سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه DGS-1024A را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی 
  • 24 پورت گیگابیتی پرسرعت
  • طراحی فشرده برای قرارگیری راحت
  • طراحی بدون فن برای عملکرد بی صدا
  • ویژگی های خلاقانه D-Link Green صرفه جویی در انرژی
  • غیرمدیریتی
  • سرعت 10/100/1000

معرفی سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A

در این مقاله قصد بررسی سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A را داریم. سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A دارای 24 پورت غیرمدیریتی از شرکت معروف دی لینک می باشد. شرکت دی لینک یکی از شرکت های جهانی در زمینه طراحی و عرضه ی محصولات شبکه و اتصالات کامپیوتری و زیرساختی برای مصرف کننده ها و صنایع مختلف است که جوایز مختلفی از جمله در زمینه شبکه و سیستم های بی سیم است دریافت کرده است. قیمت سوئیچ شبکه دی لینک بسیار مقرون به صرفه و کیفیت بالایی دارد.

سوئیچ شبکه دستگاه های مختلف از جمله کامپیوتر، دوربین تحت شبکه، چاپگر و هر وسیله دیگری که از پروتکل شبکه پشتیبانی می کند را به هم متصل و کمک می کند اطلاعات حتی سریع تر از اینترنت منتقل شود و ترافیک بین دو دستگاه از مسیر دستگاه های دیگر عبور نکند. انواع سوئیچ شبکه به دو نوع مدیریتی و غیرمدیریتی تقسیم می شود. سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A غیرمدیریتی می باشد، به معنا که به این معنی که پیکربندی ثابت دارد و قابل تغییر نیست و به اصطلاح Plug & Play نامیده می شود زیرا مزیت نصب و استفاده آسان را دارد و فقط کافیست کابل شبکه را با سوئیچ به هم متصل کنید.

 در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A را مشاهده می کنید.

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A دارای 16k جدول مک آدرس می باشد. سوئیچ اطلاعات را با کمک جدول مک آدرس هایی که دارد مستقیم به مقصد می رساند و توانایی به خاطر سپردن پورت هر دستگاه را دارد. سوئیچ شبکه دی لینک دارای استانداردهای سازگار با محیط زیست می باشد IEEE 802.3az Energy Efficient Ethernet (EEE). همینطور ویژگی Store-and-Forward را دارد که یک تکنیک به معنای ذخیره و ارسال می باشد که سوئیچ قبل از دریافت اطلاعات به صورت کامل، اقدام به ارسال نمی کند.

مشخصات سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A با ابعاد 257*178*46 میلی متر و وزن 0.76 کیلوگرم در قسمت جلویی دارای 25 چراغ LED، یک نشانگر روشن / خاموش و دیگری نشانگر اتصال پورت ها که در صورت انتقال اطلاعات به صورت چشمک زن می باشد. این دستگاه دارای 24 پورت می باشد با سرعت 10/100/1000 مگابایت بر ثانیه و در واقع می تواند 24 دستگاه را به یکدیگر وصل کند و دارای 16k جدول مک آدرس، می باشد. سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A مصرف برق را برای هر پورت متصل به کابل متصل به آن بهینه می کند و تنها به اندازه برق مورد نیاز استفاده می کند.

مواد پلاستیکی براق استفاده شده در بدنه این سوییچ مواد صنعتی درجه یکی است که برای سوییچ های SOHO/SMB مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی جمع و جور و رومیزی کمک می کند تا حرارت تولیدی کاهش یابد در نتیجه میتوان از طراحی بدون فن و بی سر و صدا استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این سوییچ میتوان به سایز کوچک٬ وزن کم٬ قابلیت نصب روی دیوار اشاره کرد. این سوئیچ به طور خودکار پورت هایی را که دارای لینک نیستند، غیرفعال می کند و با کاهش مصرف برق برای پورت های استفاده نشده و یا هر پورت متصل به کامپیوتر که خاموش شده است، در مصرف پاور صرفه جویی می کند.

سرعت انتقال سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A در حالت اترنت 10Mbps Half Duplex / 20Mbps Full Duplex و در حالت اترنت سریع  100Mbps Half Duplex / 200Mbps Full Duplex همچنین ظرفیت این سوئیچ 48Gbps می باشد ، و از تمامی دستگاه هایی که با اترنت و یا Fast Ethernet سازگار هستند، پشتیبانی می کند. دارای قابلیت Flow Control برای مدیریت نرخ انتقال داده بین دو گره در شبکه است مکانیزم کنترل جریان داده، سرعت انتقال داده را کنترل و مدیریت می کند.

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A راهکار بسیار مناسبی برای مشاغل کوچک ومتوسط (SMB) و دفاتر کوچک یا خانگی (SOHO) می باشد که کاربران به وسیله آن می توانند از مزایای شبکه ای با سرعت گیگابیتی، کاهش میزان برق مصرفی و به حداقل رساندن صدای تولیدی، بهره مند شوند. این سوییچ قسمتی از سری جدید سوییچ های SOHO/SMB محسوب می شوند که نسل دوم سوییچ های Green دی-لینک است.

در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1024A بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای یک سال گارانتی
  • سوئیچ شبکه غیر مدیریتی
  • دارای 24 پورت RJ45 با سرعت 10/100/1000 Mbps
  • سوئیچ شبکه مقرون به صرفه و مناسب برای ادارات کوچک، شبکه های خانگی و کاربران گروهی
  • سوئیچ شبکه اقتصادی با فناوری‌های جدید بهینه‌سازی مصرف انرژی و ذخیره حدود 70 درصد انرژی
  • عملکرد مناسب با بهره‌مندی از روش کنترل جریان استاندارد IEEE 802.3x و حذف تراکم ترافیک شبکه
  • دیگر استاندارها ANSI/IEEE 802.3 NWay auto-negotiation، IEEE 802.3x Flow Control
  • پیروی از استانداردهای گواهینامه‌ی EU RoHS و حمایت از محیط زیست
  • ظرفیت سوییچ: 48 Gbps
  • نوع پورت: 10/100/1000
برند

دی لینک

ابعاد

257*178*46 میلی متر

وزن

0.76 کیلوگرم

سایر ویژگی ها

دارای یک سال گارانتی سوئیچ شبکه غیر مدیریتی دارای 24 پورت RJ45 با سرعت 10/100/1000 Mbps  ظرفیت سوییچ: 48 Gbps

محصولات پیشنهادی