سوئیچ شبکه دی لینک DGS-105

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه دی لینک DGS-105 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 5 پورت RJ45 با سرعت 10/100/1000Mbps
  • پشتیبانی از Green Technology
  • بیش از 80% کاهش برق مصرفی
  • پشتیبانی از MDI/MDIX خودکار برای تمام پورت ها
  • Full/half-duplex for Ethernet/Fast Ethernet speeds
  • Store-and-forward switching scheme
  • بدنه فلزی مقاوم

معرفی سوئیچ شبکه دی لینک DGS-105

قبل از معرفی محصول سوئیچ شبکه دی لینک DGS-105 مجموعه ایمن ارتباط به معرفی کلی سوئیچ شبکه و برند دی لینک خواهد پرداخت. امروزه باتوجه به اینکه تمامی سیستم ها و مجموعه ها نیاز به تحت شبکه شدن و یکپارچگی دارند، نیاز به سویچ شبکه یک امر واجب و لازم میباشد، زیرا بدون استفاده از سوئیچ شبکه ، ارتباط میان سیستم ها برقرار نشده و هیچ هدایت کننده ای در مجموعه وجود نخواهد داشت که اطلاعات را به راحتی در میان دستگاه ها رد و بدل کرد. به طور کلی میتوان گفت، سویچ شبکه با اتصال دستگاه های درون شبکه، بسته های داده را از یک سیستم به سایر دستگاه ها ارسال کرده و میان سیستم ها، ارتباط یکپارچه برقرار مینماید. سویچ شبکه به لحاظ سخت افزاری، یک سخت افزار بسیار کوچک است که ارتباطات ایجاد شده ما بین چندین دستگاه و وسیله ­ی ارتباطی در یک شبکه­ LAN (Local Area Network) را متمرکز مینماید.

انواع سوئیچ شبکه که ارتباطات را بین چندین دستگاه متصل در یک شبکه محلی (LAN) را برقرار می کند، سالها پیش در شبکه های خانگی متداول بودند که این روترهای خانگی مدرن سوئیچ های اترنت را به عنوان یکی از کارکردهای اصلی آنها به طور مستقیم در واحد ادغام می کنند. سوئیچ های شبکه با کارایی بالا هنوز هم به طور گسترده در شبکه های شرکت ها و مراکز داده استفاده می شوند و گاهی اوقات به عنوان هاب های switching، هاب های bridge یا Mac Bridge نیز پیشنهاد میگردد.

یک سوئیچ شبکه اطلاعات و داده های ارسال شده توسط دستگاه‌ هایی که به پورت‌های فیزیکی آن متصل هستند را دریافت می‌کند و دوباره آنها را ارسال می‌کند، اما فقط از طریق پورت‌ هایی که منتهی به دستگاه هایی که داده ها قرار است به آنها برسند. سوییچ شبکه همچنین می تواند در لایه شبکه کار کنند، لایه 3 که در آن مسیریابی رخ می دهد. سوئیچ شبکه ها جزء مشترک شبکه های مبتنی بر اترنت، کانال فیبر، حالت انتقال ناهمزمان (ATM) و InfiniBand و غیره هستند. و به‌طور کلی، امروزه اکثر سوئیچ‌ شبکه ها از اترنت استفاده می‌کنند.

شرکت دی لینک (D-Link) از بهترین شرکت های سازنده سوئیچ شبکه هستش که قابلیت های مدیریتی بالایی دارند و مقیاس پذیری و کارآیی بالایی برخوردار هستند. محصولات دی لینک (D-Link) اتصالی مطمئن میان دستگاه‌های حاضر در شبکه برقرار کرده و پروسه انتقال فایل‌ها و پردازش داده‌ها را با سرعت بالا و به طور مؤثر انجام می‌دهند. سوئیچ دی لینک(D-Link) شما را قادر می سازد تا دستگاه های بیشتری را نسبت به یک روتر معمولی به یک فید اینترنتی متصل کنید.

