سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 5 پورت RJ45 با سرعت 10/100/1000Mbps
  • 4 پورت با قابلیت +PoE
  • توان خروجی 60W
  • دارای ظرفیت سوییچینگ 10Gbps
  • دارای نصب و راه اندازی آسان

معرفی سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P

قبل از معرفی محصول سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P مجموعه ایمن ارتباط به معرفی کلی سوئیچ شبکه و برند دی لینک خواهد پرداخت. امروزه باتوجه به اینکه تمامی سیستم ها و مجموعه ها نیاز به تحت شبکه شدن و یکپارچگی دارند، نیاز به سویچ شبکه یک امر واجب و لازم میباشد، زیرا بدون استفاده از سوئیچ شبکه ، ارتباط میان سیستم ها برقرار نشده و هیچ هدایت کننده ای در مجموعه وجود نخواهد داشت که اطلاعات را به راحتی در میان دستگاه ها رد و بدل کرد. به طور کلی میتوان گفت، سویچ شبکه با اتصال دستگاه های درون شبکه، بسته های داده را از یک سیستم به سایر دستگاه ها ارسال کرده و میان سیستم ها، ارتباط یکپارچه برقرار مینماید. سویچ شبکه به لحاظ سخت افزاری، یک سخت افزار بسیار کوچک است که ارتباطات ایجاد شده ما بین چندین دستگاه و وسیله ­ی ارتباطی در یک شبکه­ LAN (Local Area Network) را متمرکز مینماید.

انواع سوئیچ شبکه که ارتباطات را بین چندین دستگاه متصل در یک شبکه محلی (LAN) را برقرار می کند، سالها پیش در شبکه های خانگی متداول بودند که این روترهای خانگی مدرن سوئیچ های اترنت را به عنوان یکی از کارکردهای اصلی آنها به طور مستقیم در واحد ادغام می کنند. سوئیچ های شبکه با کارایی بالا هنوز هم به طور گسترده در شبکه های شرکت ها و مراکز داده استفاده می شوند و گاهی اوقات به عنوان هاب های switching، هاب های bridge یا Mac Bridge نیز پیشنهاد میگردد. یک سوئیچ شبکه اطلاعات و داده های ارسال شده توسط دستگاه‌ هایی که به پورت‌های فیزیکی آن متصل هستند را دریافت می‌کند و دوباره آنها را ارسال می‌کند، اما فقط از طریق پورت‌ هایی که منتهی به دستگاه هایی که داده ها قرار است به آنها برسند.

شرکت دی لینک (D-Link) از بهترین شرکت های سازنده سوئیچ شبکه هستش که قابلیت های مدیریتی بالایی دارند و مقیاس پذیری و کارآیی بالایی برخوردار هستند. محصولات دی لینک (D-Link) اتصالی مطمئن میان دستگاه‌های حاضر در شبکه برقرار کرده و پروسه انتقال فایل‌ها و پردازش داده‌ها را با سرعت بالا و به طور مؤثر انجام می‌دهند. سوئیچ دی لینک(D-Link) شما را قادر می سازد تا دستگاه های بیشتری را نسبت به یک روتر معمولی به یک فید اینترنتی متصل کنید.

 در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P را مشاهده می کنید.

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P دارای چهار پورت Ethernet از نوع گیگابیت است و از استانداردهای IEEE ۸۰۲.۳ و IEEE ۸۰۲.۳ در PoE نیز پشتیبانی می‌کند به همین دلیل داشتن ۴ پورت +PoE به شما اجازه می دهد تا در شبکه خود از دستگاه هایی که برق مورد نیاز خود را از طریق کابل شبکه تامین میکنند از جمله اکسس پوینت ها، دوربین های تحت شبکه و تلفن های IP استفاده نمایید. این سوییچ با رویکرد استفاده در دفاتر کوچک و منازل طراحی شده است به همین دلیل سایز کوچک و طراحی جمع و جور آن استفاده از این سوییچ در هر مکانی را ممکن می سازد.

مشخصات و ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P دارای 5 پورت RJ45 با سرعت 10/100/1000Mbps میباشد که ۴ پورت از آنها از استانداردهای IEEE 802.3af and IEEE 802.3at پروتکل PoE پشتیبانی میکنند، توان خروجی به ازای هر پورت 30W و توان خروجی کل این سوییچ شبکه 60W است که بدون نیاز به تنظیمات خاصی به راحتی نصب و راه اندازی می شود. پشتیبانی از قابلیت MDI/MDI-X خودکار نیاز به هر گونه کابل کراس برای اتصال به سوییچ و هاب دیگر را از بین می برد و auto-negotiation به صورت هوشمند سرعت سازگار با دستگاه مقصد برای ارسال اطلاعات را شناسایی می کند. سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P با دارا بودن دو ویژگی wire-speed filtering و store-and-forward switching کارایی دستگاه را به حداکثر رسانده و میزان اطلاعات از دست رفته را نیز به حداقل می رساند.

 در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P را مشاهده می کنید.

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P مجهز به ویژگی هایی مانند IEEE 802.3az Energy- Efficient Ethernet، link status detectio و cable length detection میباشد که آن را در رده محصولات Green Technology قرار می دهد. در استفاده از این سوئیچ EEE میزان مصرف برق سوئیچ را بر اساس استفاده از شبکه تنظیم میکند و موجب کاهش هزینه ها می شود. لازم به ذکر است، Link status detection پورت هایی که دستگاه های متصل به آنها قطع شده اند و یا خاموش هستند را خاموش میکند و توان مصرفی را با توجه به طول کابل تنظیم کرده و موجب کاهش میزان انرژی مصرفی سوییچ شبکه میشود.

نوع طراحی سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P که به صورت رومیزی طراحی شده، این قابلیت را به کاربران میدهد تا از این سوئیچ در هر مکان و با امکان راه اندازی یک شبکه جدید، یا توسعه شبکه فعلی، بتوانند استفاده کنند. از دیگر قابلیت های منحصر به فرد این سوئیچ شبکه، میتوان به دارا بودن نشانگر LED برای نمایش روشن و خاموش بودن دستگاه و همچنین عملکرد بدون صدا بودن آن اشاره کرد که این قابلیت میتواند موجب شود، استفاده از آن در محیط های کاری آزاردهنده نباشد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1005P بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 5 پورت RJ45 با سرعت 10/100/1000Mbps
  • 4 پورت با قابلیت +PoE
  • توان خروجی 60W
  • دارای ظرفیت سوییچینگ 10Gbps
  • دارای نصب و راه اندازی آسان
برند

دی لینک

توضیحات POE

دارای 4 پورت با قابلیت +PoE

قابلیت‌های نمایشگر LED

دارای نشانگر LED برای نمایش روشن و خاموش بودن

وزن

260گرم

ابعاد

28 × 98 × 100 میلی‌متر

سایر امکانات و قابلیت ها

دارای نصب و راه اندازی آسان توان خروجی 60W دارای ظرفیت سوییچینگ 10Gbps

محصولات پیشنهادی