سوئیچ شبکه دی لینک DES-1008PA

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه دی لینک DES-1008PA را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه غیر مدیریتی
  • دارای 8 پورت RJ45 با سرعت 10/100Mbps
  • دارای 4 پورت با قابلیت POE
  • طراحی بدون فن و فعالیت بدون صدا
  • پشتیبانی از استاندارد IEEE 802.3af PoE
  • منطبق بر استانداردهای RoHS
  • پشتیبانی از MDI/MDIX خودکار برای تمام پورت ها

معرفی سوئیچ شبکه دی لینک DES-1008PA

قبل از معرفی محصول سوئیچ شبکه دی لینک DES-1008PA مجموعه ایمن ارتباط به معرفی کلی سوئیچ شبکه و برند تی پی لینک خواهد پرداخت. امروزه باتوجه به اینکه تمامی سیستم ها و مجموعه ها نیاز به تحت شبکه شدن و یکپارچگی دارند، نیاز به سویچ شبکه یک امر واجب و لازم میباشد، زیرا بدون استفاده از سوئیچ شبکه ، ارتباط میان سیستم ها برقرار نشده و هیچ هدایت کننده ای در مجموعه وجود نخواهد داشت که اطلاعات را به راحتی در میان دستگاه ها رد و بدل کرد. به طور کلی میتوان گفت، سویچ شبکه با اتصال دستگاه های درون شبکه، بسته های داده را از یک سیستم به سایر دستگاه ها ارسال کرده و میان سیستم ها، ارتباط یکپارچه برقرار مینماید. سویچ شبکه به لحاظ سخت افزاری، یک سخت افزار بسیار کوچک است که ارتباطات ایجاد شده ما بین چندین دستگاه و وسیله ­ی ارتباطی در یک شبکه­ LAN (Local Area Network) را متمرکز مینماید.

انواع سوئیچ شبکه که ارتباطات را بین چندین دستگاه متصل در یک شبکه محلی (LAN) را برقرار می کند، سالها پیش در شبکه های خانگی متداول بودند که این روترهای خانگی مدرن سوئیچ های اترنت را به عنوان یکی از کارکردهای اصلی آنها به طور مستقیم در واحد ادغام می کنند. سوئیچ های شبکه با کارایی بالا هنوز هم به طور گسترده در شبکه های شرکت ها و مراکز داده استفاده می شوند و گاهی اوقات به عنوان هاب های switching، هاب های bridge یا Mac Bridge نیز پیشنهاد میگردد.

یک سوئیچ شبکه اطلاعات و داده های ارسال شده توسط دستگاه‌ هایی که به پورت‌های فیزیکی آن متصل هستند را دریافت می‌کند و دوباره آنها را ارسال می‌کند، اما فقط از طریق پورت‌ هایی که منتهی به دستگاه هایی که داده ها قرار است به آنها برسند. سوییچ شبکه همچنین می تواند در لایه شبکه کار کنند، لایه 3 که در آن مسیریابی رخ می دهد. سوئیچ شبکه ها جزء مشترک شبکه های مبتنی بر اترنت، کانال فیبر، حالت انتقال ناهمزمان (ATM) و InfiniBand و غیره هستند. و به‌طور کلی، امروزه اکثر سوئیچ‌ شبکه ها از اترنت استفاده می‌کنند.

 در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DES-1008PA را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DES-1008PA را مشاهده می کنید.

شرکت دی لینک (D-Link) از بهترین شرکت های سازنده سوئیچ شبکه هستش که قابلیت های مدیریتی بالایی دارند و مقیاس پذیری و کارآیی بالایی برخوردار هستند. محصولات دی لینک (D-Link) اتصالی مطمئن میان دستگاه‌های حاضر در شبکه برقرار کرده و پروسه انتقال فایل‌ها و پردازش داده‌ها را با سرعت بالا و به طور مؤثر انجام می‌دهند. سوئیچ دی لینک(D-Link) شما را قادر می سازد تا دستگاه های بیشتری را نسبت به یک روتر معمولی به یک فید اینترنتی متصل کنید.

