سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008A

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه DGS-1008A را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008A را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای یک سال گارانتی
  • سوئیچ شبکه غیر مدیریتی
  • دارای 8 پورت RJ45 با سرعت 10/100/1000 Mbps
  • سوئیچ شبکه مقرون به صرفه و مناسب برای ادارات کوچک، شبکه های خانگی و کاربران گروهی
  • سوئیچ شبکه اقتصادی با فناوری‌های جدید بهینه‌سازی مصرف انرژی و ذخیره حدود 70 درصد انرژی
  • سرعت: 10/100/1000

مشخصات سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008A

امروز قصد بررسی سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008A را داریم. شرکت دی لینک همیشه توجه داشته محصولاتی با کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه تولید کند. این شرکت تایوانی ابتدا با نام Datex Systems Inc شروع به کار کرد. شرکت سازنده این سوئیچ شبکه یک شرکت جهانی در زمینه طراحی و توسعه شبکه و محصولات مربوط به شبکه برای کسب و کارهای کوچک و خانگی فعالیت دارد که برنده جوایز  مختلف در زمینه طراحی، توسعه و ساخت شبکه‌های کامپیوتری، سیستمهای بی سیم، ارتباط دیتا/صوت و همچنین راهکارهای ارتباط دیجیتالی برای مقاصد تجاری و خانگی بر پایه شعار معروف Building Networks for People یا همان ساختن شبکه برای مردم می‌باشد.

 در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008A را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008A را مشاهده می کنید.

سوئیچ شبکه یکی از پرکاربردترین وسیله هایست که در کامپیوتر استفاده می شود. در اصل وظیفه انتقال اطلاعات بین کامپیوترها و هر وسیله ای که از پروتکل شبکه پشتیبانی می کند را دارد. سوئیچ ها اطلاعات را حتی بهتر و پر سرعت تر از اینترنت انتقال می دهند، سوئیچ ها اطلاعات را کنترل می کنند تا ترافیک بین دو دستگاه از مسیر دستگاه های دیگر عبور نکند. سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008A دارای 8 پورت 10,100,1000 مگابیت که در اصل می تواند 8 دستگاه که از پروتکل شبکه پشتیبانی می کند را به هم وصل کند، مانند: دوربین تحت شبکه، دستگاه های چاپگر، کامپیوتر ها و هر دستگاه دیگری که از شبکه برای اتصال استفاده میکند.

سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008A از محصولات سری جدید می باشد که استفاده کابران در خانه برای دفاتر کوچک (SOHO) که با بهره مندی از امکانات Green Technology صرفه جویی در مصرف برق، کاهش دما، عمر طولانی، بدون قربانی کردن کیفیت محصول را دارا می باشد. آداپتور برق کارآمد، به حداقل رساندن مصرف از مواد مضر ( انطباق با استاندارد RoHS ) و بسته بندی قابل بازیافت، این سوییچ را به یک محصول دوست دار طبیعت تبدیل کرده است. سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008A با یک طراحی فشرده و قیمت اقتصادی در مقایسه با قیمت سوئیچ برندهای مشابه توانسته است قدرت، کارایی، اعتبار و قابل اطمینان بودن را یک جا ارائه نماید. این وسیله می تواند سرعت سرور شبکه را افزایش دهد.

ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008A

انواع سوئیچ شبکه دی لینک به دو نوع مدیریتی و غیر مدیریتی تقسیم می شود و سوئیچ شبکه دی لینک DGS-1008A یک سوئیچ غیرمدیریتی با 8 پورت 10,100,1000 مگابیت می باشد این سوئیچ شبکه با جنس بدنه پلاستیک با کیفیت و ظاهر مستطیلی و گوشه های گرد در رنگ سفید براق و قسمت زیرین خاکستری رنگ با وزن 130 گرم می باشد. این برند از سوئیچ شبکه با وجود قیمت به صرفه ای که دارد می تواند سرعت 200 مگابیت بر ثانیه را در حالت فول داپلکس پشتیبانی کند.

در قسمت جلویی سوئیچ شبکه دارای 9 چراغ LED می باشد که یک چراغ پاور برای روشن / خاموش بودن دستگاه را نشان می دهد و چراغ های دیگر نشانگر اتصال کابل شبکه و در صورت چشمک زدن به معنای ترافیک پورت می باشد. این سوئیچ شبکه از قابلیت (QoS) سرویس کیفیت خدمات، انتقال اطلاعات به روش (Store&forward)، کنترل جریان داده (Flow Control) پشتیبانی می کند.

با استفاده از سرویس کیفیت خدمات (QoS) می توانید در نقاط دارای ترافیک بالا با امکان اولویت بندی ترافیک و تقسیم ترافیک شبکه بدون مشکل ترافیکی را داشته باشید. همچنین انتقال اطلاعات به صورت Store-and-Forward می باشد به این معنی که سوئیچ تا قبل از دریافت اطلاعات به صورت کامل، اقدام به ارسال نمی کند. همچنین قابلیت QoS را پشتیبانی می کند. این تکنولوژی جهت بهبود کیفیت اطلاعات می باشد که در سرویس های VIOP، Video Streaming کاربرد دارد.

سوئیچ های غیرمدیریتی اتصال و نصب آسانی دارد و (Plug & Play) نامیده می شوند، در واقع برای نصب این گونه سوئیچ ها نیاز به افراد متخصص برای نصب ندارید و فقط نیاز است کابل شبکه را به سوئیچ وصل کنید. سرعت انتقال اطلاعات در این سوئیچ در حالت (Ethernet) 20 Mbps و در حالت (Fast Ethernet) 200 Mbps می باشد. دارای 4k جدول مک آدرس می باشد. همچنین قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی اگر لینک متصل به یک پورت برقرار نباشد و یا دستگاه متصل خاموش باشد٬ سوئیچ به صورت خودکار برق آن پورت را قطع خواهد کرد.

در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک مدل DGS-1008A بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای یک سال گارانتی
  • سوئیچ شبکه غیر مدیریتی
  • دارای 8 پورت RJ45 با سرعت 10/100/1000 Mbps
  • سوئیچ شبکه مقرون به صرفه و مناسب برای ادارات کوچک، شبکه های خانگی و کاربران گروهی
  • سوئیچ شبکه اقتصادی با فناوری‌های جدید بهینه‌سازی مصرف انرژی و ذخیره حدود 70 درصد انرژی
  • دارای استاندارد IEEE 802.3 10BASE-TوIEEE 802.3u 100BASE-TXوIEEE 802.3ab 1000BASE-T وANSI/IEEE 802.3 NWay auto-negotiation
  • پیروی از استانداردهای گواهینامه‌ی EU RoHS و حمایت از محیط زیست
  • ظرفیت سوییچ: 16 Gbps
  • سرعت: 10/100/1000

pdfدیتاشیت محصول سوئیچ شبکه دی لینک مدل DGS-1008A

برند

دی لینک

ابعاد

130*79*22 میلی متر

وزن

130 گرم

سایر ویژگی ها

دارای 8 پورت پشتیبانی از قابلیت QoS  غیرمدیریتی  پشتیبانی از قابلیت Store and-Forward

محصولات پیشنهادی