سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016D

      • ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت مشخصات سوئیچ شبکه را مشاهده می نمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016D را نیز مشاهده نمایید.

  • یک سال گارانتی ایمن ارتباط
  • سوئیچ شبکه غیر مدیریتی
  • دارای 16 پورت با سرعت 10/100Mbps
  • سوئیچ شبکه مقرون به صرفه و مناسب برای ادارات کوچک، شبکه های خانگی و کاربران گروهی
  • سوئیچ شبکه اقتصادی با فناوری‌های جدید بهینه‌ سازی مصرف انرژی و ذخیره حدود 70 درصد انرژی
  • عملکرد مناسب با بهره‌مندی از روش کنترل جریان استاندارد IEEE 802.3x و حذف تراکم ترافیک شبکه
  • پیروی از استانداردهای گواهینامه‌ی RoHS و طرفداری از محیط زیست

معرفی سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016D

قبل از اینکه به توضیح راجع به سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016D که یک سوئیچ شبکه غیر مدیریتی 16 پورت می باشد بپردازیم، باید توضیح دهیم که به طور کلی سوئیچ غیرمدیریتی چیست و چگونه کار می کند. یک سوئیچ شبکه غیر مدیریتی طراحی شده است تا بتوانید به سادگی آن را وصل کنید و بدون نیاز به پیکربندی به صورت Plug and Play کار کند و نیازهای شما را برآورد. سوئیچ های مدیریت نشده معمولاً برای اتصالات اولیه هستند و اغلب آنها را در شبکه های خانگی یا هر مکانی که به چند پورت دیگر نیاز دارید، مانند پشت میز کار، آزمایشگاه یا اتاق کنفرانس خواهید دید. این نوع از میان انواع سوئیچ شبکه ها قابلیت مدیریت پورت ها را ارائه نمی دهند اما قیمت مقرون به صرفه ای دارند و اتصالات با سرعت بالا را به شما ارائه می دهند.

سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016D یک سوئیچ اترنت سریع است که دارای 16 پورت می باشد. با استفاده از این دستگاه شما می‌توانید به راحتی کسب و کار یا شبکه خانگی خود را با افزودن رایانه‌ ها، تلفن ویپ ها و دستگاه‌ های بیشتر گسترش دهید، که هر یک می توانند به سرعت 200 مگابیت در ثانیه در هر پورت و در حالت تمام دوبلکس برسند. همچنین با استفاده از سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016D ارتباط سریع و ایمن کارکنانی که در دفاتر کار می کنند با یکدیگر و با همه سرور ها، چاپگر ها و سایر دستگاه هایی که استفاده می کنند تضمین شده است.

عملکرد بالا و اتصال قابل اعتماد این محصول منجر به افزایش سرعت انتقال فایل و پردازش داده ها، بهبود زمان کارکرد شبکه و حفظ ارتباط کارکنان خواهد شد. بنابراین سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016D یک راه مقرون به صرفه برای بهره مندی از شبکه های پر سرعت محسوب می شود. به علاوه این سوئیچ شبکه در صرفه جویی انرژی موثر است به گونه ای که به شما کمک می‌کند تا انرژی را از طریق پروتکل  IEEE802.3az EEE حفظ کنید. این ویژگی موجب می شود تا در مواقعی که یک پورت سوئیچ غیرفعال است به صورت خودکار در حالت بیکاری کم مصرف قرار گیرد و خاموش شود تا از هدر رفت انرژی جلوگیری گردد.

ویژگی های سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016D

 در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016D را مشاهده می کنید.

در این تصویر سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016D را مشاهده می کنید.

خوشبختانه سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016D مطابق با دستورالعمل WEEE به گونه ای خلاقانه طراحی شده است تا خنک و بی صدا کار کند و در عین حال همان عملکرد بالا را بدون قربانی کردن کیفیت داشته باشد. بدین تربیت با توجه به خنک کار کردن آن عمر بالاتری خواهد داشت و به دلیل بی صدا بودن قابل استفاده در نزدیکی میز کار شما خواهد بود. شما می توانید به سادگی آن را در دفتر کار خود قرار داده و هیچ نگرانی درباره سر و صدای مزاحم و اذیت کننده نداشته باشید زیرا هیچ گونه صدایی تولید نخواهد کرد.

16 پورت موجود در این سوئیچ شبکه دست شما را برای متصل کردن دستگاه ها و تجهیزات ویپ باز میگذارد. این تعداد پورت معمولا برای شرکت های با ابعاد متوسط مناسب بوده و محدودیتی به وجود نمی آورد. همچنین این پورت ها از نوع اترنت سریع 10/100 بوده و همگی آنها قابلیت تنظیم خودکار MDI/MDIX را دارا می باشند. همانطور که می دانید سوئیچ های شبکه غیر مدیریتی از آدرس مک هر دستگاه برای انتقال درست دیتا به همان دستگاه مورد نیاز استفاده می کنند که این امر موجب کم شدن بار سوئیچ شبکه و پردازش درست خواهد شد. به علاوه سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016D می تواند تمامی آدرس های مک را ذخیره کرده یا در صورت تغییر به طور خودکار آنها را آپدیت کند تا حتی سرعت بالاتری را ارائه دهد.

مشخصات کلیدی سوئیچ شبکه دی لینک DES-1016D به شرح زیر می باشد:

  • قابلیت های ذخیره انرژی
  1.  اترنت کارآمد انرژی IEEE802.3az EEE
  2.  سازگار با RoHS
  • استاندارد ها
  1. اترنت IEEE 802.3 10BASE-T
  2.  اترنت سریع IEEE 802.3u 100BASE-TX
  3. IEEE 802.3az اترنت کارآمد انرژی (EEE)
  4. مذاکره خودکار ANSI/IEEE 802.3 NWay
  • پشتیبانی همه کاره
  1. نصب Plug-and-play
  2.  Full/Half-Duplex برای اترنت/اترنت سریع
  3.  کنترل جریان IEEE 802.3x

pdfدیتاشیت محصول سوئیچ دی لینک DES-1016D

 

 

برند

دی لینک

وزن

1.06 کیلوگرم

ابعاد

282 × 150 × 44 میلی متر

محصولات پیشنهادی