مشخصات و ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک DES-1008PA

سوئیچ شبکه دی لینک DES-1008PA یک سوئیچ POE غیر مدیریتی با طراحی دسکتاپ و برخورداری از فناوری PoE میباشد که به سادگی میتواند برق مورد نیاز انواع دوربین های مدار بسته آی پی، اکسس پوینت ها و تلفن های آی پی را تامین کند. کاربرد این سوئیچ شبکه اتصال انواع دستگاه ها نظیر پرینترها، کامپیوترها و … به یکدیگر و راه اندازی یک شبکه کامپیوتری می باشد که با برخورداری از این ویژگی ها می توانیم بگوییم این محصول عملکردی فوق العاده دارد و برای استفاده در هر کسب و کاری ایده آل می باشد. سوئیچ شبکه دی لینک DES-1008PA فاقد فن بوده، از این رو عملکرد آن بدون ایجاد سر و صدای اضافی است و بنابراین شما میتوانید در محیط های حساس به صدا نیز از آن استفاده کنید.

 در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DES-1008PA را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DES-1008PA را مشاهده می کنید.

سوئیچ شبکه دی لینک DES-1008PA به لطف Plug-and-Play نیازی به نصب و پیکربندی های پیچیده ندارد. بنابراین افراد غیر متخصص نیز می توانند به سادگی دستگاه را نصب راه اندازی کنند. پس از آن می توانید دستگاه های مختلف را به سوئیچ متصل کرده و یک شبکه را بدون نیاز به هیچ پیکربندی و به راحتی نصب و راه اندازی نمایید. پشتیبانی از Auto-MDI/MDI-X روی تمام پورت ها نیاز به استفاده از کابل کراس برای اتصال به یک سوییچ و یا هاب دیگر را از بین می برد و همچنین قابلیت Auto-Negotiation موجب می شود تا هر پورت سرعت لینک متصل را شناسیی کرد و هوشمندانه برای عملکرد مطلوب تنظیمات لازم را انجام دهد.

سوئیچ شبکه دی لینک DES-1008PA در کنار هر پورت دارای نشانگر های LED است که وضعیت و فعالیت پورت را گزارش می دهد. این نشانگر ها این امکان را برای شما فراهم میکنند تا سریع از مشکل ایجاد شده مطلع شوید. این سوییچ شبکه مجموعا  4 پورت PoE در اختیار شما قرار می دهد که قابلیت پشتیبانی از PoE IEEE 802.3af را دارا می باشد و هر یک از پورت ها می توانند تا 15.4 وات توان PoE تامین کنند، بنابراین شما عزیزان میتوانید دستگاه های سازگار با PoE را به پورت ها متصل کنید. این فناوری زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که دستگاه ها فاصله زیادی با پریز برق داشته باشند. علاوه بر این، PoE نیاز به کابل کشی های اضافه را از بین میبرد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک DES-1008PA بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سوئیچ شبکه غیر مدیریتی
  • دارای 8 پورت RJ45 با سرعت 10/100Mbps
  • دارای 4 پورت با قابلیت POE
  • طراحی بدون فن و فعالیت بدون صدا
  • پشتیبانی از استاندارد IEEE 802.3af PoE
  • منطبق بر استانداردهای RoHS
  • پشتیبانی از MDI/MDIX خودکار برای تمام پورت ها
  • جنس محفظه فلزی
برند

دی لینک

توضیحات POE

دارای 4 پورت با قابلیت POE

قابلیت‌های نمایشگر LED

دارای نمایشگر LED با قابلیت نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن دستگاه نمایش وضعیت پورت‌های شبکه نمایش وضعیت پورت‌های POE

وزن

500گرم

ابعاد

27.9 × 98× 172 میلی‌متر

سایر امکانات و قابلیت ها

دارای طراحی بدون فن و فعالیت بدون صدا دارای نور LED برای Per device : Power , Per port : Link/Activity دارای پروتکل CSMA/CD سوئیچ شبکه اقتصادی با فناوری‌های جدید بهینه‌سازی مصرف و ذخیره انرژی عملکرد مناسب با بهره‌مندی از روش کنترل جریان استاندارد IEEE 802.3x و حذف تراکم ترافیک شبکه پیروی از استانداردهای گواهینامه‌ی EU RoHS و طرفداری از محیط زیست

گواهینامه‌ ها

FCC Class B , CE , RoHS

محصولات پیشنهادی