در این تصویر قابلیت های سوئیچ شبکه دی لینک DGS-105 را مشاهده می کنید

در این تصویر قابلیت های سوئیچ شبکه دی لینک DGS-105 را مشاهده می کنید

مشخصات و ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک DGS-105

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-105 دستگاهی مناسب و ایده آل برای محیط های اداری کوچک (SOHO)، کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB) و بنگاه های کوچک و متوسط (SME) میباشد که با طراحی بادوام، عملکرد بی صدا، نصب و راه اندازی آسان، میتواند به راحتی در هر محیطی که نیاز به اتصالات شبکه ای دارد، راه اندازی شود. پشتیبانی از استاندارد IEEE 802.3az، پشتیبانی از QoS، و پورت های پر سرعتی گیابیتی، مجموعه ای حرفه ای را در حجمی کوچک معرفی میکند. این سوییچ شبکه دارای 5 درگاه LAN از نوع 10/100/1000 مگابیت است که یکی از ابزارهای بسیار کاربردی برای تهیه‌ ی یک شبکه‌ی کامپیوتری هستند که با توجه به امکاناتی که ارائه می‌کنند به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-105 از استانداردهای IEEE به‌خوبی پشتیبانی می‌کند و همچنین ابعاد مناسب این سوییچ باعث شده است بدون آنکه فضای زیادی توسط آن اشغال شود و به زیبایی محیط آسیبی وارد کند، به انجام‌ وظیفه خود بپردازد. اگر شما کاربران عزیز قصد راه‌ اندازی شبکه کامپیوتری باسیم را دارید، سوئیچ شبکه دی لینک DGS-105 محصولی حرفه‌ای از شرکت دی لینک است که میتواند به‌خوبی برای شما به انجام‌وظیفه بپردازد. پورت های این سوییچ دارای قابلیت تشخیص خودکار هستند و اجازه میدهند که شبکه کوچک یکپارچه ای متشکل از دستگاه های اترنت، فست اترنت و گیگابیتی داشته باشیم. پورت ها دارای قابلیت تشخیص خودکار سرعت و autonegotiate هستند. در نتیجه این امکان را برای شما فراهم میکند تا از حداکثر سرعت هر دستگاه متصل بهره مند شوید.

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-105

لازم به ذکر است، تمام پورت های این سوئیچ شبکه دی لینک DGS-105 از MDI/MDIX خودکار پشتیبانی میکنند و در نتیجه نیاز شما به کابل های cross و یا پورت های uplink از بین میرود. هر کابل را میتوان به صورت مستقیم به سرور، هاب، روتر و یا سوییچ که با کابل اترنت کار میکند متصل نمود. علاوه بر این دسترسی به پورت ها به راحتی انجام می شود و در کنار هر پورت دو LED برای مشخص کردن وضعیت لینک نیز وجود دارد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک DGS-105 بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 5 پورت RJ45 با سرعت 10/100/1000Mbps
  • پشتیبانی از Green Technology
  • بیش از 80% کاهش برق مصرفی
  • پشتیبانی از MDI/MDIX خودکار برای تمام پورت ها
  • Full/half-duplex for Ethernet/Fast Ethernet speeds
  • Store-and-forward switching scheme
  • بدنه فلزی مقاوم
برند

دی لینک

قابلیت‌های نمایشگر LED

دارای نمایشگر LED با قابلیت نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن دستگاه نمایش وضعیت پورت‌های شبکه نمایش وضعیت پورت‌های POE

وزن

150گرم

ابعاد

100 × 98× 28 میلی‌متر

سایر امکانات و قابلیت ها

پشتیبانی از Green Technology بیش از 80% کاهش برق مصرفی پشتیبانی از MDI/MDIX خودکار برای تمام پورت ها Full/half-duplex for Ethernet/Fast Ethernet speeds Store-and-forward switching scheme بدنه فلزی مقاوم

گواهینامه‌ ها

CB , CE Class B , cul , FCC Class B , icES-003 class B , LVD , RCM , VCCI Class B

محصولات پیشنهادی