن میان دستگاه‌های حاضر در شبکه برقرار کرده و پروسه انتقال فایل‌ها و پردازش داده‌ها را با سرعت بالا و به طور مؤثر انجام می‌دهند. سوئیچ دی لینک(D-Link) شما را قادر می سازد تا دستگاه های بیشتری را نسبت به یک روتر معمولی به یک فید اینترنتی متصل کنید.

مشخصات و ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP دارای 8 پورت 10/100/1000Mbps است که از پروتکل IEEE 802.3at ، پشتیبانی می کنند و با 140 وات توان انتقال از طریق این سوئیچ، به کاربران اجازه میدهد تا یک دستگاه سازگار با استاندارد IEEE 802.3at را بدون نیاز به منبع برق به شبکه متصل کنند. سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP نیاز به هیچ پیکربندی ندارد و به راحتی نصب و راه اندازی می شود. پشتیبانی از MDI/MDI-X روی تمام پورت ها در هنگام وصل شدن به سوییچ های دیگر نیاز به کابل کراس را از بین می برد. AutoNegotiation موجب می شود که سوییچ به صورت خودکار سرعت دستگاه متصل را شناسایی کند و هوشمندانه بهترین و مطلوب ترین عملکرد را ارایه دهد.

در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP را مشاهده می کنید.

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP یک سوئیچ شبکه 8 پورتی رومیزی میباشد که دارای هشت پورت گیگابیتی مجهز به استاندارد IEEE 802.3at PoE میباشد که هر یک از این هشت پورت تا 30 وات و در مجموع 140 وات برق را تامین میکند، که این قابلیت این امکان را برای کاربران فراهم میسازد تا دستگاه هایی که از پریز برق دور هستند را به این پورت ها وصل نمایند و به واسطه PoE بودن پورت ها برق دستگاه ها از طریق پورت شبکه تامین میگردد و همچنین دارا بودن پورت های +POE موجب شده، این سوئیچ گزینه بسیار مناسبی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که به دنبال دسترسی آسان و راه اندازی دستگاهی PoE هستند، پیشنهاد گردد.

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP با بررسی مداوم وضعیت اتصال و استفاده شبکه از هر پورت و همچنین تشخیص خودکار طول کابل شبکه، در مصرف انرژی صرفه جویی میکند تا هم هزینه های عملیاتی شما کاهش پیدا کند و هم عمر مفید دستگاهتان افزایش یابد. شما می توانید با اتصال دستگاه های سازگار با استاندارد EEE به این سوئیچ ، به طور چشمگیری در مصرف برق صرفه جویی نمایید. لازم به ذکر است، این سوییچ شبکه دارای طراحی بدون فن میباشد، در نتیجه عملکری بدون صدا دارد.

به طور کلی میتوان گفت سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP ترکیبی از راحتی کار برای کاربران، قابلیت بسیار کاربردی PoE، نصب آسان و عملکرد عالی میباشد که به عنوان یک انتخابی هوشمندانه برای کسب و کارهایی که به دنبال دسترسی آسان و راه اندازی دستگاهی PoE هستند، محسوب می شود که با استفاده از این سوئیچ شبکه، دستگاه هایی مانند اکسس پوینت ها، دوربین های تحت شبکه و تلفن های IP. با توجه به اینکه این سوییچ قابلیت نصب در رک هم دارد در صورت توسعه شرکت نیز به راحتی قابل استفاده خواهد بود. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008MP بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 8 پورت RJ45 با سرعت 10/100/1000Mbps
  • دارای قابلیت +PoE برای تمامی پورت ها
  • توان خروجی 30 وات و در مجموع 140 وات برق از تمام پورت ها
  • سازگار با استاندارد EEE و صرفه جویی در مصرف برق
  • دارای نصب و راه اندازی آسان
  • ارائه بهترین عملکرد با استفاده از قابلیت AutoNegotiation  و  شناسایی خودکار سرعت دستگاه های متصل
برند

دی لینک

توضیحات POE

دارای 8 پورت با قابلیت +PoE

وزن

260گرم

ابعاد

44 × 180 × 280 میلی‌متر

سایر امکانات و قابلیت ها

توان خروجی 30 وات و در مجموع 140 وات برق از تمام پورت ها سازگار با استاندارد EEE و صرفه جویی در مصرف برق دارای ظرفیت سوییچینگ 16Gbps دارای نصب و راه اندازی آسان ارائه بهترین عملکرد با استفاده از قابلیت AutoNegotiation  و  شناسایی خودکار سرعت دستگاه های متصل

محصولات پیشنهادی